Meetkö nukkumaan hiukset märkänä?
Moni kaverini tekee näin. Eikö ole inhottavaa ja eikö tyynykin homehdu, jos ei sitä kuivata kunnolla?
Kommentit (15)
Ei se kivaa oo, mutta jos käyn suihkussa niin myöhään illalla, niin kyllä. En rupea kuivaamaan. Yleensä en kuitenkaan käy illalla suihkussa tai ainakaan pese siellä hiuksia.
Pyyhekuivilla hiuksilla kyllä. Silloin pitää laittaa paksu froteepyyhe taiteltua tyynyn päälle, jotta hiukset kuivuvat ja ovat aamulla hyvännäköiset. Itselläni paksut luonnonkiharat hiukset puoliselkään. En föönää hiuksia juuri koskaan.
Menen. Tukka on persuksiin enkä tykkää käyttää fööniä, joten käyn suihkussa illalla. Aamuksi kuiva.
Kosteana kyllä, kierrän nutturalle pään päälle. Joskus näyttää kivalta aamulla, joskus ei :D
Menen joo, koska hiukset ei ehdi kuivaa illalla, enkä halua föönätä. Tyynyn kostuminen on hyvä huomio, ei ne kyllä homehtunut ikinä ole.
Aika usein täytyy mennä, koska en tykkää käydä aamuisin suihkussa ja illalla käyn yleensä niin myöhään, että hiukset eivät ehdi kuivua. En föönaa juuri koskaan hiuksia, koska sitten niistä tulee ärsyttävän pörheät. Tyyny ei ole vielä koskaan homehtunut.
En mene. Tukka on niin lyhyt että se kuivuu jo matkalla kylppäristä makuuhuoneeseen.
Mulla on niin paksu tukka. Jos pesisin sen aamulla, viettäisin puoli tuntia föönaamassa tai sitten olisin märällä tukalla koko päivän. Kun pesen sen illalla, se ehtii yön aikana kuivua. Panen sen kiinni (paksu luonnonkihara) niin ei ole aamulla pää ihan räjähtänyt.
Mutta ymmärrän kyllä, että tämä ei ole normi suomalainen tukka. Tämä on jostain italiasta. Näille onkin eri pesuohjeet!
Vierailija kirjoitti:
En mene. Tukka on niin lyhyt että se kuivuu jo matkalla kylppäristä makuuhuoneeseen.
:)
Joskus menen ja koska mulla on atooppinen iho niin tunne on hirveä. Kun märkä tukka hankaa ihoa, niin yöllä sitten raavin aika inhottavaan kuntoon. Sen takia nykyään käärin pyyhkeen ison letin ympärille jos on märkä ja nukun :D
Mulla myös luonnonkiharat, olkapäille ulottuvat hiukset, ei mitenkään erityisen paksut. Jos menen illalla märillä/pyyhekuivilla hiuksilla nukkumaan, ei ne kyllä aamulla kuivat ole vaan kosteat. Miten muilla kuivuu yön aikana, varsinkin jos ovat kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös luonnonkiharat, olkapäille ulottuvat hiukset, ei mitenkään erityisen paksut. Jos menen illalla märillä/pyyhekuivilla hiuksilla nukkumaan, ei ne kyllä aamulla kuivat ole vaan kosteat. Miten muilla kuivuu yön aikana, varsinkin jos ovat kiinni?
Hiukset ovat aamulla kuivat, kun käyttää pyyhettä tyynyn päällä. Ei siis sitä kylpypyyhettä vaan kuivaa hyvää froteepyyhettä.
No en mene. Hiukset olisi aamulla rasvainen takkukasa ja pyörteiden kohdalla paistaisi päänahka. Hiukset eivät saa olla yhtään kosteat nukkumaan mennessä. Olen hyvin kade kaverilleni, joka laittaa pitkät hiukset pyyhekuivina letille illalla ja aamulla hänellä on ihanat enkelinkiharat.