Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parturin ihanassa käsittelyssä

Hämmentynyt
20.04.2018 |

Naisparturi pesi hiukseni pitkän kaavan kautta. Pesun jälkeen hoitoainetta ja päähieronta. Oli ajatukset ihan muualla, mutta hieronta sai järjen pysähtymään. Kylmät väreet meni pitkin kehoa ja tunsin kummia väristyksiä. Hieronta vain jatkui ja jatkui ja olo alkoi tuntua jo liian hyvältä. Ihan väkisin alkoi seisomaan. Koitin ajatella työasioita ja auton katsastusta jne. Ei mikään meinannut auttaa. Tuntui että nainen teki sen tahallaan. Ja osasi tehdä. Kuulin naisen kiihkeän(?) hengityksen ihan korvan juuresta ja en uskaltanut avata silmiä. Hierova istuin ei yhtään vähentäny kiihottumista. Mietin arkisia tylsiä asioita ja matemaattisia kaavoja parturin sormien hivellessä päätäni. Melkein makuuasennossa gollarit jalassa en voinut salata mitään, joten nainen kai näki mitä halusi.
Vähän punotti parturin posket kun pyysi mua siirtymään tuoliin istumaan. Kaiketi hänellä tuli lämmin.
Olen aiemmin käynyt samalla parturilla mutta pään hieronta ei ole kestäny varttituntia eikä ole ollut niin intensiivistä.
Täällä on varmasti partureita. Testaatteko miehiin taitojanne, vai käykö sellainen edes mielessä? Olenko vain asiakas joka kuvitteli kaiken?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😆

Vierailija
2/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko ikinä saanut pillua, niinpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen havainnut, että päähieronta auttaa kevyeeseen päänjomotukseen. Korvaan huohotus auttaa erektiovaivoihin. Hierovaa istuinta en kyllä parturissa ole nähnyt.

Vierailija
4/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nuss*in kampaaja hepsankeikkaa aina silloin tällöin, saa extratienestiä. Yleensä ridaa kullillani tuolilla, joskus on parturoinut minut utareet paljaina ja olen saanut laskea niille. Varaan tietyn "piiloajan" ja hän tietää, mitä olen vailla. Ko. hupakolla on mieskin, ei varmaan tiedä touhuista.

Vierailija
5/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että jos meinaa ottaa eteen, niin riittää, kun katson parturin tatuointia. Tämä näin käytännön vinkiksi.

Vierailija
6/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturilla taitaa olla aikaveloitus. Ei kukaan tee ilmaiseksi tuollaista, jos maksavia asiakkaita on tulossa.

Vierailija
7/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo hierova istuin hiusten pesussa oli kyllä aika vekkuli. Yläreisiä ja kiveksiä muilutti edestakaisin ja kai se vähän selkääkin hiveli.

Ap

Vierailija
8/8 |
20.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se pesualtaan reuna sattuu aina niskaan. En mene toiste parturille joka haluaa välttämättä pestä hiukseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan