Tapaamani mies kieltäytyi seksistä koska "kunnioittaa minua niin paljon"
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehen mielessä seksi on jotain likaista joka pilaa naisen. Haluaa irstailla vain ” likaisten” ja alempiarvoisten naisten kanssa, joita voi haukkua sitten oksettaviksi huo*iksi. Mies itse ei tietenkään likaannu tässä toiminnassa lainkaan, vaan on sankari.
Mutta näinhän se on.
Naisen tehtävä on tehdä ja kasvattaa lapsia. Mitä siitä tulisi, jos heille seksi olisi jotain huvittelutavaraa ja pervoseksin harrastamista. Kävisi pian kuten sille yhdelle bloggarille, joka ei tiedä kuka on tulevan lapsen isä. Naisen tulee olla vastuullinen. Ko. syystä nainen ei myöskään kovin helposti tyydyty seksissä, ettei helpon hekuman vuoksi kiertäisi lorttoilemassa ympäri kyliä ja kaupunkia. Pervonaiset ovat toista lajia - he haluavat seksiä ja ovat luotu seksiä eli miehen nautintoa varten.
Miehen rooli on olla vahva ja johtaa joukkoa. Siihen tarvitaan "munaa" eli testosteronia. On selvää, että miehen seksi ei ole mitään "tantrailua" vaan tosi hommaa eli kaikenlaista monipuolista kokeilua ja toimintaa. Joku voi pitää niitä "kinkyinä", mutta ovat miehelle merkki seksuaalisesta kyvykkyydestä.
Aivan oikein, että jos mies hakee vakisuhdetta ja mahdollista äitiä lapsilleen, hän ei kinky-pervo-lorttoihin koske.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni molempien on parempi olla antamatta ensimmäiset 3 kuukautta. Vähintään.
Tällöin molemmat voivat kunnioittaa toisiaan.
Tuo voi päteä vain semmoiseen, joka ei (ikinä) harrasta irtosuhteita. Muuten "se oikea" pistetään odottamaan sitä, mitä jännis sai heti. Täysin sietämätöntä. Kuollut makkari ja pettämistä odottaa, heti kun lapsiluku on tullut täyteen.
Kuinka kauan pitäisi odottaa, kun pelkkä pano on ainoa mitä tyypistä haluaa?
Täältä kanssa käsi pystyyn. Tapasin treffeillä todella upean naisen kokonaisuutena ja naispuolinen ystäväni ohjeisti minua että jos haluat vakavaa, niin et sitten toisillakaan deiteillä vie sänkyyn!
No, tilanne lämpesi minusta johtumattomista syistä kosketukseen ja vähän pidemmällekin, mutta noudatin ohjetta ja en nyt ihan noilla sanoin sopertanut, mutta kuitenkin jotakuinkin että "jätetään tämä vielä tähän". No sitä seuraavaa mahdollisuutta ei sitten ikinä tullut.
Älkää ikinä tehkö samaa virhettä kuin mä. Menetin todellisen kultakimpaleen!
Vierailija kirjoitti:
Täältä kanssa käsi pystyyn. Tapasin treffeillä todella upean naisen kokonaisuutena ja naispuolinen ystäväni ohjeisti minua että jos haluat vakavaa, niin et sitten toisillakaan deiteillä vie sänkyyn!
No, tilanne lämpesi minusta johtumattomista syistä kosketukseen ja vähän pidemmällekin, mutta noudatin ohjetta ja en nyt ihan noilla sanoin sopertanut, mutta kuitenkin jotakuinkin että "jätetään tämä vielä tähän". No sitä seuraavaa mahdollisuutta ei sitten ikinä tullut.
Noh, jos sinulle kultakimpale edustaa naista, joka aukaisee haaransa samoin tein. Luuletko, ettei muille avaa haarojaan. Ja koska seuraavaa mahdollisuutta ei tullut, olisit ollut hänelle toisin sanoen vain pano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa siltä, että miehen mielessä seksi on jotain likaista joka pilaa naisen. Haluaa irstailla vain ” likaisten” ja alempiarvoisten naisten kanssa, joita voi haukkua sitten oksettaviksi huo*iksi. Mies itse ei tietenkään likaannu tässä toiminnassa lainkaan, vaan on sankari.
Mutta näinhän se on.
Naisen tehtävä on tehdä ja kasvattaa lapsia. Mitä siitä tulisi, jos heille seksi olisi jotain huvittelutavaraa ja pervoseksin harrastamista. Kävisi pian kuten sille yhdelle bloggarille, joka ei tiedä kuka on tulevan lapsen isä. Naisen tulee olla vastuullinen. Ko. syystä nainen ei myöskään kovin helposti tyydyty seksissä, ettei helpon hekuman vuoksi kiertäisi lorttoilemassa ympäri kyliä ja kaupunkia. Pervonaiset ovat toista lajia - he haluavat seksiä ja ovat luotu seksiä eli miehen nautintoa varten.
Miehen rooli on olla vahva ja johtaa joukkoa. Siihen tarvitaan "munaa" eli testosteronia. On selvää, että miehen seksi ei ole mitään "tantrailua" vaan tosi hommaa eli kaikenlaista monipuolista kokeilua ja toimintaa. Joku voi pitää niitä "kinkyinä", mutta ovat miehelle merkki seksuaalisesta kyvykkyydestä.
Aivan oikein, että jos mies hakee vakisuhdetta ja mahdollista äitiä lapsilleen, hän ei kinky-pervo-lorttoihin koske.
Saa olla ihan niin pervo, kuin haluaa. Kunhan ei tee sitä kaikkien kanssa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, jos sinulle kultakimpale edustaa naista, joka aukaisee haaransa samoin tein. Luuletko, ettei muille avaa haarojaan. Ja koska seuraavaa mahdollisuutta ei tullut, olisit ollut hänelle toisin sanoen vain pano.
Ei ole mitään syytä olettaa, että kaikille availtaisiin haaroja. Tälle kaverille olisi halunnut avata, mutta koki varmaankin että hänessä on jotain vikaa kun ei kelvannut.
Vaikka olisi ollut pelkkä panokin, mitä sitten? Lue välillä muutakin kuin raamattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten jos availee muillekin? Taidat olla joku katkera neitsyt persuämmä jota vituttaa kun muut naiset saavat munaa ja sinä et. Ja sitten uliset jotain että se on mukamas vaan hyvä ettei saa. Voi ressukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna arvaan... kyseessä on ulkomaalainen? Itsekin meinaan kuullut tuon saman lauseen pariin otteeseen. Itse en ole täysin suomalainen ja olen tapaillut/seurustellut enemmän juuri tuon toisen kansallisuuden kanssa ja jotenkin aina törmää tähän samaan että vakavampaan kyllä olisi, mutta just tuollaiseen kevyempään suhteeseen ei, koska kunnioittaa liikaa. Tavallaan kyllä ymmärrän sillä en ole yhden illan juttujen perään ja olen ehkä enemmän "vaimomateriaalia" mutta kyllä tuo silti ärsyttää 😂
Mikä siinä siis ärsyttää? Se sanontatapa vai se, ettei mies halunnutkaan yhden illan juttua?
Itse tapasin jokin aika sitten miehen, joka halusi parisuhteen eikä yhden illan juttuja. On myös ulkomaalainen. Hän kertoi minulle, että oli aiemmin tutustunut naiseen, joka oli halunnut vain seksiä ja mies oli kieltäytynyt. Nainen oli haukkunut homoksi. En meinannut uskoa korviani, mutta parin tämän ketjun vastauksen perusteella kyllä nyt viimeistään uskon tämän.
Mies, jota tapailen, on samanlainen. Meilläkään ei ollut seksiä heti, ja mieskin oli kieltäytynyt semmoiseen suhteeseen lähtemisestä, jossa seksi olisi ollut ykkösprioriteetti. Hänkin on ulkomaalainen. Minä olin nimenomaan positiivisesti yllättynyt, ettei heti ekoilla treffeillä alkanut vonkaaminen, sillä olen itsekin ainoastaan parisuhdeseksi-ihmisiä. Myöskään ensimmäisiä treffejä edeltäneen viikon aikana (kun vaan whatsappailtiin) ei puhe kääntynyt seksiin, mikä oli äärimmäisen virkistävää.
dsfgdgsdfgf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään syytä olettaa, että kaikille availtaisiin haaroja. Tälle kaverille olisi halunnut avata, mutta koki varmaankin että hänessä on jotain vikaa kun ei kelvannut.
Vaikka olisi ollut pelkkä panokin, mitä sitten? Lue välillä muutakin kuin raamattua.
Harva nainen pääsee sängyn kauta suhteeseen. Eikä sillä mitään tekemistä ole raamatun kanssa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun tiedän, ettei kyseessä ollut mikään leija. Hyvin koulutettu, hyvä työ, ujohko ja urheilullinen. Voit luottaa sanaani, että sun kaikki negatiiviset olettamat tästä naisesta on vääriä.
Meillä vain synkkasi tosi hyvin ujoudesta huolimatta ja se vaan välittyi kemioina sekä kipinöinä. Jälkeenpäin mietin, että ehkä se aloitteen teko oli hänelle hyvinkin poikkeuksellinen teko ja kun "torjuin" tilanteen, niin on ehkä ajanut tosi sekavissa fiiliksissä kotiin.
Ottaa muuten päähän näin kolmenkin vuoden jälkeen.
On varmaan ollut ex kun jätti sinut. Tyyppi ei halunnut pervoilla kanssasi ajatellen, että on taas yksi outojen juttujen tekijä jonossa.