Kaduttaa lapasien teko
Täällä oli joku aika sitten henkilö, joka kertoi että oli kaduttanut lapasien teko. Jäin vaan miettimään, että olisko sinun sittenkin pitänyt tehdä sukkia?
Kommentit (34)
Rakastan lapasiani, mutta olisi kiva olla ilmankin. Varsinkin nyt kun ilmat lauhtuu.
Lapasien teko on kurjaa, sukkia teen paljon mieluummin
Hukkasin toisen lapaseni puistoon. Kun menin takaisin, se oli kadonnut. Vittu, joku vienyt mukanaan tai nakannut roskiin. Ajattelin hankkia toisen parin lapasia, jos onnistuu. Haluaisin kauniit kultahapsuiset lapaset, mutta kotona on kuitenkin yksin oleva musta lapanen, joka varmaan saisi trauman, jos ulkoilisin jatkossa vain eloveenalapasten kanssa. Toisaalta lapaseni on yksin ja kaipaisi seuraa.
On se lapasarki vaan niin rankkaa, aina saa miettiä että miten ne oikein kuuluu pestä ja kuivata ettei kutistu tai muuten mene huonoksi. Kun joku olis kertonut etukäteen niin en olis hankkinut lapasia koskaan. :(
Vierailija kirjoitti:
On se lapasarki vaan niin rankkaa, aina saa miettiä että miten ne oikein kuuluu pestä ja kuivata ettei kutistu tai muuten mene huonoksi. Kun joku olis kertonut etukäteen niin en olis hankkinut lapasia koskaan. :(
Enemmän kyllä rasittaa sellaiset jotka tulevat kertomaan kuinka he hoitavat lapasiaan, tai sitten pahempana kuinka heillä ei ole lapasia lainkaan, käyttävät vain sormikkaita tai ovat paljain käsin, ja jaksavat kehuskella kuinka ihanaa se on. Minusta olisi parempi jos ei puututtaisi niin paljon toisten lapasiin. Oma päätös se kuitenkin on.
Sukille on usein enemmän käyttöä mm. siksi että niitä vaihdetaan useammin. Siinä mielessä ei ihme, jos kaduttaa.
Suomessa 5,5 miljoonaa lapasta. Uusia ei todellakaan tarvita.
On ihanaa vapautta olla omasta tahdosta lapaseton. Oikein heiluttelen sormiani vastaan tuleville lapasia omaaville 😃
Mun lapasesta ei tullut sellaista kuin olisi pitänyt. Pitäiskö yrittää uudestaan, olikohan vika lapasentekotaidoissa vai materiaaleissa, josta se tehtiin. Että pitäiskö vaan harjotella tekemistä vai vaihtaa erilaiseen materiaaliin?
Lapasten teon voi vielä keskeyttää ja tehdä tumput!
Minä tein yhden lapasen, toinen on ollut kesken jo kymmenen vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mun lapasesta ei tullut sellaista kuin olisi pitänyt. Pitäiskö yrittää uudestaan, olikohan vika lapasentekotaidoissa vai materiaaleissa, josta se tehtiin. Että pitäiskö vaan harjotella tekemistä vai vaihtaa erilaiseen materiaaliin?
Monet tekeekin aika yksinkertaisia lapasia.
Minä tein lapaset nuorena. Samaa suosittelen muillekin. Elämä on niin helppoa nyt, kun lapaset on jo tehty ja voi keskittyä muuhun, kuten vaikka slipoverin kutomiseen.
Meillä 8,2 miljardia lapasta. Tein taas 4 lisää :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä 8,2 miljardia lapasta. Tein taas 4 lisää :)
Vieläkö riittää lanka?
Tämä pikkulapasarki! Kukaan ei kertonut, että tämä olisi näin rankkaa. Olisi pitänyt tehdä lapasensa paljon nuorempana.
Vierailija kirjoitti:
Tämä pikkulapasarki! Kukaan ei kertonut, että tämä olisi näin rankkaa. Olisi pitänyt tehdä lapasensa paljon nuorempana.
Tämä. Lapasia ei saa jättää tekemättä, koska ihmislapasia on maailmassa liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Tai isommat lapaset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Lapasia ei saa jättää tekemättä, koska ihmislapasia on maailmassa liian vähän.
Useimmilla taitaa olla lammaslapasia.
Minua alkoi kaduttaa sukkien teko kesken kaiken joten tein nilkkurit