Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaseudulla/pienillä paikkakunnilla asujat:

Vierailija
22.04.2018 |

Mitä teette työksenne? Mitä puolisonne tekee? Onko työtä hyvin tarjolla ja miten työmatkat?
Kysyn mielenkiinnosta, en missään nimessä pahassa mielessä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat töissä noin 60 kilometrin päässä isossa kaupungissa. Aikoinaan oltiin töissä tuossa 10 kilometrin päässä, mutta nykyisin ei töitä oikein ole kotinurkilla.

Vierailija
2/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paikkakunta pohjois-suomessa väkuluku alle 10 000, asun yksin ja vakituinen työ talotehtaalla. Työmatka 40km, tyytyväinen olen, ei ole ruuhkaa näillä nurkilla olipa sitten aamu tai iltapäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilitoimistossa, mies metsäteollisuudessa. Mulla työmatka 3km, miehellä 20-130km per suunta. Vakituiset työsuhteet molemmilla. Paikkakunnalla asukkaita reilusti alle 10000.

Vierailija
4/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat maatalouslomittajia. Työmatkojen pituus vaihtelee, omilla autoilla kuljetaan.

Vierailija
5/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi asun stalissa.

Vierailija
6/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on yritys, minä olen töissä julkisessa hallinnossa. Vastaavia työpaikkoja noin 40 km säteellä on muutama sata. Työmatka sujuu kätevästi vähän yli 30 minuutissa eli nopeammin, kuin aikoinaan Helsingissä kaupungin sisällä.

Vierailija
7/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Pohjois-Suomessa ja työpaikka on 50 km:n päässä. Omalla autolla pitää mennä kun julkiset eivät kulje. Puolisoa ei ole. 

Vierailija
8/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri/ johtaja, vaimo analyytikko. Työpaikat alle 10km päässä ja töitä niin paljon ettei kaikkea kerkee tekemään.

Vierailija
9/9 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kunnan virkamies, työmatkaa puoli kilometriä. Puoliso tekee etätöitä kotona, käy kaupungissa 70 km:n päässä noin kerran viikossa. Asumme kuntakeskuksessa omakotitalossa järven rannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi