Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies kiinnostunut?

54535362
19.04.2018 |

Olen parisuhteessa, mutta pari kertaa baarissa olen nähnyt käytännössä sanoen täydellisen vieraan miehen. Ekalla kerralla hän tuli tupakkapaikalla puhumaan mulle ja lopuksi suudeltiin. Kerroin että olen varattu, joten tämä jää nyt tähän. Vaihdoimme kumminkin numeroita. En tiedä miksi? Olin humalassa.

Koko sen viikon haaveilin tästä tyypistä ja lopulta laitoin viestiä. Vähän sellasta nihkeetä viestittelyä ehkä ja se loppui aika nopeaan. Parin viikon päästä nähtiin TAAS tupakkapaikalla ( vaikka ei oltu mitään viestitelty). Silloin mies oli ehkä hieman nihkeä ja kyseli onko mieheni mukana tänään. Vastasin että on. Keskustelu päättyi aikalailla siihen. Kyllä hän vilkuili kumminkin useasti mua.

Kului pari kuukautta ja olin koko miehen jo unohtanut mielestäni, mutta jälleen kohtasimme.. tupakkapaikalla. Mies oli vilkuillut koko illan mua ja mä en vilkuillut häntä. Myöhemmin tupakkapaikalla kysyi että onko mieheni mukana baarissa. Vastasin että on. Sitten tämä ottaa vahvoin ottein musta kiinni ja suutelee. Sitten tämä suutelu loppuu, ja hän lähtee takaisin kaveriensa pöytään tupakkapaikalta.

Mitä se musta oikein haluaa? Ei se kumminkaan mitenkään innokkaasti mulle viestittele ja ehdottele mitään seksiä esimerkiksi. Yleensä olen tottunut siihen että miehet yleensä vonkuu ja vonkuu. Tämän kanssa on vain suudeltu.

Ja siis selvennykseksi että mieheni antaa minun suudella kyllä niin naisia kuin miehiä hauskanpidon merkeissä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tupakointi, teet vain itsellesi vahinkoa.

Vierailija
2/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä vaikuta kiinnostuneelta.

Jos olisi kiinnostunut muustakin kun lyhyestä huvista niin laittaisi kyllä viestiä kun kerran numerokin on.

Toki sillä voi olla vaikutusta jos on kunnollinen mies, että olet naimisissa.

Kukaan kunnollinen ihminen ei lähde rikkomaan toisten parisuhteita.

Mutta juu, mielestäni ei vaikuta mitenkään siltä, että kaverilla olisi lähtenyt kanssasi jalat alta. Kun toki niinkin voi käydä vaikka toinen on naimisissa.

Tuo ei kyllä siltä vaikuta.

Sorry.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin itsekin tota että onko hän kunnollinen. Koska kysyy AINA onko mieheni paikalla myös baarissa. Ei tule ikinä pöytään missä istun. Ainoastaan tupakkapaikalle hän tulee perässäni. Jostakin syystä tekisi mieli tekstata. Jos häntä ei tippaakaan kiinnosta, niin miksi hän sitten vastaa. Odottaako hän että minä varattuna teen aloitteet? Hän ei halua mitään rikkoa selkeästi.

Vierailija
4/4 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miksi ei etsi sieltä baarista muita naisia? Möllöttää vaan minua? Kyseessä on kumminkin todella komea mies.

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän