Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomiehet deittisivustoilla

Vierailija
18.04.2018 |

Erosin pitkästä suhteesta, ja nyt erehdyin deittisivulle, jossa haetaan lähinnä vain seksiseuraa. Järkytyin oikeasti, miten monella lukee "Salaista seuraa" "Olethan vaitiolotaitoinen" "Minä ukkomies, oletko sinäkin varattu?" yms. Ja vielä asiasta tekee sen, että selailin tuon lisäksi vielä mies-mies-puolta, jossa naisille varatut miehet etsivät miesseuraa. Ei siinä mitään, pettäminen on aina pettämistä, mutta perheellisiä miehiä..

Oletteko koskaan bongannut deittisivustoilta ukkomiestä, ja tavannut? Minua alkoi huvittaa, että tekisi mieli ihan kokeilla ja katsoa, millainen sieltä tulee, mutta toisaalta tekisi niin pahaa ajatellakin, että joku tietämätön odottaa kotona.

Oletko ajatellut, että oma miehesi voi etsiä netissä seksiseuraa vaitiolotaitoisista?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näitä ilmoituksia on siis ihan älyttömän monta. Niin pienillä paikkakunnilla kuin isoimmillakin!!

Olenko mä oikeasti elänyt täysin jossakin omassa kuplassa, kun olen ajatellut tuollaista olevan vaan elokuvissa...

Vierailija
2/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pettää siinä missä miehetkin. EVVK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi nähdä oma naisesi tuollaisella sivustolla?

Vierailija
4/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ja usein heidän huono suhde on aina vaimon vika, eikä miespolo ole tehnyt mitään väärää. No, olen itsekin ollut suhteessa, jossa mies torjuu kaikki lähentely-yritykset ja olen silloin pahimpina hetkinä ajatellut, ettei ihme jos jotkut pettää. Mutta eikö olisi parempi korjata asia, erota, tai pitää jotain avointa järjestelyä? Luulisu, että vaimoa ei haittaa miehen seksisuhde, jos häntä itseään ei ole seksi kiinnostanut 10 vuoteen.

Vierailija
5/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni kertoi joskus, että oli netissä joskus tarttunut tuollaiseen ilmoitukseen, koska ajatteli, että "tässä onkin helppo ratkaisu, eikä varmasti mies roiku perässä". Ei roikkunut ei, mutta kuin ihmeen kaupalla, nainen ja toinen nainen päätyivät samaan harrastukseen. Jossakin vaiheessa kävi ilmi, että heillä on muutakin yhteistä kuin harrastus ja siitä seurasi ihan hirveä riita, avioero ja ilmeisesti koko harrastuskerhonkin ilmapiiri tulehtui.

En ymmärrä pettämistä, mutta en tajua, että jos siihen nyt on pakko ryhtyä niin miksi hakea seuraa omalla paikkakunnalla? Eikö missään vaiheessa tullut meleen, että voi olla yhteisiä tuttuja tai pahimmassa tapauksessa nettimies onkin vaikka parhaan ystävän mies tai mitä tahansa. Tietysti voihan eri paikkakunniltakin löytyä yhteistä, mutta luulisi riskin olevan pienempi.

Vierailija
6/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään vaiheessa tullut meleen, että voi olla yhteisiä tuttuja tai pahimmassa tapauksessa nettimies onkin vaikka parhaan ystävän mies tai mitä tahansa.

Ups, siis nyt meni ajatus väärin, eli siis ne, jotka niitä ilmoituksia laittaa ukkomiehenä (tai naisena), niin se vastaava voi olla oman kumppanin ystävä? Tai kuka tahansa muu.

Mikä on muuten ukkomiehen naispuolinen versio? Ei tullut mieleen... Akkanainen?

Vierailija
7/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään vaiheessa tullut meleen, että voi olla yhteisiä tuttuja tai pahimmassa tapauksessa nettimies onkin vaikka parhaan ystävän mies tai mitä tahansa.

No olisiko vaimo?

Vierailija
8/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisiko vaimo?

Ei näy noilla palstoilla "vaimo etsii seuraa" -ilmoituksia

Vierailija
9/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen selailut noita palstoja, ainakin sitä miesten puolta, suosittelen ehdottomasti KAIKKIA parisuhteessa olevia tutustumaan noihin ilmoituksiin... Ei tää voi olla totta?

Vierailija
10/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä halua uskoa omasta puolisostaan, siksi niitä ei haluta katsoa.

Vierailija
11/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tarkoita et on naimisissa ettei roiku. Tutustuin naimisissa olevaan (en tiennyt sitä luki että on sinkku ja viesteissä laitto et on sinkku) ja tyyppi viestitteli paljon ja ehdotteli juttuja. Onneksi ajoissa selvisi sattumalta että onkin naimisissa.

Vierailija
12/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen ei ole luontaisesti yksiavioinen.

Tätä yritetään vain pakottaa keinotekoisesti uskontolähtöisistä syistä yhteiskunnan suunnalta.

Tämä aiheuttaa sen kognitiivisen dissonanssin, mitä ap ihmettelee.

Vierailija
13/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunisnainen-- kirjoitti:

Ei se tarkoita et on naimisissa ettei roiku. Tutustuin naimisissa olevaan (en tiennyt sitä luki että on sinkku ja viesteissä laitto et on sinkku) ja tyyppi viestitteli paljon ja ehdotteli juttuja. Onneksi ajoissa selvisi sattumalta että onkin naimisissa.

Joo ei todellakaan tarkoita. Ja siitä se roikkuminen vasta alkaakin, kun sänkyyn asti pääsee.

Vierailija
14/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkku pitkän liiton jälkeen kohta kolme vuotta ja laitoin ilmoituksen viime syksynä nettideittiin, poistin kyllä 2kk jälkneen.

Ukkomiehet hakevat salaista seuraa, seksiseuraa, kivaa seuraa. Pöyristävää on, kun ilmoituksessa mainitaan luotettava varattu mies hakee salaista naisseuraa. Näitä miehiä on kaikissa ikäluokissa. Omassa profiilissa oli selkeästi, että haen sinkkumiestä, en edes juuri eronnutta.

Osa miehistä jankkasi, että on huono parisuhde, ei seksiä ja tilanne vaiheessa, kohta ero tulossa. Jokunen suuttui, kun pyysin lukemaan ilmoitukseni uudestaan tai sanoin, ettei kiinnosta varatut/ hiljattain eronneet.

Onhan noita ukkomiehiä vonkaamassa muuallakin ja oikeasti harmittaa pienten lasten isät, jotka käyttäytyvät noin. Sitten ollaan kaupassa happy family-meiningillä liikkeellä. Yöks.

Vierailija
15/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla lisää kokemuksia!

Vierailija
16/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut tekeytyy varatuiksi myös.

Vierailija
17/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut tekeytyy varatuiksi myös.

Mikä järki siinä on?

Vierailija
18/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman. Ja usein heidän huono suhde on aina vaimon vika, eikä miespolo ole tehnyt mitään väärää. No, olen itsekin ollut suhteessa, jossa mies torjuu kaikki lähentely-yritykset ja olen silloin pahimpina hetkinä ajatellut, ettei ihme jos jotkut pettää. Mutta eikö olisi parempi korjata asia, erota, tai pitää jotain avointa järjestelyä? Luulisu, että vaimoa ei haittaa miehen seksisuhde, jos häntä itseään ei ole seksi kiinnostanut 10 vuoteen.

Niin, ja naisilta jos kysytään niin syy on 100% miehessä -- aina.

Vierailija
19/19 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuisi nähdä oma naisesi tuollaisella sivustolla?

Alapeukuista päätellen tosi pahalta.