Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluatko kysyä jotain 38-vuotiaalta, kahden lapsen yksinhuoltajaäidiltä?

Vierailija
22.04.2018 |

On hetki aikaa vastata ennenkun unet taas tulee.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset?

Vierailija
2/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset lapset?

Tyttö on 11v ja poika 14v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olet ollut yksinhuoltaja? Miksi erositte?

Vierailija
4/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olet ollut yksinhuoltaja? Miksi erositte?

Erottiin kahdeksan vuotta sitten. Mies matkusti paljon ja sain tietää että hänellä on toinen.

Vierailija
5/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduitko opettelemaan paljon "perusasioita" mitä mies oli aiemmin hoitanut? Pelottiko ero?

Vierailija
6/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jouduitko opettelemaan paljon "perusasioita" mitä mies oli aiemmin hoitanut? Pelottiko ero?

En joutunut. Olin jo puolitoista vuotta ennen eroa kantanut pääasiallisen vastuun arjesta. Ostin miehen ulos yhteisestä OK-talosta, ja eniten pyöri ajatuksissa se kun aloin hoitamaan koko talolainaa itse.

Vierailija
7/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilarit vai silmälasit?

Vierailija
8/13 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilarit vai silmälasit?

Silmälasit. Piilolinssit ahdistaa ja kolmitehot on parhaat kun ajaa autoa.

Vierailija
9/13 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun olet vastailemassa! Minä haluaisin tietää missä kaltaisiisi naisiin voi tutustua? Vaikutatte niin vaikeilta löytää ja silti tunnutte olevan olemassa. Minä olen huomannut, että tinderissä on jonkun verran, mutta annappa joku muu vinkki? Esim käyttekö lauantai aamuna aina sisustuskaupassa?

M41

Vierailija
10/13 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hyvin saanut talouden pidettyä kunnossa, kun talolaina ym. olleet yksin?

Oletko hyväpalkkainen tai saatko korkeita elatusmaksuja?

Olen itse nyt samassa tilanteessa, pari vuotta nuorempi vain. Jään lasten kanssa ok-taloon. Käytännön asiat osaan hoitaa mutta raha-asiat vähän pelottaa vaikka laskelmien mukaan pitäisi pärjätä.... Olen vakityössä ja aina asiani nuhteetta hoitanut.

Mies todennäköisesti vie kaikki työkalut mennessään ihan vaan kiusallaan vaikka minä niitä olen tässä pääsääntöisesti käyttänyt. Niistäkin tulee yllättävän paljon kustannuksia kun täytyy kaikki hankkia uudet :-/

Vierailija
11/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko hyvin saanut talouden pidettyä kunnossa, kun talolaina ym. olleet yksin?

Oletko hyväpalkkainen tai saatko korkeita elatusmaksuja?

Olen itse nyt samassa tilanteessa, pari vuotta nuorempi vain. Jään lasten kanssa ok-taloon. Käytännön asiat osaan hoitaa mutta raha-asiat vähän pelottaa vaikka laskelmien mukaan pitäisi pärjätä.... Olen vakityössä ja aina asiani nuhteetta hoitanut.

Mies todennäköisesti vie kaikki työkalut mennessään ihan vaan kiusallaan vaikka minä niitä olen tässä pääsääntöisesti käyttänyt. Niistäkin tulee yllättävän paljon kustannuksia kun täytyy kaikki hankkia uudet :-/

Minulla on hyvä koulutus ja työ, joten kait olen sitten hyväpalkkainen (no daaaa, sillä harvemmin pientuloiset edes pariskunnat asuu omakotitalossa). Talous on pysynyt vakaana mutta se johtuu siitä etten ole joutunut teettämään taloon isompia korjauksia.

Työkalut voit tilata myös suoraan Kiinasta usein murto-osaan Suomen hinnoista.

Vierailija
12/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun olet vastailemassa! Minä haluaisin tietää missä kaltaisiisi naisiin voi tutustua? Vaikutatte niin vaikeilta löytää ja silti tunnutte olevan olemassa. Minä olen huomannut, että tinderissä on jonkun verran, mutta annappa joku muu vinkki? Esim käyttekö lauantai aamuna aina sisustuskaupassa?

M41

Olen Tinderissä mutta lähinnä sen takia etten ole viitsinyt poistaa tietoni sieltä. Voi ehkä käydä jossain vähän paremmassa yökerhossa tms. Useimmat meistä on onnellisesti naimisissa, joten pariutuminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
13/13 |
09.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en