Käyttääkö kukaan nykyään voileipägrilliä?
Ostettiin voileipägrilli ja ai että kun tulee ihania täytettyjä paahtoleipiä sillä. Tuli vaan mieleen, että käyttääkö kukaan muu voileipägrilliä?
Kommentit (19)
Mä käytän välillä. Sinne leivän väliin kinkkua, juustoa ja tomaattia.
Mulla on ollut voileipägrilli vuoden tyhjänpanttina kaapissa, hyvä kun muistutit. :) Nyt vois tehdä pestojuustotomaatti griltsut.
Lihapiirakoita joskus lämmitän siinä, tulee hyviä kun on rapsakka kuori.
Lasketaanko panini-grilli voileipgrilliksi vai pitääkö se olla sellainen, joka tekee leivistä kolmion mallisia?
Joo, me just vasta hommattiin. Lepää kiskovat teinit kiittää..
Onko kellään hyviä kasvistoastiohjeita? Tai kalatoastiohjeita? Tai jotain missä ei ois kinkkua?
Minä käytän fairylla. Kunhan jauhelihat ovat pesty samalla vedellä mistä leivät tehdään.
Lasketaanko tuo grilliksi vai miniuuniksi? Meillä on vastaavanlainen päivittäisessä käytössä ja uusi kellarissa odottamassa, kun tuo nykyinen jo vetelee viimeisiään. Oikein kätevä.
http://cdon.fi/pienkoneet/severin-2060-miniuuni-20-l-grilli-p36425761
Rillileipä on hyvää vaikka pelkän valkosipulivoin kanssa. :))
Viimeksi tänään. Tosin paahdoin sillä vain leipää, koska mulla ei ole erillistä leivanpaahdinta.
Käytetään mm. täytettyjen croisanttien lämmitykseen.
Juuri heitin toimivan philipsin menemään. Roikkunut mukana yli 17 vuotta, ed. käytöstä ainakin 12 vuotta. Turha kapine.
Vitsi kun olis pitäny säästää oma grilli, olisin saanu metukkaa leivän välissä :( Nyt ei kehtaa raskaana syödä sitä kylmänä.
Nykyää-grillistä en osaa sanoa, mutta tuo meidän Philips on kyllä ahkerassa käytössä.
Välillä joo. Lapset tykkää tehdä välipalaa sillä.
Joo. Täytteet kannattaa pitää silloin yksinkertaisina. Muuten pursuilee. Jos haluan enemmän täytteitä enkä niin lätistettyä versiota, niin valmistan toastin paistinpannulla.
Kyllä aina silloin tällöin kaivan sen kaapista. Yleensä täytteenä vain kinkkua ja Aura-juustoa mutta aina pohdin että voisi kokeilla muutakin :)