Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päästäisitkö 39-vuotiaan muuttamaan omilleen?

Vierailija
21.04.2018 |

Ilpojonne-Matti sai viimeinkin amiksen läpi (vaihtanut koulua, käynyt armeijan ym tässä välissä). Kauhukseni huomasin hänen saaneen paikan tehtaasta, jossa oli viimeisimmän työharjoittelun. Nyt olemme isänsä kanssa hämmentyneitä ja hieman pettyneitäkin, koska hän juuri kertoi joutuvansa muuttamaan tehtaan asuntolaan, koska pomon mielestä 50 km työmatka suuntaansa on liikaa.

Niin että miten itse tekisitte tilanteessamme? Olisiko hyvä esim jos joku sukulainen menisi sinne tehtaalle ja asuntolaan myös?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista vielä neuvotella pomon kanssa? Kuulostaa kyllä kamalalta jos poika joutuisi yksin asuntolaan.

Vierailija
2/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun yli 52 v. veli asuu vanhempien luona. Kaljottelee peräkammarinpoikana. Joten 39 voi ihan hyvin tehdä samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
4/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

39-v voisi koettaa sitä asuntolaa. Jos vaikka nalle mukaan. Onko lähellä jotain sukulaista, joka voisi pestä pyykin ja miehen silloin tällöin.

Vierailija
5/6 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sun mahdollista päästä sinne tehtaaseen töihin kanssa, jos olet vielä työelämässä? En itse uskaltaisi mihinkään asuntolaan yksin päästää. Miten käy kiintymyssuhteen.

Vierailija
6/6 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, hyvänen aika, hän on vielä aivan liian nuori asumaan yksin. Eihän hän osaa keittää edes munia. Syntyisi vain palovammoja arkaan paikkaan, muusta puhumattakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan