Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Emmä tiiä" ja "Häh?" -mies.

HÄH
21.04.2018 |

AINA kun yritän keskustella miehen kanssa mullentärkeistä aiheista niin mies alkaa käyttää "emmä tiiä ja häh" strategiaa. Olen päätellyt että siis heittäytyy tyhmäksi, jotta antaisin asioiden olla.
Niinpä päätin että otan saman asenteen. Tästä lähtien vastaan hänelle KAIKKEEN emmä tiiä ja häh. Saa nähdä miten käy, jatkoa seuraa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh ja emmä tiiä -letkautukset ovat iso turn off

Sellaista 'vihanneksia' kukaan jaksa pidemmän päälle.

Vierailija
2/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tyypillistä miehille. Se on suorastaan se perus. Onnea etsintöihin kun päätät hommata miehen jolla on sydämen sivistystä. Onnekseni olen sellaisen löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies.

Vierailija
4/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko mieleen, että mies ei oikeasti tajua teidän juttujanne?

Vierailija
5/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli myös-tuollainen. Väisti vastuuta kaikkeen sanomalla "en tiedä". Ihme lapanen ja täysin ohjattava. Hyppäsi heti uuteen suhteeseen, kun on kuulemma "parisuhdeihminen". On täysin kykenemätön elämään ilman mammaa, joka vierellä tekee ja tietää asiat.

Vierailija
6/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin pakkailla kamppeitani. Inhoan tuollaisia vastuunväistelijöitä. Kun esitän tyhmää, niin sinä joudut tekemään kaikki päätökset, ja minä saan sitten aina valittaa että toi päätti ja pakotti, minä vaan tässä kuljen perässä kun käsketään. Aikuisiakin ihmisiä on olemassa, lapaset kiertoon vaan, hep.

Vierailija
7/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas tulkitsen tuon niin päin, että mies on kyllästynyt, kun nainen ei itse yksinään osaa päättää mistään. Kaikkeen pitää kysyä miehen mielipidettä.

Vierailija
8/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mua niin ärsyttää toi, kun jotkut ihmiset välttelee jostain asiasta keskustelua harhautuksella: esittää tyhmää, alkaa puhua jostain muusta, esittää ettei kuule tai ymmärrä, keskittyy johonkin toisen vikaan tms... konstit heillä on monet. Sitten kun toinen jatkaa asiasta keskustelua, jotta saisi vastakaikua, niin harhauttaja alkaa pilkata toista siitä, että "jankkaa samasta asiasta". Öö... eli kuuli sittenkin koko ajan?

Vierailija
9/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että mies ei oikeasti tajua teidän juttujanne?

Juu Ei.

Exä oli tuollainen ja vasta erottua tajusin etten ollut riittävän kiinnostava hänelle. Noilla vastauksilla selviytyi siis ns. keskusteluista.

Aitoa kiinnostusta niin itsensä, mun tai yhteiseen hyvään oloon ei ollut. Oli tyytyväinen olemassa olevaan joka oli mielestäni paskaa. Mutta hänelle sopi. Tietty. Hän kävi vain töissä ja mä huolehdin kaiken muun. Vuosia mietin että mitä teen väärin kun en saa toista innostumaan yhteisistä asioista?

Mies valinta alunalkaen väärin. Otin laiskan. Rakkauden sumentamin silmin. Ja kyllä, ihan itse valitsin. Ja ihan itse lopetin.

Sen verran monta vuotta takkiin tuli että yksin on hyvä olla.

Vierailija
10/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin tyypillistä miehille. Se on suorastaan se perus. Onnea etsintöihin kun päätät hommata miehen jolla on sydämen sivistystä. Onnekseni olen sellaisen löytänyt.

Häh, miten niin? Emmä tiiä miten sä voit väittää et toi ois tyypillistä miehille. Tosi tyypillistä naisille tollanen yleistäminen.

Vierailija
11/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskathan ne töissä käy.

Vierailija
12/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaisin pakkailla kamppeitani. Inhoan tuollaisia vastuunväistelijöitä. Kun esitän tyhmää, niin sinä joudut tekemään kaikki päätökset, ja minä saan sitten aina valittaa että toi päätti ja pakotti, minä vaan tässä kuljen perässä kun käsketään. Aikuisiakin ihmisiä on olemassa, lapaset kiertoon vaan, hep.

Apua, toi kuulostaa ihan yhdeltä tutulta. Aina kun vaikkapa jokin sovittu asia ei onnistu, niin syynä on aina tuo, että häntä kiellettiin, ei koskaan se ettei häntä itse huvittanut tms. Päin naamaa siis esittää että kaikki käy, ja selän takana kertoo muille miten häntä on pakotettu toimimaan niin.

Vierailija
13/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen reaktion saat aikaiseksi, kun olet jo etukäteen päättänyt asiasta. Jos asiasta yrittää keskustella, niin heittäydytään marttyyriksi. Riitahan siitä tulee. Ei vaan jaksa käyttää energiaa tiedustelemaan, että mitähän olet jo asiasta päättänyt. Varsinkin kun sitä omaa mielipidettä ei sanota suoraan, vaan kierrellään. Ei kukaan jaksa sellaista vääntämistä joka asiasta, kun sillä ei ole edes vaikutusta lopputulokseen.

Vierailija
14/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen reaktion saat aikaiseksi, kun olet jo etukäteen päättänyt asiasta. Jos asiasta yrittää keskustella, niin heittäydytään marttyyriksi. Riitahan siitä tulee. Ei vaan jaksa käyttää energiaa tiedustelemaan, että mitähän olet jo asiasta päättänyt. Varsinkin kun sitä omaa mielipidettä ei sanota suoraan, vaan kierrellään. Ei kukaan jaksa sellaista vääntämistä joka asiasta, kun sillä ei ole edes vaikutusta lopputulokseen.

Juuri näin. Jaaritellaan jo päätettyjä asioita huvikseen ja luodaan illuusiota, että päätetään yhdessä. Typerää touhua, kun joka asiasta pitää olevinaan kysellä toisen mielipidettä

Vierailija
15/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitä puhetta tulee koko ajan niin siitä muodostuu ikäänkuin taustaääni. Ei siitä tiedä yhtään mitä on sanottu tai mistä on milloinkin puhe. Usein olisi jotain kissanristiäisiä mihin pitäisi mennä mukaan. En minä jaksa niitä naisten kotkotuksia.

Vierailija
16/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli juuri tuollainen "ai häh" "emmätiiä" "päätä sä" "ihan sama", mutta sitten kovasti aina valitti mun päätöksistäni, mutta kieltäytyi kertomasta omia mielipiteitään. Ihan täysi lapanen, ei osannut tai älynnyt tehdä mitään itse oma-alotteisesti. Roskat ja paskat makasi keskellä lattiaa päivätolkulla jos en itse niitä korjannut tai kädestä pitäen hänelle näyttänyt, että roskat kuuluu roskakoriin, ei lattioille ja pöydille.

Vierailija
17/17 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sitä puhetta tulee koko ajan niin siitä muodostuu ikäänkuin taustaääni. Ei siitä tiedä yhtään mitä on sanottu tai mistä on milloinkin puhe. Usein olisi jotain kissanristiäisiä mihin pitäisi mennä mukaan. En minä jaksa niitä naisten kotkotuksia.

Sanoo mies, joka makaa sohvalla velttona ja mietiskelee syvällisiä. "P-llu, t-ssit, p-nna, formula....."

Naisen puhe on tuollaiselle älykölle vaan taustaääntä, ei sitä vaan niin jaksa. Hah hah haa!