Kuinka monta raskaana olevaa naista tiedät/tunnet tällä hetkellä?
Itselläni tulee mieleen viisi raskaana olevaa naista. Iältään ovat 19-25v.
Kuinka monta sellaista naista sinä tunnet tai tiedät, jotka ovat tällä hetkellä raskaana? Tähän ei nyt lasketa julkkiksia esim. Prinsessa Catherine jne. :D
Kommentit (27)
Lähipiirissä yksi, mutta onhan niitä puolituttuja ja tuttujen tuttuja raskaana ties kuinka, en nyt jaksa laskea. 😊
Yhden. On 18v ja odottaa jo toista lastaan.
Kolme itseni mukaanlukien. Hauska, miten tuntuu, että tuttavapiirissä tapahtuu muutaman vuoden välein "vauvabuumeja", jolloin kaikki ovat raskaana. Viime syksynä 4 ystävääni synnytti. Ja eräästä 4 hengen kaveriporukasta kaikki saavat/ovat saaneet nyt vuoden sisään tyttövauvan :)
Ei yhtään, vauva ajat näköjään ohitettu. Ei ole häitäkään tälle kesälle tiedossa eli erobuumia odotellessa!
Hetki sitten heitä oli vielä viisi, nyt 3/5 ovat saaneet lapsen viimeviikkoina. Iältään äidit 31-39.
Kaikilla jo aiemmin lapsia. Yhdelle lapsi oli 3. kahdelle viides ja toisella raskaana olevista 6. Tuttavapiirissäni on paljon suuria perheitä, itselläni vain yksi teini-ikäinen.
Vain yhden kaverin kaverin ja yksi työkaveri on parhaillaan hoitovapaalla pienen vauvan kanssa.
3 tunnen molemmat päälle 30. Tiedän pari nelikymppistä.
Yksi työkaveri on raskaana. Olen jo sen ikäinen ettei kaveripiirissä enää juurikaan lisäännytä, syntynyt siis 70 luvun lopulla.
Kolme. Ovat tuttavia vain, ja olen kuullut heistä vaan ystäväni kautta. Lähimmillä ystävillä ja perheenjäsenillä taitaa olla lapsiluvut täynnä tai pysyvästi nolla.
Juuri nyt tiedän vain itseni. Vielä muutama kuukausi sitten tiesin kolme muutakin, mutta he ovat jo synnyttäneet. Vielä vuosi sitten en tiennyt ketään. t. N33
Oisko niitä 5... 3 duunityyppiä ja 2 tutun tuttua.
Ikähaarukka ehkä 22-35v
2+minä, kaikille esikoinen. -88 ja -90 syntyneitä ollaan :)
Tällä hetkellä en yhtään. Tosin viimeisen puolen vuoden aikana on ollut lähi- ja tuttavapiirissä kunnon vauvabuumi, kymmenkunta pariskuntaa on saanut lapsen, viimeisin toissapäivänä.
Koko ajan on joku paksuna facebookissa, ikähaarukka 20-35v, omista kavereista kaksi ja itse odotan toista nyt 29 vuotiaana.
Eikun kuusi sittenkin! Muistin vielä yhden puolitutun.
- ap