Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään joka on hyötynyt plastiikka kirurgisesta toimenpiteestä?

Vierailija
20.04.2018 |

Mitä tuli tehtyä ja miten se muutti elämää?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta leikattiin nenä.

Ilma alkoi kulkea paremmin sen jälkeen.

Vierailija
2/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko sanoo että miehet ihastuu häneen koska 'hänellä on nää leikatut silmäluomet'. Hän myös toisin kun muut ihmiset vaan kasvaa pituutta iän myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen, itseni:

Minulle tehtiin syöpäleikkauksen jälkeen uusi rinta mahamakkarasta.

Nyt on litteä vatsa ja sopusuhtainen yläosa.

Kiitos taitavien plastiikakirurgien.

Vierailija
4/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun sisko sanoo että miehet ihastuu häneen koska 'hänellä on nää leikatut silmäluomet'. Hän myös toisin kun muut ihmiset vaan kasvaa pituutta iän myötä.

Kannattaisi mennä lääkärin puheille jos pituuskasvu ei aikuisena lopu. Yhdellä tuollaisella oli aivokasvain ja kuoli sitten kolmekymppisenä.

Vierailija
5/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni tunnen. Minulta korjattiin tubulaariset rinnat julkisessa terveydenhoidossa. Kaksi rasvansiirtoa ja nännien muotoilu ja friikkitissit on poissa.

Vierailija
6/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion leikkauttaa lurpattavat (sukuvika kun suksi ei luista) Esko Aho -silmäluomeni jossain vaiheessa, muutkin operaatiot tulevat kyseeseen. Vihaan vanhenemista! N42

Vierailija
7/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Suomessako ja kenen luona? Itse menin jenkeissä mukamas todella hyvälle kirurgille ja se tunaroi sen täysin. Meni pari vuotta kunnes pystyin molemmista sieraimista hengittämään samanaikaisesti ja nytkin se menee tukkoon helposti.

Vierailija
8/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun lapselta leikatiin huuli ja kitalakihalkiot. Tarviiko hyötyä oikeasti selittää?

Vierailija
9/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään yhdyssanahäiriöisen, joka alkoi tuottamaan oikeinkirjoitettuja yhdyssanoja plastiikkakirurgisen leikkausoperaation jälkimainingeissa.

Vierailija
11/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni leikkautti silmäluomensa, ja kyllähän hän muuttui pirteämmän ja nuorekkaamman näköiseksi, kun silmäpussit jäivät sairaalaan. Itse haaveilen myös silmäluomileikkauksesta, minulla kun on Esko Ahon yläluomet ja silmäpussit roikkuvat hyvänä päivänä vain leukaan saakka ;D 

Vierailija
12/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuli tehtyä ja miten se muutti elämää?

Sukulaiselta leikattiin silmien päälle pudonneet silmäluomet. Näkö parani ja päänsäryt vähenivät.

Vierailija
13/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluomeni leikattiin, ja vähintään kymmenen vuotta iästä lähti kerralla.

Vierailija
14/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Siksihän niitä tehdään, että niistä on hyötyä.

Äitini silmäluomet leikattiin ja nyt on ilme pirteämpi ja näkee paremmin. Tuttavalla on silikonit ja ymmärtääkseni on tyytyväinen.

Vierailija
15/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lukuisia potilaita, joilta on korjattu esim. pahoja haavoja, palovammoja ja paiseita. Sitä plastiikkakirurgia suurimmaksi osaksi on julkisella puolella.

Vierailija
16/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomet, rasvaa pois leuan alta, minileukaimplantti, ja threads kohta 20 vuotta sitten. Siihen se jäi. Kannatti, oon kohta 60. Ai niin, myös vatsanseudun rasvaimu. Yritin pelastaa avioliittoni, onneksi epäonnistuin.

Vierailija
17/22 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on korjattu tikkiarpia kasvoista. Vieläkin näkyy, kun tietää, mistä katsoa, mutta aiemmin tuntemattomat saattoi huomautella niistä, mikä ei ollut niin mukavaa.

Vierailija
18/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari suulakihalkioleikattua. Eräältä tutulta on korjattu paha arpi kasvoista ja toiselta roikkuvat silmäluomet. Esteettinen näkymä koheni kaikissa tapauksissa, jälkimmäinen koki myös näkökykynsä parantuneen.

Vierailija
19/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Suomessako ja kenen luona? Itse menin jenkeissä mukamas todella hyvälle kirurgille ja se tunaroi sen täysin. Meni pari vuotta kunnes pystyin molemmista sieraimista hengittämään samanaikaisesti ja nytkin se menee tukkoon helposti.

Suomessa, en tiedä kuka leikkasi.

Vierailija
20/22 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, joilla on onnistunut silmäluomileikkaus, olisi kiva kuulla suosituksia hyvistä kirurgeista? Myös toipumisaika kiinnostaa. Itsellä haaveena käydä myös lurppuluomet leikkauttamassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan