Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Simat porisemaan, ensi viikolla vappu!

Vierailija
23.04.2018 |

Nyt siis kannattaa laittaa simat porisemaan, koska vappu on jo ensi viikolla. Lidlissä halvimmat ainekset simaan todennäköisesti, ainakin sokeri ja fariinisokeri. Onhan Lidlissä muitakin tarjouksia, esim. tuorepuristettua omenamehua 1,35 €/litra, ja suklaakeksejä 1 €/12 kpl.

T. Lidl-mies.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullista, teen tällä kertaa 6 litran erän, löytyi tarpeeksi iso kattila.

Nykyään kaupoissa myydään pahanmakuista Spring-simaa (myös Lidlissä), joka on vielä kallistakin. Se on ollut viimeisenä kaikissa makutesteissä. Muutamia vuosia sitten sai Lidlistä hyvää VIP-simaa vähän päälle eurolla tarjouksesta, mutta ne ovat jo menneitä parempia aikoja.

T. Lidl-mies.

Vierailija
2/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaapa onnistunut ohje tänne. Vaikka 5 litraan vettä mitä tarvitaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kiljua. Laitan sinne vapun kunniaksi 3 rusinaa ja yhden viipaloidun sitruunan.

4/5 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa viitsisinkin tehdä itse simaa. Isoäitini teki hyvää simaa, makeaa ja sihisevää, kun olin lapsi. Kaupan simoja ei voi verrata itse tehtyyn.

Vierailija
5/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein 10litraa laitoin vähän yli 2.5kg sokeria ja 2 pakettia tuorehiivaa.. annan olla sen 4vk ämpärissä kansi kiinni huoneen lämmössä ennen pullotusta saa nähdä mitä tulee laitoin myös sitruunaa ja rusinoita tietenkin