Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä työssäkäyviä, joilla on kulutusluottoja?

Vierailija
23.04.2018 |

Miksi käytte töissä, jos ette työtä tekemällä saa kasvatettua varallisuuttanne, vaan vain velkaannutte? Vaikuttaisi siltä, että maksatte työn tekemisestä itse.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvimmaksi tulee säästää ensin eli ostaa vain sellaista, minkä on ansainnut. Säästölle saa pienen pientä korkoa pankista. Lainalle sen sijaan pitäisi maksaa korkoa.

Plussan ja miinuksen ero on vuosien mittaan aika iso. Olen säästänyt huomattavia summia elämällä säästöistä.

Velaksi eläminen on juuri rahan siirtämistä köyhiltä rikkaille.

Vierailija
2/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käytte töissä, jos ette työtä tekemällä saa kasvatettua varallisuuttanne, vaan vain velkaannutte? Vaikuttaisi siltä, että maksatte työn tekemisestä itse.

Miksei olisi. Minulla on melkein kaikki hankittu kulutusluotoilla, jos luoton on saanut järkevillä ehdoilla (alle 2% todellinen vuosikorko) Näin saan juurikin vapautettua pääomaa tuottaviin kohteisiin. Sehän nyt vaan olisi typerää käyttää omaisuutta hankintoihin, jos halpaa luottoa on tarjolla. Minullakin on kulutusluottoja tällä hetkellä noin 20 000€ edestä, Nettovarallisuutta on kyllä moninkertaisesti tuohon nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On... 25000 kulutusluotto 110000 euron kakkosasunnon ostoon. Korko vajaa prosentti.

Joskus on ollut vakuudellista kulutusluottoa auton hankintaan, just nyt auto on velaton.

Vierailija
4/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä 2. sinulla pitäisi siis olla varallisuutta ja toivottavasti myös sijoitusosaamista. Aloituksen kysymys ei koske sinua, vaan palkkatuloja vs välttämättömiä työssäkäynti- ja elämisen- kuluja.  Ajattelit varmasti pysyä maksusuunnitelmassasi ja sama määrä varallisuuttasi tuottaa aina enemmän kuin kulutusluottosi kulut?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme