Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tapailemani mies lähtee lohduttamaan exäänsä

Vierailija
22.04.2018 |

Kun exällä yllättävä vastoinkäyminen elämässään, kertooko se siitä että eivät ole vielä yli toisistaan? Heillä yhteisiä lapsia. Heti kyllä kertoi tästä mulle. Enkä tiedä mitä ajatella...

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Vierailija
2/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan viheltää vaihtoon... Ei ole niiden kahden suhde vielä käsitelty loppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä exällä ole muita ystäviä?

Vierailija
4/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa hirveästi, oli niiiin mun tyylinen mies. Vihdoin kun uskalsin pitkän yksinolon jälkeen alkaa treffailla. Ap

Vierailija
5/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän..

Jos tyyliin exän vanhempi on kuollut joka kenties oli vuosien varrelta henkilökohtaisesti myös läheinen nyksällesi ja joka tapauksessa nyxäsi lasten isovanhempi, niin eikö tuo olisi ihan ok...

Vierailija
6/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailu ei ole mitään.

Saahan sitä tapailla vaikka postinkantajaa.

Ex-puoliso ja lapset on ihan eri paketti.

Vierailija
7/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä henkilö joka ei kovin läheinen ollut mutta shokki uutinen. Ap

Vierailija
8/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette tapailuvaiheessa ja kertoo sulle tuon niin voin kertoa, että on vahvoja tunteita exää kohtaan ja haluaa korjata suhteen. Onneksi on rehellinen! nimim. kokemusta on.

Vierailija
9/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu millainen mies on muuten ja kuinka avoin sulle? 

Vierailija
10/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät?

Vierailija
11/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tosi avoin.. Ap

Vierailija
12/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyl kattelis tollasta. Jos mun nyksä käy pyyhkimässä eksänsä kyyneleitä, niin jääköön sille tielle sitten...

Vierailija
13/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yhteisiä lapsia niin exän hyvinvointi on myös lasten etu. Minusta hyvän isän merkki.

Vierailija
14/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tulla miehen kanssa vähän isompikin paketti. Itse sen missään nimessä sekaantuisi, joudut jakamaan miehen koko loppuelämäsi, et vain lasten vaan myös lasten äidin kanssa. Päälle saat paha äitipuoli-syytökset.

Vierailija
15/33 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiesit ryhtyessäsi, että lasten kautta eksäkin on aina olemassa. Lasten kannalta on myös hyvä, että vanhemmat käyttäytyvät sivistyneesti. Ja jos ovat kaveritasolla, ei ole sinulta pois.

Vierailija
16/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalin huolehtivan ihmisen merkki. Myös rehellinen ja avoin koska kertoi sinulle.

Tottakai jos on jo lapsia on paketti. Jos olisi lapseton ja tekisi noin, sanoisin että on tunteita. Jos heillä yhteiset lapset, mies on vastuullinen ja on väleissä lasten äitiin ja auttaa hätätilanteessa. Ilmeisesti äidille tämä on hätätilanne.Lupaa hyvää sinullekin ettei ole tällainen perävalotakuumies.

Tosin jos erosta vielä kovin vähän aikaa jos tuossa tilanteessa ekana tulee mieleen pyytää apua exältä

Vierailija
17/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin

Vierailija
18/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain tsekkaamassa, että kaikki hyvin. Katsoo, että pärjääkö lasten kanssa. 

Eikö tuo ole ihan hyvä asia ja vielä kun suoraan rehellisesti sanoo asian. 

Vierailija
19/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tossa olis jotain hämärää niin tuskin se siitä sulle noin avoimesti kertoisi. Tai miksi kertoisi kun sehän vaa säikyttää kaikki pois?

Todennäköisesti halusi olla vain rehellinen ja toivoi että ymmärrät. Jos hänen lapsensa asuvat äidin luona niin se oli jo ihan lastenkin hyvinvoinnin turvaamista.

Vierailija
20/33 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tutustuisin exään, muuten heidän kaveruus vaivaisi minua aina. Todennäköisesti hyvä tyyppi, onhan mies valinnut sinutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi