Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia!!

Not your husband
20.04.2018 |

Koko päivä kiireisenä töissä ja tämän jälkeen vauvan ja lapsen hoitamista. Illalla kun lapset menevät nukkumaan kysyn vaimolta viimeisillä voiman rippeillä, että aletaanko vehtaamaan. Vastaukseksi tulee "en minä tunne itteäni yhtään seksikkääksi", "en minä nyt tästä yhtäkkiä pääse tunnelmaan" tai "senkin sika kun kysyt suoraan".

Miehenä ei voi kun ihmetellä että mitä helv...?

Kertokaahan palstan mammat selkeästi, niin että mieskin ymmärtää (esim. ranskalaisilla viivoilla), mitkä asiat pitää tehdä, että pääsee kiireisen arjen keskellä pukille.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän vaimoasi.

Vierailija
2/15 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olisin aina valmis, mutta olen kuullut, että moni nainen tarvitsee päivän mittaan hellyyttä, kosketuksia ja lämmittelyä siis paljon ennen kuin sinne sänkyyn mennään, että kiinnostaisi. Tuo kysymys nyt ei ole kaikkein seksikkäin. Kannattaa ehkä muotoilla toisin. Mitä jos halaisit, hyväilisit, katsoisit miten hän reagoi kun hyväilet rintoja....?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onjo tuo hetki ensimmäinen hetki, kun vaimosi saa huomiosi?

Vierailija
4/15 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taitaa olla, kun muuten kiireinen koko päivän :(

Vierailija
5/15 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän vaimoasi.

:D

Vierailija
6/15 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin sanottu, monet naiset kuulemma tarvii tuntea itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi, ennen kuin lämpenevät. Eli pitkin päivää kerrot, kuinka rakastat, kuinka hän on kaunis ja haluttava, kosketat. Sitten hän saattaa illalla olla innokas.

Ehkä lapsiarjessa se oma seksuaalisuus unohtuu tai seksi tuntuu vain yhdeltä lisähommalta väsyneen listalla, en tiedä.

Tasan ei käy onnenlahjat....

Mutta koitapa noita vinkkejä.

Vierailija
7/15 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kans vaivaan se, että mies töksäittää sen noin, että mites olis nyt pienet jyystöt-tyylisesti :D kokeilepa niin, että kun/jos ootte siellä sängyssä jo ni halaat ja suutelet vaikka kaulalle pari kertaa.. sitte kehut kuinka hyvältä hän tänään näyttää, sipaset hiuksia.. ja vasta SITTE sanot että sun tekis niin mieli sitä sun vaimoas.

Se on ihan vihoviimenen, että ihan puskista vaan töksäyttää sen kysymyksen :D halut herää ainaki itellä vasta sitten kun huomaa, että mies todella haluu mua eikä pelkästään seksiä.

Vierailija
8/15 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not_your_wife kirjoitti:

Niin kuin sanottu, monet naiset kuulemma tarvii tuntea itsensä rakastetuksi ja arvostetuksi, ennen kuin lämpenevät. Eli pitkin päivää kerrot, kuinka rakastat, kuinka hän on kaunis ja haluttava, kosketat. Sitten hän saattaa illalla olla innokas.

Ehkä lapsiarjessa se oma seksuaalisuus unohtuu tai seksi tuntuu vain yhdeltä lisähommalta väsyneen listalla, en tiedä.

Tasan ei käy onnenlahjat....

Mutta koitapa noita vinkkejä.

Hyviä vinkkejä not_your_wife! Kiitoksia, tämänlaiset teot ovatkin varmaan jääneet lapsien myötä pois ajat sitten...

Vierailija
9/15 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

inä en eds kysele vaan vaimo herää siihen kun työnnän jäykistynyttä kulliani takaapäin pilluun, saattaa se jotakin jokeltaa ennenkuin ruiskutan mällit sisään, mut sit taas alkaa mumina että pitää tästä nousta pesulle, usein sanon että oisit ottanut suihin nin ei olisi tarvinnut lähteä

Vierailija
10/15 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ikinä kysyisi minulta mitään noin brutaalia että "aletaanko panemaan".

Fiksu mies suutelee vaimoaan, taluttaa vaimon/naisen makuuhuoneeseen, antaa naiselle suuseksillä orgasmin.

Suuhoidon jälkeen jokainen nainen avaa reitensä yhdynnälle. Jopa pyytää sitä.

Vaikka olisi kuinka väsynyt tahansa, niin seksille löytyy aina 15 minuuttia, jos kumppaniaan rakastaa.

Vierailija
11/15 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Mun mies ei ikinä kysyisi minulta mitään noin brutaalia että "aletaanko panemaan".

Fiksu mies suutelee vaimoaan, taluttaa vaimon/naisen makuuhuoneeseen, antaa naiselle suuseksillä orgasmin.

Suuhoidon jälkeen jokainen nainen avaa reitensä yhdynnälle. Jopa pyytää sitä.

Vaikka olisi kuinka väsynyt tahansa, niin seksille löytyy aina 15 minuuttia, jos kumppaniaan rakastaa.

Näin siis keskivertomaailmassa. Oikeassa maailmassa sitten jokaiselle naiselle toimii vähän eri jutut eri aikaan kuukaudesta.

Toiset tykkää suorista ehdotuksista, toiset tykkää taluttaa miehen makuuhuoneeseen, toiset ei halua suuseksiä ollenkaan, jotkut eivät edes saa orgasmia vaikka kuinka yrittää, toiset tykkää pikaisista jne.

Vierailija
12/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan ja haluan miestäni noin pääsääntöisesti. Mutta uskon, että on suht helppo kieltäytyä seksistä jos sitä noin sanallisesti kysytään ilman mitään lämmittelyjä. Meillä mies koskettelee ,hellii ja pussailee myös päivän mittaan. Joskus ne johtaa seksiin välittömästi joskus vasta illalla. Kun se fyysinen hieman tunnusteleva kosketus tuntuu hyvältä, tulee helpommin ryhdyttyä touhuamaan väsyneenäkin. Jotenkin en vaan ole koskaan pystynyt tai edes halunnut vastustaa mieheni lähentely yrityksiä.

Vierailija
13/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske illalla nainen lepäämään ja tee viimeiset kotityöt itse. Sitten vähän hierot ja siitä sitten pikkuhiljaa asiaan

Vierailija
14/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kans vaivaan se, että mies töksäittää sen noin, että mites olis nyt pienet jyystöt-tyylisesti :D kokeilepa niin, että kun/jos ootte siellä sängyssä jo ni halaat ja suutelet vaikka kaulalle pari kertaa.. sitte kehut kuinka hyvältä hän tänään näyttää, sipaset hiuksia.. ja vasta SITTE sanot että sun tekis niin mieli sitä sun vaimoas.

Se on ihan vihoviimenen, että ihan puskista vaan töksäyttää sen kysymyksen :D halut herää ainaki itellä vasta sitten kun huomaa, että mies todella haluu mua eikä pelkästään seksiä.

Näin. Myös vaimolla ollut pitkä päivä takana (eikä ole päässyt edes töihin lepäämään ;) ), ja sitten jos kysyt että "aletaanko vehtaamaan" niin aivan sama kuin kysyisit että tyhjentäisitkö vielä tiskikoneen - se ei vaan kuulosta siltä että luvassa on jotain kivaa keskinäistä aikaa, vaan pyynnöltä tehdä vielä yksi kotityö ennen nukkumaanmenoa. Suorille ehdotuksille on toki aikansa ja paikkansa, mutta ei tuossa tilanteessa.

Ehdota sen sijaan lasillista, leffan katsomista, hierontaa, mistä vaimosi nyt tykkääkään ja anna asioiden edetä siitä omalla painollaan. Äläkä kysele.

Vierailija
15/15 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not_your_wife kirjoitti:

No minä olisin aina valmis, mutta olen kuullut, että moni nainen tarvitsee päivän mittaan hellyyttä, kosketuksia ja lämmittelyä siis paljon ennen kuin sinne sänkyyn mennään, että kiinnostaisi. Tuo kysymys nyt ei ole kaikkein seksikkäin. Kannattaa ehkä muotoilla toisin. Mitä jos halaisit, hyväilisit, katsoisit miten hän reagoi kun hyväilet rintoja....?

Kun naisen herättelee pikkuhiljaa kuumaksi viikolla, niin mies ei voi olla ollenkan varma, että lopulta pääsee itte pukille. Ts uuni on lämmitetty, mut joku toinen panee pitkon sisään. Se se vasta vituttaisikin. Parasta vaan kellistää lyyli heti seläälleen ja alkaa paneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän