Simat porisemaan, ensi viikolla vappu!
Nyt siis kannattaa laittaa simat porisemaan, koska vappu on jo ensi viikolla. Lidlissä halvimmat ainekset simaan todennäköisesti, ainakin sokeri ja fariinisokeri. Onhan Lidlissä muitakin tarjouksia, esim. tuorepuristettua omenamehua 1,35 €/litra, ja suklaakeksejä 1 €/12 kpl.
T. Lidl-mies.
Kommentit (5)
Laittakaapa onnistunut ohje tänne. Vaikka 5 litraan vettä mitä tarvitaan?
Minä teen kiljua. Laitan sinne vapun kunniaksi 3 rusinaa ja yhden viipaloidun sitruunan.
Kunpa viitsisinkin tehdä itse simaa. Isoäitini teki hyvää simaa, makeaa ja sihisevää, kun olin lapsi. Kaupan simoja ei voi verrata itse tehtyyn.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Minä tein 10litraa laitoin vähän yli 2.5kg sokeria ja 2 pakettia tuorehiivaa.. annan olla sen 4vk ämpärissä kansi kiinni huoneen lämmössä ennen pullotusta saa nähdä mitä tulee laitoin myös sitruunaa ja rusinoita tietenkin
Herkullista, teen tällä kertaa 6 litran erän, löytyi tarpeeksi iso kattila.
Nykyään kaupoissa myydään pahanmakuista Spring-simaa (myös Lidlissä), joka on vielä kallistakin. Se on ollut viimeisenä kaikissa makutesteissä. Muutamia vuosia sitten sai Lidlistä hyvää VIP-simaa vähän päälle eurolla tarjouksesta, mutta ne ovat jo menneitä parempia aikoja.
T. Lidl-mies.