Millainen ihminen tilaa Seiskaa?
Kommentit (20)
Vähäinen koulutus, vähäinen varallisuus, vähäinen sivistys, vankka persuvakaumus.
Samanlainen ihminen kuin se, jotka roikkuu vauva.fi- palstalla.
Minun 40v tuttu, yhteiskunnallisesti erittäin tärkeässä työssä, kaksi yliopistotutkintoa joista toinen ulkomailta, tienaa hyvin, sivistynyt, matkustelee paljon, antaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen, puhuu sujuvasti neljää kieltä ja hyvin kolmea muuta kieltä. Miehensä myös hyvässä asemassa.
Sanoo että Seiska on hänelle hauska, hillitön "aivot narikkaan"-pako arjesta.
Luen Seiskaa aina kun käyn heidän luona :) Tilaisin itsekin mutten raaski.
Itseasiassa kaikki jotka tiedän että lukee Seiskaa, eivät ole mitään wt-tyylisiä. Wt-tyyliset roikkuu netissä ilmaiseksi lukemassa ja kommentoimassa juoruja, ei heillä ole varaa Seiskaan. Tilaaminen kun maksaa melkein 50 euroa kuussa näemmä.
Vierailija kirjoitti:
Itseäni hävettäisi. : D
Siksi häpeät vaikka mitä, koska olet sellainen epävarma ihminen joka ajattelee aina että mitä muut sinusta ajattelee. Et uskalla tehdä mitään mistä joku saattaisi arvostella sinua. Kasvata selkärankaa!
Olin yläasteikäisena hoidossa nuorten psykiatrisella osastolla. Osastolle tuli Seiska, Aku Ankka ja paikallinen sanomalehti. Osastolla oli niin tylsää, että jouduin lukemaan siellä aikani kuluksi Seiskaakin.
Vierailija kirjoitti:
Minun 40v tuttu, yhteiskunnallisesti erittäin tärkeässä työssä, kaksi yliopistotutkintoa joista toinen ulkomailta, tienaa hyvin, sivistynyt, matkustelee paljon, antaa paljon rahaa hyväntekeväisyyteen, puhuu sujuvasti neljää kieltä ja hyvin kolmea muuta kieltä. Miehensä myös hyvässä asemassa.
Sanoo että Seiska on hänelle hauska, hillitön "aivot narikkaan"-pako arjesta.
Luen Seiskaa aina kun käyn heidän luona :) Tilaisin itsekin mutten raaski.
Ja kaikki tuo vakuuttelemasi fiksuus kyllä karisee pois, kun kerrot hänen lukevan seiskaa. Kertoo ihmisen älykkyydestä juuri sen oleellisen.
Meille tulee töihin, että voidaan joka viikko tsekata onko joku asiakkaista päätynyt lööppeihin. Akateeminen tutkinto on melkein kaikilla.
Minä ja olen sivistynyt ihminen. Minua kiinnostaa kyllä enemmän se tv-puoli. Juoruja ei tule niin luettua edes. Voisin tilata jonkun muunkin lehden, mutta mielestäni Seiskassa on paras tv-osio.
Siinä lehdessä on paljon tissejä.
Minä. En saa tarpeekseni Frederikistä, joka viikko odotan hänestä otettuja seksikkäitä kuvia.
Ei kai sitä kukaan tilaa?
Tilaako?
Se on sellainen kampaamolehti täynnä HUUTOmerkkejä ja räjähdystähtiä.
Eihän sitä tarvitse lukea, koska huonojen kuvien lehtihän se on.
Lähinnä enään varttuneempi joille sosiaalinen media hiukan vieras ja nettiä ei niin seuraa ja lehden lukemisen kokee omakseen.Tietenkin miten kauan vielä ilmestyy nykyisenä kun ajat muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ja olen sivistynyt ihminen. Minua kiinnostaa kyllä enemmän se tv-puoli. Juoruja ei tule niin luettua edes. Voisin tilata jonkun muunkin lehden, mutta mielestäni Seiskassa on paras tv-osio.
Ja sinula ei ole nettiä selvästikään käytetävissäsi.
www.telkku.com vinkki
Yli 60-v, teknillistä fysiikkaa opiskellut, hyvässä asemassa oleva isäni. xD
Miten Seiska eroaa muka Iltasanoman tai Iltalehden jutuista?
Samat asiat molemmissa ennemmin tai myöhemmin.
Ja kuka meistä lukeekaan Iltalehteä tai Iltasanomaa:)
En tiedä!
En tiedä sitäkään, miksi joku lukisi Alibia tai vieläpä tilaisi.
Varmaam ihan vain juorunnälkäinen ja häpeämätön (tai yksinasuva, joka voi salata tilauksen kaikilta.)