Keksitään omia pirkka-niksejä!
Onko elokuvissa karkkien syönti mielestäsi turhan äänekästä? Laita ohuisiin sukkahousuisin kovia karkkeja, voit imeskellä sukkahousujen läpi ja meluhaitta on minimaalinen!
Kommentit (358)
Rekkamiehen pastillit eivät syömällä lopu.
Niksi Jukolaan valmistautuville. Voit harjoitella yösuunnistusta valoisalla laittamalla päähän sukkahousut. Aloita vaaleilla ja siirry tummempiin niin saat erilaisia valoisuuksia. Itse olen käyttänyt niksiä jo kymmenen vuotta.
Tiskaus sujuu leikiten, kun laitat kätesi sukkahousujen jalkaosiin ja peset astiat suoraan käsin. Sukkahousut toimii pesusienen vastineena ja käsi toimii kätevämmin kuin harja.
Vierailija kirjoitti:
Niksi Jukolaan valmistautuville. Voit harjoitella yösuunnistusta valoisalla laittamalla päähän sukkahousut. Aloita vaaleilla ja siirry tummempiin niin saat erilaisia valoisuuksia. Itse olen käyttänyt niksiä jo kymmenen vuotta.
😂😂😂
En nyt keksi, mutta tämä oli hieno>>>
Laita kuraisella ilmalla sukkahousujen jalkaosat kenkien ja lahkeiden päälle. Vähentää likaantumista. Sukkahousut teräosasta saa myös hyvän pussin sateenvarjon hukkuneen tilalle.
Laita vauvan tutti sukkahousun jalkaosan sisään ja sido toinen jalkaosan kiinni pinnasänkyyn. Tuttia voi hyvin syödä 20 denierin läpi ja se pysyy aina tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuraisella ilmalla sukkahousujen jalkaosat kenkien ja lahkeiden päälle. Vähentää likaantumista. Sukkahousut teräosasta saa myös hyvän pussin sateenvarjon hukkuneen tilalle.
Liukkaalla kelillä rikkinäiset nilkkasukat kenkien päälle jos ei ole liukuesteitä.
Ompele sukkahousujen vyötäröosa kiinni ja sitomalla sukkahousun kärkiosat kiinni hihnaksi niin saat hienon olkalaukun.Värivalintaakin löytyy ja aina muodissa olevaa nudeakin.
Kylmällä ilmalla sukkahousut voi helposti pujottaa jalkaanhousujen alle. Lämmittää.
Lyhyt tukka ei pysy poninhännällä ja suortuvat tunkevat silmiin?
Sukkahousun teräosasta saat huomaamattoman pipon, jolla kampaus pääsee oikeuksiinsa eivätkä kiehkurat hapsota.
Laita sukkahousut päähän kun asioit pankissa, johan tulee nopeaa palvelua vaikka menisit kassapalveluiden aukioloaikojen ulkopuolellakin.
Dom Perignon korkista saat jahtisi avaimille hyvän avaimenperän. Avaimet kelluvat, vaikka tipahtaisivat pursiseuran illanvietossa veteen.
Leikkaa kuviollisista sukkahousuista haarakiila ja jalkaterät pois, pue päällesi. Näin saat nopeasti ja kivutta itsesi näyttämään tatuoidulta.
Jos huomaat kadulla vastaan kävelevän tutun, jolle oot velkaa, niin vedä sukkahousu päähäsi, niin ei se tunne sua.
Vierailija kirjoitti:
Dom Perignon korkista saat jahtisi avaimille hyvän avaimenperän. Avaimet kelluvat, vaikka tipahtaisivat pursiseuran illanvietossa veteen.
Ja IPhone kannattaa sujauttaa sellaiseen näppärään uudelleensuljettavaan muovitaskuun, jonka sisäll Audisi parkkisakisakko yleensä on.
Vedä sukkahousut päähän niin ei hyttyset kiusaa.
Lisää!