Miten mä lasken oikein mun kuukautiset kun
Kolme päivää on kovaa vuotoa, 4. ja 5 päivä oikein niukkaa veritiputtelua, ruskeaa?
Eli merkkaan että on 5 päivää mutta kaksi viimeistä päivää niukkoja jo?
Kommentit (11)
Ei sillä ole merkitystä. Kierto lasketaan aina alkavaksi ensimmäisestä vuotopäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin lasken menkkojen pituudeksi sen koko ajan kun jotain tulee.
Mulla on sillä tavalla oudosti, että 1.-3. päivä on kunnon vuotoa, 4. ei välttämättä mitään, 5. yhtäkkiä lorahtaakin taas ihan kunnolla ja sitten 6.-7. voi vielä tiputellen hiipua pois.
Mulla on kans tuo välipäivä ja aina ihmettelen sitä mistä johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole merkitystä. Kierto lasketaan aina alkavaksi ensimmäisestä vuotopäivästä.
Sä et taida olla synnyttänyt, lääketieteen alan ihminen tai muuten valveutunut?
Sillä on tosi paljonkin merkitystä, kun etsitään hedelmällisiä päiviä ja ovulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sillä tavalla oudosti, että 1.-3. päivä on kunnon vuotoa, 4. ei välttämättä mitään, 5. yhtäkkiä lorahtaakin taas ihan kunnolla ja sitten 6.-7. voi vielä tiputellen hiipua pois.
Hei molemmat! Mulla on siis justiin näin. 4. päivä on tuo kuiva välipäivä, muutamia tippoja niin että pientä suojaa pidän, sitten 5 päivä loppuu ruskeaan tuhruun- Ap!
Lataa clue sovellus
Tulin raskaaks sen ansiosta, pystyy seuraa kierol,oireita,unta,mielialoja yms
7, kiitos! Miten monena harrastitte noista päivistä kun tärppäsi, kun Clue suosittaa 6 päivää yhdyntöjä oviksen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla myös välipäivä. Ollut n. 30-vuotiaasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä on tosi paljonkin merkitystä, kun etsitään hedelmällisiä päiviä ja ovulaatiota.
Myös hedelmälliset päivät ja ovulaatio lasketaan aina suhteessa ensimmäiseen kiertopäivään. Ja yllätys yllätys ovulaatio on teoriassa se kp, joka on kierron puolivälissä. Kp 1 on eka vuotopäivä. Mutta todellisuudessa ovulaation ajankohta voi vaihdella. Jos on raskautumisongelmia, ovulaatio ei todennäköisesti ole kierron puolivälissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös hedelmälliset päivät ja ovulaatio lasketaan aina suhteessa ensimmäiseen kiertopäivään. Ja yllätys yllätys ovulaatio on teoriassa se kp, joka on kierron puolivälissä. Kp 1 on eka vuotopäivä. Mutta todellisuudessa ovulaation ajankohta voi vaihdella. Jos on raskautumisongelmia, ovulaatio ei todennäköisesti ole kierron puolivälissä.
Osittain totta. Kannattaa kuitenkin opiskella FAM