Voiko ihan tavallinen mies päästä sänkyyn jonkun jannihussin kanssa?
Kommentit (43)
Janni Hussi on lihonut sen verran ettei kyllä ole enää mikään miesten päiväuni.
Jos heräisin Hussin vierestä, kyllä hävettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Janni Hussi on lihonut sen verran ettei kyllä ole enää mikään miesten päiväuni.
No katsokaa uusimpia Instagram-kuvia ennen kuin alapeukutatte. Alkoi lihoa eron jälkeen.
Jos sulla on iso maila, niin sitten Janni lämpiää.
No leikki leikkinä. Mä en näe Jannia mitenkään seksikkäänä. Jotkut Jannin eroottiset kuvat ei ole mun mielestä eroottisia. Jannissa ei ole yhtään seksiä.
Olenko se vain minä vai näyttääkö Janni ikäistään vanhemmalta?
u cant harri laav kirjoitti:
Eikös sillä joku Harri ole?
Mee jo nukkumaan, Phil Collins. Oot taas kännissä ja lapsias hävettää nuo iskävitsit. :)
Vierailija kirjoitti:
NHL varaus auttaa asiaa
Mulla oli ennakkovaraus PS4:n NHL 18 -peliin. Kyllä mä antaisin Janninkin pelata. Ihan varppina antaisin!
Tuskinpa voi. Naisille nousee heti päähän, kun heillä on edes hieman ulkonäköä.
Ootteko nähneet huussin ilman meikkiä?
Kortsujen lisäks tarttisin paperipussin mukaan, ettei tollanen pääsis lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Palstaa lukenut kirjoitti:
Totta kai voi, koska naiset eivät usko tasoihin. Jokaisella hinteläjalkaisella ja olutvatsaisella Kainuulaisella työttömällä metsurilla on mahdollisuus toteuttaa unelmansa pano vaikka Janni Hussin kanssa.
Metsurilla tuskin on hintelät jalat jos on ammattia joskus harjoittanut
Voi olla jos istuu koneessa päivät pitkät, ei ne käsin tee niitä hommia enää.
Aloita jääkiekko käymättä kertaakaan treeneissä yms. ja pistä nippu väärennettyjä 500e seteleitä lompakkoon. Saanti on taattu naiselta kuin naiselta, paitsi AV-mammoilta.
Voi, paljon nätimpäänkin. Olemalla oikeaan aikaan oikeassa paikassa ja selvinpäin kumpikin, kun muu sakki örveltää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstaa lukenut kirjoitti:
Totta kai voi, koska naiset eivät usko tasoihin. Jokaisella hinteläjalkaisella ja olutvatsaisella Kainuulaisella työttömällä metsurilla on mahdollisuus toteuttaa unelmansa pano vaikka Janni Hussin kanssa.
Metsurilla tuskin on hintelät jalat jos on ammattia joskus harjoittanut
Voi olla jos istuu koneessa päivät pitkät, ei ne käsin tee niitä hommia enää.
Juu ei tosiaankaan, kaveri on metsuri ja tekee työt metsätyökoneilla. Ei kai kukaan tosissaan kuvittele, että metsurit vielä tänä päivänä heiluisivat ruutupaita päällä sahan kanssa metsässä?
Eikös toi Janni Hussi ole tavis mitä suurimmassa määrin. Normaalipainoinen. Keskipituinen. Pienet rinnat, kasvot hyvin tavalliset. Vai olenko nyt erehtynyt henkilöstä?
Kysymyshän on, että voiko Janni Hussi päästä tavismiehen kanssa sänkyyn ja miten ihmeessä se oikein onnistuisi käytännössä?
Vierailija kirjoitti:
Kysymyshän on, että voiko Janni Hussi päästä tavismiehen kanssa sänkyyn ja miten ihmeessä se oikein onnistuisi käytännössä?
Käy nykäisemässä käytännössä kenen tahansa (vapaan) tavismiehen hihaa ja esittää kysymyksen:
"Mennääx panee?"
Sitä sun pitää kysyä Janni Hussilta. 😀
Eikös sillä joku Harri ole?