Naisten ja miesten yleisimmät seksuaaliongelmat
Naisten yleisin seksuaaliongelma on haluttomuus, ja miesten yleisin ongelma on se, että he eivät voi toteuttaa halujensa mukaista seksuaalielämää. Toisin sanoen miehet joutuvat elämään puutteessa.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se onkin toisinpäin? T. Mies
Ei se ole. Sitä varten on väestötutkimukset.
Naisen suurin ongelma parisuhteen alkuvuosina on se kun mies tahtoo liikaa.
- Kun ei mitään muuta mielessä liiku!
Parisuhteen myöhempinä vuosina ongelma on hieman toinen.
- En mä sille enää kelpaa!
Oliko noiden välissä kausi, jolloin miehen halu oli naiselle sopiva? Tuskinpa vain.
Vierailija kirjoitti:
Oliko noiden välissä kausi, jolloin miehen halu oli naiselle sopiva? Tuskinpa vain.
Taitaa olla kuitenkin useammin niin, että naisen halut hiipuvat parisuhteessa aiemmin kuin miehen. Alussahan nainenkin on usein halukas.
Monesti olen sanonut että jos voisin niin lahjoittaisin muijalle puolet mun haluista. Eihän tuo halua edes joka päivä, en tajua?? Alkuhuuma on ainoa milloin saa suunnilleen tarpeeksi. Tuon kanssa se oli vielä poikkeuksellisen pitkä. Suunnilleen kaksi vuotta sitä kesti, hienoja aikoja.
Molempien sukupuolten suurin ongelma on siis naisissa ja heidän minilibidossaan. En yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kuitenkin useammin niin, että naisen halut hiipuvat parisuhteessa aiemmin kuin miehen. Alussahan nainenkin on usein halukas.
Tätä on tutkittukin. Naiset kyllästyvät miehiin parisuhteissa nopeammin kuin miehet naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä on tutkittukin. Naiset kyllästyvät miehiin parisuhteissa nopeammin kuin miehet naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Monesti olen sanonut että jos voisin niin lahjoittaisin muijalle puolet mun haluista. Eihän tuo halua edes joka päivä, en tajua?? Alkuhuuma on ainoa milloin saa suunnilleen tarpeeksi. Tuon kanssa se oli vielä poikkeuksellisen pitkä. Suunnilleen kaksi vuotta sitä kesti, hienoja aikoja.
Biologia soitti ja kertoi että ihmiset eivät ole luontaisesti yksiavioisia.
Sen takia bylsiminen kiinnostaa aikansa, mihin mennessä vauvan pitäisi olla tulossa, ja sitten siirrytään bylsimään muita.
Vierailija kirjoitti:
Naisten yleisin seksuaaliongelma on haluttomuus, ja miesten yleisin ongelma on se, että he eivät voi toteuttaa halujensa mukaista seksuaalielämää. Toisin sanoen miehet joutuvat elämään puutteessa.
Yhtä lailla voisi sanoa, että miesten yleisin ongelma ovat liialliset halut.
Miksei miehille kehitetä haluja hillitsevää pilleriä? Sillähän heidän ongelmansa ratkeaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehille kehitetä haluja hillitsevää pilleriä? Sillähän heidän ongelmansa ratkeaisi.
Seksuaalinen halu on luonnollista ja välttämätöntä jatkuvuuden kannalta. Seksuaalinen haluttomuus ei ole normaalia ja tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo olis kyllä meille ainakin hyvä. Loppus se jatkuva vonkaaminen. Tai miten olis kivesten poisto leikkauksella.
Ongelmia voi olla moneen lähtöön, mutta aina vika osoittuu mieheen.
Jos miehellä ei seiso - miehen ongelma --> lääkäriin
Jos nainen ei kiihotu ja saa orgasmia - huono mies sängyssä, epäkiihottava
Jos mies laukeaa nopeasti --> kiertoon tai lääkäriin
Jos nainen laukeaa hitaasti --> miehen tulee jaksaa kauan yhdyntää tai muuten velvollisuus tyydyttää! "Koska mieshän sai pillua."
Jos nainen ei halua pitkää jyystöä --> miehen tulee osata laueta käskystä ja äkkiä!
Jos naisesta yhdyntä ei tunnu tarpeeksi --> miehellä liian pieni (muuta vaihtoehtoa ei ole)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalinen halu on luonnollista ja välttämätöntä jatkuvuuden kannalta. Seksuaalinen haluttomuus ei ole normaalia ja tervettä.
Joo, ja samalla logiikalla ehkäisypilleritkään eivät ole normaalia ja tervettä.
Seksuaalinen halu on välttämätöntä vain silloin kun halutaan sitä jatkuvuutta. Muulloin siitä on haittaa. Sitä voisi siis säädellä lääkkeillä aivan kuten hedelmällisyyttäkin, ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole. Monelta naiselta muuten e-pillerit vievät samalla halut, eli tulee tuplaehkäistyä.
Sanon kyllä, että ylipaino on varmasti syyllinen suurinpaan osaan seksiongelmista. Ylipaino lieveilmiöineen.
Entäs jos se onkin toisinpäin? T. Mies