Mitä vaikeita asioita olet antanut anteeksi kumppanillesi?
Minä olen jatkanut elämää sähköjen katkeamisen jälkeen...olen myös katsonut läpi sormien miehen näpistyksestä kiinni jäämisen vaikka asia ahdistaa minua...joskus ahdingossa hän näpisti dvd levyjä kaupasta myydäkseen niitä ja jäi kiinni. Olen myös jatkanut elämääni sen jälkeen kun koti piti myydä firman talousasioiden vuoksi....
Kukaan ei tiedä näpistyksestä eikä siitä miten paljon olen sietänyt. Ja kuinka asiat ovat minua uuvuttaneet....
Mies on kiltti ja hyvä isä, perhekeskeinen ja osallistuva. Ihmiset pitävät hänen rauhallisuudestaan ja tasapainoisesta habituksesta. Puolisona hän ei puhu ikävästi koskaan, ei hauku eikä loukkaa,lapset palvovat häntä....silti joskus sitä miettii että mitä hittoa mun ihanalle elämälle kävi....
Mitä sun elämässä tapahtui? Ja silti päätit.jatkaa suhdetta?
Haluaisin kokemuksia,etten tuntisi oöevani näin yksin kokemusteni kanssa.
Kommentit (4)
Täydellisen hurahtamisen omiin harrastuksiin (joka piti sisällään paljon aikaa nuorten naisten kanssa) ja sitä kautta perhe-elämän pahan dissaamisen samalla kun esikoinen oli sairastunut vakavasti ja minä oireilin sen vuoksi masennusta. Kuulemma vain nalkutin ja määräilin.. Pari vuotta oli ihan kamalaa ja luottamus romahti. Toisaalta yhdessä on oltu yli 20v ja ajattelin ettei ole vielä kovin iso prosenttiosuus siitä. Lopulta p*skapyörä lähti - ihme kyllä - pyörimään toiseen suuntaan. Mies pyysi anteeksi ja saatiin asiat setvittyä
Luulin antaneeni anteeksi moniakin asioita, mutta en sitten ollutkaan. En siis ikinä päässyt niistä yli ja oli pakko erota.
En anna anteeksi mitään, vaadin toiselta paljon, koska olen parasta AA-luokkaa.
Ensimmäisen pettämisen, toisenkin ja taisi siinä mennä kolmaskin samaan hintaan. Haukkumisen, valehtelemisen, peliriippuvuuden.
Ei sitä kyllä loputtomiin kestänyt - tajusin, että anteeksiantaminen on yliarvostettua ja exäni alkoi pitää itsestäänselvyytenä, että kun huolettomasti anteeksi pyydetään, niin helposti myös anteeksi annetaan. Siitä tuli semmoinen sana-automaatti vailla merkitystä.