Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taistelen ostaakseni oman asunnon, miten lisätuloja palkan päälle?

Vierailija
22.04.2018 |

Olen jo 45, eikä palkkatuloista ole jäänyt tarpeeksi rahaa asunnon ostoon. Mistä niitä lisätuloja nyt saisi? Teen jo kahta työtä, mutta se ei riitä Helsingissä asunnon ostoon. Mietin asioita, joista syntyy pieniä puroja, kuten taimien kasvattaminen pienimuotoisesti ja kasvun myynti netissä. Lisäideoita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä. Älä osta mitään, mitä et oikeasti tarvitse.

Vierailija
2/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala ei ole tarkoittanut sun ostavan omaa asuntoa. Älä osta vielä, odota korkojen nousua, jolloin halpoja asuntoja tulvii markkinoille. Sen jälkeen olet itsekin tosin kusessa korkojen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää. Ja siis joku kuvittelee, että kaikilla tosiaan on tapana kuluttaa mihin sattuu, ei, vaan järkeväkin kuluttaja, joka myötäilee mielitekojaan, voi aina luopua niistä. Mutta minkä arvoista on elämä täysin vailla mielitekojen toteuttamista?

Vierailija
4/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa elämää. Ja siis joku kuvittelee, että kaikilla tosiaan on tapana kuluttaa mihin sattuu, ei, vaan järkeväkin kuluttaja, joka myötäilee mielitekojaan, voi aina luopua niistä. Mutta minkä arvoista on elämä täysin vailla mielitekojen toteuttamista?

Mun elämä on ihan mukavaa. Mieliteot eivät liity ostamiseen. Joskus tekee mieli uutta vaatetta, mutta mulla on vaatekaapissa niitä liikaa. Joskus tekee mieli kahvit kahvilassa, mutta kotona se on parempaa. Kahvikin on tosin turhaa ja siitä voisin luopua ja säästää.

Vierailija
5/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun elämä on ihan mukavaa. Mieliteot eivät liity ostamiseen. Joskus tekee mieli uutta vaatetta, mutta mulla on vaatekaapissa niitä liikaa. Joskus tekee mieli kahvit kahvilassa, mutta kotona se on parempaa. Kahvikin on tosin turhaa ja siitä voisin luopua ja säästää.

Mun mieliteotpa liittyy. Ei välttämättä tavaran ostamiseen, vaan muuhun, mihin menee rahaa. Esim. just kahvilassa käyminen, mun mielestä ihminen, jolla ei ole varaa siihen JA ostaa asuntoa, on luuseri.

Vierailija
6/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yksi duuni ja 7,5h työpäivä riittää asunnon ostoon Hki kantakaupungissa ihan hyvin. Kokemusta on.

Vierailija
7/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies35vee kirjoitti:

Kyllä se yksi duuni ja 7,5h työpäivä riittää asunnon ostoon Hki kantakaupungissa ihan hyvin. Kokemusta on.

Millä alalla olet? Oliko yhtään pääomaa tai perintöä alla?

Vierailija
8/8 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto veelaksi vaikka Riihimäeltä tai muualta Uudeltamaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi