Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä toisten ihmettelyt elämästänne ärsyttävät?

Vierailija
18.04.2018 |

Minua ärsyttää asumiseen liittyvät ihmettelyt. "Miten voitte asua niin kaukana keskustasta" ja "eikö ole vähän turhan iso talo teille/sinulle". Vaikka asuisin yksin, en ikinä voisi asua yksiössä tai kaksiossa. Ja keskustassa tai tiheästi asutulla ok-talo alueellakin asuminen olisi kamalaa minusta. Itse en ymmärrä nimenomaan yksiöissä asumista tai alueella, jossa ulkona ollessa voisi samantien olla naapurin kanssa yhteinen piha, mutta enpä päivittele sitä näissä asumismuodoissa asuville ystävilleni tai tutuilleni.
Minulla on myös seitsemän paikkainen pakettiauto mallinen tila-auto, ja sekin on joidenkin mielestä mulle liian iso. Pitäisi vissiin olla kaksovinen pikku kärry :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette kasvissyöjiä?

Miksi teillä ovat noin erikoiset työt ja työajat?

Miksi teillä on noin erikoinen sisustus?

Miksi teillä on noin paljon kirjoja ja soittimia?

Vierailija
2/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiseen liittyviä kysymyksiä. 106 neliötä on ilmeisesti liikaa kahdelle aikuiselle +kaksi elukkaa. Itse ollaan rakennettu ja maksettu joten yks hailee mitä ihmiset ajattelee ( en viitsi enää ärsyyntyä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerron olevani sinkku, useimmat rientävät lohduttelemaan: "Kyllä sä vielä jonkun löydät". Öh, en ole vihjaissutkaan siihen suuntaan, että haluaisin löytää "jonkun".

Vierailija
4/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljettujen verhojeni kommentointi. Sälekaihtimet päästävät ihan riittävästi valoa, vaikka ovat melkein kiinni. Joku tuttavan tuttava oli taas viime viikolla asiaa kommentoinut. Ärsyttää.

Vierailija
5/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina halunnut oman perheen, rakastan lapsia jne jne. Mentiin poikaystävän kanssa naimisiin ollessani 21v (hän 24) ja tulin raskaaksi pian häiden jälkeen. Nyt meillä on kaksi aivan ihanaa pientä 2v tyttöä (kaksoset) ja olen tosi tyytyväinen elämääni.

Muiden kysymykset: Mitä järkee mennä naimisiin? Mitä järkee mennä naimisiin noin nuorena? Harmittaako, että nuoruus jää elämättä? Nää jotenkin satutti eniten... En ole koskaan tykännyt roikkua baareissa ja naimisiinkin menin rakkaudesta.

Muista elämäni valinnoista koituneet kysymykset: Miten voitte asua jossain metsässä? Mikset pistä Annaa ja Mariaa* päiväkotiin? Luuletko että maailma muka pelastuu kasvien syömisellä? Mistä sun lapset saa proteiinia? Onkohan tollanen "ulkohuussielämä" hyväks teidän lapsille?

Ja siis tosiaan asutaan kymmenien tuhansien ihmisten kaupungin laidalla, eläinkunnan tuotteista painotetaan munia ja kalaa (juhlapäivinä riistaa) ja ulkohuussin kanssa samalla pihalla on valtava kasvimaa. Emme ole rikkaita, mutta minä olen säästänyt ja tehnyt töitä teini-iästä saakka ja mies käy myös töissä.

Vierailija
6/6 |
18.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hei kattokaa, ootteko huomannu, että teillä on koirankarvoja lattialla?! (Meillä on kaksi koiraa)

- Miten te voitte asua näin/täällä/tällaisen sisustuksen kanssa?

- Miten te voitte/ette kai pue lapselle tuollaisia vaatteita? (Kysyjän mielestä väärän värisiä)

Ei saisi ärsyttää, mutta jossain kohtaa aina vaan menee hermo tuollaiseen pöyristelyyn. Varsinkin kun kysymysten jälkeen jatketaan "en minä ainakaan voisi asua näin/kyllä minä vaan teen ja elän paremmin ja oikein."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi