Aion todistaa miehelle olevani haluttava, vaikka hän ei halua minua enää
Kysymys kuuluu, miten? Kaikki ideat otetaan vastaan avoimesti.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässä on?
Todistaa miehelle, ettei hänen haluttomuutensa minua kohtaan tuhoa itsetuntoani. Ap
Etsi tinderistä mies, jonka kutsut kotiisi nussimaan sinua. Pidä huoli, että miehesi ilmestyy paikalle kesken touhujen.
Palkkaa joku olemaan Facebookissa uusi ystäväsi, joka siellä sitten julkisesti haluilee sinua. Mies herää - olettaen että käyttää feseä.
Mitä jos etsisit suosiolla jonkun toisen?
Ala laittautua niin, että sinut takuulla huomataan ;)
Vierailija kirjoitti:
Lapset, talo....?
Ei TAAS tää sama tyyppi... Alkaa olla selvää palstahulluainesta.
Laittaudu parhaasi mukaan ja lähde baariin illaksiistumaan. Katso kuinka monta miestä/naista tulee iskemään. Pyydä jokaisen numero ja palatessasi kotiin laita ne pöydälle odottamaan miestäsi :)
Tässä taas esimerkki naisten logiikasta.
Jos te naiset sytytte siitä että miehellä on vientiä toisten naisten parissa niin meillä miehillä asiassa käy päinvastoin.
Kerran yksi nainen tuli työpaikalla näyttämään että katso nyt minkälaisia miehiä minua yrittää facebookissa ja itse olin vain että mitä sitten. Miksi hän tuli näyttämään mulle noita miehiä, yritti tehdä itseään haluttavammaksi? Kävi vain päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset, talo....?
Eivät ne ole koskaan olleet mitään ylitsepääsemätön este, hidaste kylläkin, mutta lähinnä vaan järjestelykysymys.
Olet nainen ja sinulla on oikeus omiin tunteisiin ja rakastajiin jos ja kun ei omaa ukkoa enää kiinnosta ja vaikka kiinnostaisikin niin se olisi silti OK :)
Ehkä löytyy joku naapurin Jorma joka työntää jotain lämmintä ja hyvää sisällesi, enkä tarkoita välttämättä Grandiosan pizzaa vaikka hyvää sekin on :D
JOLO
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä kärvistelet tuossa suhteessa?
Voikkaan, että mitä enemmän yrität sitä vähemmän kiinnostaa.
En tiedä, mutta meillä auttoi painonpudotus ja urheiluharrastuksen aloitus. Mies ei kyllä muuttanut omia tottumuksiaan, joten ero tuli kun olinkin se ainoa aktiivinen osapuoli.
Eikä se paino tainnut se syy olla, vaan se että aloin tekemään mitä itse halusin. Kai minusta tuli jotenkin tavoiteltavampi, mutta suhteen ongelma oli jossain syvemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä järki tässä on?
Todistaa miehelle, ettei hänen haluttomuutensa minua kohtaan tuhoa itsetuntoani. Ap
Eikös tuo todista juuri päinvastaista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta meillä auttoi painonpudotus ja urheiluharrastuksen aloitus. Mies ei kyllä muuttanut omia tottumuksiaan, joten ero tuli kun olinkin se ainoa aktiivinen osapuoli.
Eikä se paino tainnut se syy olla, vaan se että aloin tekemään mitä itse halusin. Kai minusta tuli jotenkin tavoiteltavampi, mutta suhteen ongelma oli jossain syvemmällä.
Niin mitä se auttoi?
Mene baariin
Juo kännit
Nai vierasta
Ryvö ojassa
Paskanna sänkyyn
Miehesi halut taas nousee.
Mä toivon ettet sä oot mun äiti joka tän on kirjottanu
Mikä järki tässä on?