Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pienikokoinen mutta näytän hirveän isolta!?

Vierailija
21.04.2018 |

Olen 25v, 163cm ja 52-53 kg, eli oikeasti aika pieni. Tänään jotenkin kiinnitin huomiota sovittaessani vaatteita kaupassa, että näytän tosi isolta! En nyt mikään lihava ole, mutta leveä ja vähän sellainen tankki, kun olen niin lyhytkin :D vaatteeni ovat kuitenkin kokoa 34 tai 36. Rintani ovat isot, olleet aina, ja tuntuu että ne jotenkin lisäävät massaa kroppaan. Liikuntaa pitäisi ainakin lisätä, se on jäänyt viime kuukaudet lähes kokonaan. Mikä muu tähän voi auttaa? :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Oliko peili leventävä? Onko kehonkuvasi realistinen?

Olen sua muutaman sentin pidempi ja painan 56 kiloa ja tunnen kokoni pieneksi, vaikka en myöskään ole paljon liikkunut viime aikoina.

Vierailija
2/4 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on pääsi sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vähän sellainen isorintainen fitnessnainen?

Vierailija
4/4 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samansuuntainen ongelma. Tai mulla on niin, etten tiedä olenko normivartaloinen vai iso. Laihdutin muutama vuosi sitten 15kg ja kaikki sanoo että olen hoikka, mutta kai se nyt siihen entiseen verrattuna näyttääkin siltä. Nyt mitat ovat 168cm ja 60-63kg. Tissit on myös isot, vyötärö olematon ja minun silmääni olen yläkropasta hirmu rotevan näköinen. Muut mitat ovat ry98-vy77-ly94. Vaatteet ovat pääasiassa kokoa 38.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan