Huomio ejakuloivat (squirttaavat) naiset! Korjatkaa/vahvistakaa ennakkoluulo.
Minkä ikäisenä olet saanut ensimmäisen kunnon ejakulaation ja jos olet synnyttänyt niin saitko näitä ennen lapsensaantia? "Kunnon" ejakulointi tässä tarkoittaa tapauksessa ruiskahdusta ei vain valumista.
Kysyn ikää siksi, että usein voimakas ejakulointi liitetään vain vanhempiin/synnyttäineisiin naisiin. Omakohtaiset kokemukset puoltavat myös tätä näkemystä?
Korjatkaa/vahvistakaa jos olen väärässä!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Eka kerta 47veenä, 2 synnytystä takana kauan sitten
Muistatko oliko tilanne jotenkin erilainen kuin aiemmin ja oletko ejakuloinut sen jälkeen säännöllisemmin?
Olen squirtannut vain pari kertaa elämäni aikana, ekan kerran murrosiässä.
Vierailija kirjoitti:
Olen squirtannut vain pari kertaa elämäni aikana, ekan kerran murrosiässä.
Oliko tilanne jotenkin erilainen näinä kertoina?
Kiihotus oli kova. Toisella kerralla stimuloin pitkään g-pistettä kun päätin kokeilla, voiko oikeasti saada vaginan kautta orgasmin. Kiihko oli kova, mutta en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko oliko tilanne jotenkin erilainen kuin aiemmin ja oletko ejakuloinut sen jälkeen säännöllisemmin?
Uusi vibra, sillä ruiskuu usein, ei tosin ihan joka kerta.
Itse ejakuloin g-pistettä stimuloitaessa. Yleensä stimuloidaan sormin tai fistataan.
Olen joskus ejakuloinut myös yhdynnässä, yleensä kovin kiihottuneena. Ja kun ejakuloin, saa samalla myös orkun.
Eka kerta ollut parikymppisenä ennen lapsia., nykyään osaavan rakastajan kanssa useammin.
Olen nelikymppinen mies ja tutkinut empiirisesti naisten squirttailua. Mulla on ollut vuosien varrella noin 150 seksikumppania ja arviolta 10 % näistä naisista on ruiskinut.
Yhdynnässä squirttaaminen on suht harvinaista, mutta monet naiset ruiskivat kun hieron g-pistettä yhdellä tai kahdella sormella. Se on hieno kokemus miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
g-piste vibra vai millainen?
Vierailija kirjoitti:
Itse ejakuloin g-pistettä stimuloitaessa. Yleensä stimuloidaan sormin tai fistataan.
Olen joskus ejakuloinut myös yhdynnässä, yleensä kovin kiihottuneena. Ja kun ejakuloin, saa samalla myös orkun.
Eka kerta ollut parikymppisenä ennen lapsia., nykyään osaavan rakastajan kanssa useammin.
Miten g-piste sormetus poikkeaa ns. "tavallisesta" sormetuksesta? Olen lukenut, että siihen on oma tekniikkansa. Olettaisin, että fistaus aiheuttaa myös painetta g-pisteelle.
Ennen synnytystä, voimakkaalla ja pitkäkestoisella g pisteen painannalla, 29 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
g-piste vibra vai millainen?
Ihan vaan ulkoisesti käyttäen.