Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaamani mies kieltäytyi seksistä koska "kunnioittaa minua niin paljon"

Vierailija
22.04.2018 |

Pitäisikö minun itkeä vai nauraa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis" tapa ilmaista ettet aiheuta miehen puntissa vipinää.

M

Vierailija
2/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se homo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDDDDd

Vierailija
4/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeä, lue eka vastaus uudelleen, pitää paikkansa.

Vierailija
5/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex-poikaystävä kieltäytyi samasta syystä joistakin kinkymmistä jutuista. Selvensi sitä vielä sanomalla ettei halua tyttöystävää joka käyttäytyy kuin h'uora. Ja on tosiaan ollut jo kauan ex.

Vierailija
6/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna arvaan... kyseessä on ulkomaalainen? Itsekin meinaan kuullut tuon saman lauseen pariin otteeseen. Itse en ole täysin suomalainen ja olen tapaillut/seurustellut enemmän juuri tuon toisen kansallisuuden kanssa ja jotenkin aina törmää tähän samaan että vakavampaan kyllä olisi, mutta just tuollaiseen kevyempään suhteeseen ei, koska kunnioittaa liikaa. Tavallaan kyllä ymmärrän sillä en ole yhden illan juttujen perään ja olen ehkä enemmän "vaimomateriaalia" mutta kyllä tuo silti ärsyttää 😂

Vierailija
7/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet oikeasti kuvittelevat olevansa jotain sankareita naiselle jos eivät anna. Ikään kuin se jotenkin houkuttelisi lähtemään myös seuraaville treffeille. Ja kyllä samanlaisia naisiakin on jotka kuvittelevat niin.

Vierailija
8/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ex-poikaystävä kieltäytyi samasta syystä joistakin kinkymmistä jutuista. Selvensi sitä vielä sanomalla ettei halua tyttöystävää joka käyttäytyy kuin h'uora. Ja on tosiaan ollut jo kauan ex.

Hullu mies. Juuri tuollainen tyttöystävän pitääkin olla.

M40

Vierailija
9/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni molempien on parempi olla antamatta ensimmäiset 3 kuukautta. Vähintään.

Tällöin molemmat voivat kunnioittaa toisiaan.

Vierailija
10/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käytettävissä vähemmän kunnioittavaan suhteeseen!

.m

Vierailija
11/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni molempien on parempi olla antamatta ensimmäiset 3 kuukautta. Vähintään.

Tällöin molemmat voivat kunnioittaa toisiaan.

Minun mielestäni taas siinä ei ole mitään epäkunnioittavaa jos kaksi halukasta ihmistä harrastaa keskenään seksiä vaikka eivät edes tuntisi toisiaan.

Vierailija
12/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kai käyttävät tuota lausetta oikeasti. Toinen yhtä legendaarinen peruste kieltäytyä seksistä on sanoa: "en halua että saat minusta kuvan että olisin helppo". :D

Niin, ja itse ap:n kysymykseen. Suosittelen nauramista. :D

Vierailija
13/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaajat, nou-nou.

Kohteliaat, nou-nou.

Seuraava = ?

Vierailija
14/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kaunis" tapa ilmaista ettet aiheuta miehen puntissa vipinää.

M

Saattoi olla myös herpes...

Vierailija
15/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän joskus sanoneeni suurinpiirtein noin yhdelle 17v tytölle kun itse olin huomattavasti vanhempi. Oli vain sellainen fiilis että tästä ei taatusti tule mitään sellaista kokemusta tytölle jota hän lämmöllä muistelee vielä vanhana mummona. Jälkikäteen kyllä hieman kadutti tuo. Ikään kuin olisin jotenkin ignoroinut hänen halunsa ja taisin muutenkin olla turhan tyly. Terveisiä vaan sille tytölle jos tunnistat itsesi ja toivottavasti olet jatkossa tavannut hieman fiksumpia miehiä.

Vierailija
16/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi hän ihan tosissaankin olla. Minäkin saatan antaa pakit vaikka haluttaisi itseänikin, jos nainen ei muuten kiinnosta, eikä ole puhtaasti kepein mielin liikkeellä. En halua kuulla syytöksiä jäkeenpäin. Paska olo tulee näitä kommentteja lukiessakin, kun mitään ei voi tehdä oikein.

Vierailija
17/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni sanoi samoin. Totuus oli, että häneltä tuli, heti kuin vain kosketinkin häntä. Yritti peitellä asiaa, mutta aika vaikeaahan se oli.

Vierailija
18/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna arvaan... kyseessä on ulkomaalainen? Itsekin meinaan kuullut tuon saman lauseen pariin otteeseen. Itse en ole täysin suomalainen ja olen tapaillut/seurustellut enemmän juuri tuon toisen kansallisuuden kanssa ja jotenkin aina törmää tähän samaan että vakavampaan kyllä olisi, mutta just tuollaiseen kevyempään suhteeseen ei, koska kunnioittaa liikaa. Tavallaan kyllä ymmärrän sillä en ole yhden illan juttujen perään ja olen ehkä enemmän "vaimomateriaalia" mutta kyllä tuo silti ärsyttää 😂

Mikä siinä siis ärsyttää? Se sanontatapa vai se, ettei mies halunnutkaan yhden illan juttua? 

Itse tapasin jokin aika sitten miehen, joka halusi parisuhteen eikä yhden illan juttuja. On myös ulkomaalainen. Hän kertoi minulle, että oli aiemmin tutustunut naiseen, joka oli halunnut vain seksiä ja mies oli kieltäytynyt. Nainen oli haukkunut homoksi. En meinannut uskoa korviani, mutta parin tämän ketjun vastauksen perusteella kyllä nyt viimeistään uskon tämän. 

Vierailija
19/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varattu ja omatunto painoi niin paljon mielessä, ettei ottanut eteen.

Vierailija
20/51 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies! Tod näk et näe häntä enää. Hän haki syvempää suhdetta, kuin sinä. Halusi siis tutustua paremmin ennen sänkyyn hyppäämistä. Arvostan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi