Tunnetko ketään joka on hyötynyt plastiikka kirurgisesta toimenpiteestä?
Kommentit (22)
Mun sisko sanoo että miehet ihastuu häneen koska 'hänellä on nää leikatut silmäluomet'. Hän myös toisin kun muut ihmiset vaan kasvaa pituutta iän myötä.
Tunnen, itseni:
Minulle tehtiin syöpäleikkauksen jälkeen uusi rinta mahamakkarasta.
Nyt on litteä vatsa ja sopusuhtainen yläosa.
Kiitos taitavien plastiikakirurgien.
Vierailija kirjoitti:
Mun sisko sanoo että miehet ihastuu häneen koska 'hänellä on nää leikatut silmäluomet'. Hän myös toisin kun muut ihmiset vaan kasvaa pituutta iän myötä.
Kannattaisi mennä lääkärin puheille jos pituuskasvu ei aikuisena lopu. Yhdellä tuollaisella oli aivokasvain ja kuoli sitten kolmekymppisenä.
Itseni tunnen. Minulta korjattiin tubulaariset rinnat julkisessa terveydenhoidossa. Kaksi rasvansiirtoa ja nännien muotoilu ja friikkitissit on poissa.
Aion leikkauttaa lurpattavat (sukuvika kun suksi ei luista) Esko Aho -silmäluomeni jossain vaiheessa, muutkin operaatiot tulevat kyseeseen. Vihaan vanhenemista! N42
M kirjoitti:
Kaverilta leikattiin nenä.
Ilma alkoi kulkea paremmin sen jälkeen.
Suomessako ja kenen luona? Itse menin jenkeissä mukamas todella hyvälle kirurgille ja se tunaroi sen täysin. Meni pari vuotta kunnes pystyin molemmista sieraimista hengittämään samanaikaisesti ja nytkin se menee tukkoon helposti.
Tutun lapselta leikatiin huuli ja kitalakihalkiot. Tarviiko hyötyä oikeasti selittää?
Tunnen erään yhdyssanahäiriöisen, joka alkoi tuottamaan oikeinkirjoitettuja yhdyssanoja plastiikkakirurgisen leikkausoperaation jälkimainingeissa.
Tuttuni leikkautti silmäluomensa, ja kyllähän hän muuttui pirteämmän ja nuorekkaamman näköiseksi, kun silmäpussit jäivät sairaalaan. Itse haaveilen myös silmäluomileikkauksesta, minulla kun on Esko Ahon yläluomet ja silmäpussit roikkuvat hyvänä päivänä vain leukaan saakka ;D
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuli tehtyä ja miten se muutti elämää?
Sukulaiselta leikattiin silmien päälle pudonneet silmäluomet. Näkö parani ja päänsäryt vähenivät.
Yläluomeni leikattiin, ja vähintään kymmenen vuotta iästä lähti kerralla.
Outo kysymys. Siksihän niitä tehdään, että niistä on hyötyä.
Äitini silmäluomet leikattiin ja nyt on ilme pirteämpi ja näkee paremmin. Tuttavalla on silikonit ja ymmärtääkseni on tyytyväinen.
Tiedän lukuisia potilaita, joilta on korjattu esim. pahoja haavoja, palovammoja ja paiseita. Sitä plastiikkakirurgia suurimmaksi osaksi on julkisella puolella.
Silmäluomet, rasvaa pois leuan alta, minileukaimplantti, ja threads kohta 20 vuotta sitten. Siihen se jäi. Kannatti, oon kohta 60. Ai niin, myös vatsanseudun rasvaimu. Yritin pelastaa avioliittoni, onneksi epäonnistuin.
Multa on korjattu tikkiarpia kasvoista. Vieläkin näkyy, kun tietää, mistä katsoa, mutta aiemmin tuntemattomat saattoi huomautella niistä, mikä ei ollut niin mukavaa.
Tiedän pari suulakihalkioleikattua. Eräältä tutulta on korjattu paha arpi kasvoista ja toiselta roikkuvat silmäluomet. Esteettinen näkymä koheni kaikissa tapauksissa, jälkimmäinen koki myös näkökykynsä parantuneen.
Vierailija kirjoitti:
M kirjoitti:
Ilma alkoi kulkea paremmin sen jälkeen.Suomessako ja kenen luona? Itse menin jenkeissä mukamas todella hyvälle kirurgille ja se tunaroi sen täysin. Meni pari vuotta kunnes pystyin molemmista sieraimista hengittämään samanaikaisesti ja nytkin se menee tukkoon helposti.
Suomessa, en tiedä kuka leikkasi.
Te, joilla on onnistunut silmäluomileikkaus, olisi kiva kuulla suosituksia hyvistä kirurgeista? Myös toipumisaika kiinnostaa. Itsellä haaveena käydä myös lurppuluomet leikkauttamassa...
Ilma alkoi kulkea paremmin sen jälkeen.