En ole ikinä edes suudellut
En ole ikinä seurustellut, en pussannut, enkä harrastanut seksiä. Olen 34 -vuotias. Alkaa jo vähän ärsyttämään. Ja ei, en ole mikään sysiruma, ihan tavallinen tallaaja. Vuosien aikana on useampi mies omien sanojensa mukaan ollut ihastunut, mutta mä en osaa päästää ketään niin lähelle, että voisin edes myöntää olevani ihastunut. En tiedä miksi. Kaipaan läheisyyttä, huomiota ja hellyyttä, olen vain niin perhanan hankala. Välillä tekisi mieli lähteä baariin ja iskeä joku yhden illan juttu mutta ei musta sellaiseen olisi, ei myöskään parisuhteeseen. En mä uskalla olla avoin, pelkään pääatäväni jonkun liian lähelle jos harrastan seksiä tai suutelen. Olen todella sulkeutunut, en edes äidilleni tai siskoilleni saati ystäville puhu minun henkilökohtaiseksi kokemista asioista. Vaikka olenkin pintapuolisesti sosiaalinen, puhelias ymsyms, oikeasti olen todella epäitsevarma, edelleen. Olen varmaan ainoa kokematon ja outo.
Kommentit (20)
Joo, hanurista tuollainen estoisuus ja mulla sama. Ottaahan se pattiin kun sitten alkaa miettimään kuinka monen kanssa olisi ollut mahiksia jos olisi vaan ollut rohkeampi ja avoimempi.
Minäkään en ole koskaan seurustellut, pussannut tai harrastanut seksiä. Olen 27.
Joskus turhauttaa ja tekisi mieli vain mennä baariin ja etsiä joku helppo juoppo-ukko, jolle rumempikin kelpaa hetkeksi, mutta vähän hävettää jos minua pidetään sitten lu*tkana tms.
:( No, en mäkään oo suudellut ketään, jota oisin rakastanut. Tai ollut suhteessa. Tai sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole koskaan seurustellut, pussannut tai harrastanut seksiä. Olen 27.
Joskus turhauttaa ja tekisi mieli vain mennä baariin ja etsiä joku helppo juoppo-ukko, jolle rumempikin kelpaa hetkeksi, mutta vähän hävettää jos minua pidetään sitten lu*tkana tms.
Siis kuka pitäisi? Eihän sun tarvitsisi kertoa kenellekään, mitä olet tehnyt, yleensä näitä asioita ei huudella eteenpäin. Jos ko. mies ajattelisi niin niin mitä väliä, a) hän on randomi ja b) mitä hän itse teki juuri sun kanssasi? :D Elämä on helppoa kun ei niin paljon ajattele, mitä muut ajattelee.
En minäkään, mutta se on oma valinta. Ajattelin, että suutelen vain rakkaudesta enkä tule koskaan harrastamaan yhden illan juttuja jne. Tarjokkaita on ollut, mutta rakkautta ei ole ollut. Siksipä olen jättänyt suutelematta. Suudelma on intiimi tunteiden osoitus ja jos sellaisia tunteita ei ole niin mitäpä tuota lääppimään jokaista vastaantulijaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä vihaisit itse itseäsi sen jälkeen.
Voin tarjoutua vapaaehtoiseksi naisille pussailuun, seksiin tai seurusteluun. Itse tosin en ole kokematon.
M32
Mä suutelin ekan kerran 16-vuotiaana, seksiä harrastin 26-vuotiaana. Nyt ikää 29 v. Mitään en olisi menettänyt vaikka en olisi noita asioita kokenut sillä mikään noista kokemuksista ei ole tuonut mun elämään ihmissuhdetta. Pelkkiä huonoja muistoja noista.
Mulla oli ap samantapainen tilanne nuorena, estoisuus siis varsinkin ihmisten seurassa, joihin olin ihastunut ja etenkin heti jos tilanne oli kehittymässä fyysiseen suuntaan. Kavereiden kanssa olin kuitenkin sosiaalinen ja sanavalmis. Suudellut olin kerran yhtä ihastustani lukiossa, mutta kun hän halusi puhua mitä me nyt ollaan menin jotenkin ihan lukkoon ja sanoin vaan tyypille heipat.
22-vuotiaana tapasin kuitenkin miehen, jonka kanssa oli molemminpuolista vetoa. Sitoutumiskammoinen tyyppi ja naistenmies, mutten silti kadu tuota suhdetta koska hän otti vastuun kaikesta aloitteiden teosta ja tutustutti minut seksiin. En hänen kanssaankaan vielä ollut täysin oma itseni sängyssä, mietin ihan liikaa pitääkö hän minusta ja mitä pitäisi tehdä. Mutta tuo kokemus kuitenkin auttoi minua löytämään itseni ja nykyään olen vapautunut ja varsinkin nykyisessä pitkässä suhteessa olen tottunut jokapäiväiseen kosketukseen, joka minulle nuorena oli niin vierasta ja pelottavaa.
Ehkä siis jos fyysistä kosketusta kaipaa pitää vähän uskaltaa heittäytyä, ja jos on onnekas niin löytyy tyyppi joka tekee kaiken mahdollisimman helpoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka pitäisi? Eihän sun tarvitsisi kertoa kenellekään, mitä olet tehnyt, yleensä näitä asioita ei huudella eteenpäin. Jos ko. mies ajattelisi niin niin mitä väliä, a) hän on randomi ja b) mitä hän itse teki juuri sun kanssasi? :D Elämä on helppoa kun ei niin paljon ajattele, mitä muut ajattelee.
No esim. ne muut siellä baarissa olijat ja se mies, joka suostuisi kanssa seksihommiin. Olisihan se aika nöyryyttävää, etenkin sen seksin aikana kaiken ällöytensä paljastaneena tiedostaa miehen ylimieliset ja halveksivat ajatukset siitä, että joku vähäinen nainen toteuttaa hänen edessään tehtäväänsä miesten seksuaalisena palvelijana (vaikka minä omassa mielessäni kuinka ajattelisin, että hän tekee palveluksen minulle). Ja se saattaisi kyllä leveillä siitä muillekin.
No, mä en ole tehnyt mitään. Tein siitä ketjunkin tänne.
Oishan se varmaan kiva suudella tai pitää kädestä tai halata tai koskettaa toista ihmistä, mutta näitä en tule ikinä kokemaan. Aina kun näen pariskuntia yllämainituissa touhuissa niin hieman kirpaisee ja ahdistaa sydämestä. Tämän takia liikun ulkona vain pimeän aikaan.
"It is better to have loved and lost, than to not ever have loved at all."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No esim. ne muut siellä baarissa olijat ja se mies, joka suostuisi kanssa seksihommiin. Olisihan se aika nöyryyttävää, etenkin sen seksin aikana kaiken ällöytensä paljastaneena tiedostaa miehen ylimieliset ja halveksivat ajatukset siitä, että joku vähäinen nainen toteuttaa hänen edessään tehtäväänsä miesten seksuaalisena palvelijana (vaikka minä omassa mielessäni kuinka ajattelisin, että hän tekee palveluksen minulle). Ja se saattaisi kyllä leveillä siitä muillekin.
En ole sama kuin alkuperäinen kirjoittaja, mutta jos saa kysyä, niin onko sinulla käsitystä siitä, mistä tuo ongelmasi kumpuaa? Onko kyse vain siitä, ettet luota miesten motiiveihin, vai onko jotain muuta taustalla?
Sinulla on aika pessimistinen kuva miehistä. Surullista, että ajattelet noin. On miehilläkin moraali, ja oletus on että kaikki tapahtuu yhteisestä halusta. Ei sinua kukaan pidä hänen seksuaalisena palvelijanaan (fetissit poisluettuna). Päinvastoin, naisen ehdoillahan seksuaalisessa kanssakäymisessä yleensä mennään, vaikka mies veisikin.
Mikä teidät saisi miehiin luottamaan? Onko jotain, mitä mies voisi kaltaistenne naisten kanssa tehdä, muuta kuin antaa tilaa?
Täällä olisi mies valmiina treffailemaan teitä kokemattomia, seksi käy myös.
Miten ketjuun on kirjoitettu yöllä?
Uskon, että se ongelma on enemmän sun oman pääsi sisällä, niin kuin itsekin sanot, haluaisit yhden illan jutun ja että moni on ollut myös ihastunut. Mahdollisuus siis on, mutta sinä itse estät itseäsi. Opettele muuttamaan asennetta, niin asiatkin muuttuu. Ihmisestä on vaikka mihin, jos se itse haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Oishan se varmaan kiva suudella tai pitää kädestä tai halata tai koskettaa toista ihmistä, mutta näitä en tule ikinä kokemaan. Aina kun näen pariskuntia yllämainituissa touhuissa niin hieman kirpaisee ja ahdistaa sydämestä. Tämän takia liikun ulkona vain pimeän aikaan.
Taidat olla melko nuori? Nuo kaikki kyllä tapahtuvat aikanaan, kunhan luovut tuosta katkeruudestasi. En minäkään seurustellut kuin vasta, kun pääsin yliopistoon. Nuo mainitsemasi olin tosin jo tehnyt viimeistään yläasteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla melko nuori? Nuo kaikki kyllä tapahtuvat aikanaan, kunhan luovut tuosta katkeruudestasi. En minäkään seurustellut kuin vasta, kun pääsin yliopistoon. Nuo mainitsemasi olin tosin jo tehnyt viimeistään yläasteella.
Sori nyt vaan, mutta et voi sanoa varmasti, ettå "kyllä kaikki tapahtuu aikanaan". Kaikille ei tapahdu ikinä. Kaikille ei välttämättä löydy ketään, jonka kanssa tehdä noita asioita edes kerran tai väliaikaisesti. Älä siis lupaile sellaista, mikä ei ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori nyt vaan, mutta et voi sanoa varmasti, ettå "kyllä kaikki tapahtuu aikanaan". Kaikille ei tapahdu ikinä. Kaikille ei välttämättä löydy ketään, jonka kanssa tehdä noita asioita edes kerran tai väliaikaisesti. Älä siis lupaile sellaista, mikä ei ole totta.
Ei tapahdu, jos velloo itsesäälissä lukittujen ovien takana. Jos yrittää edes vähän niin varmasti tapahtuu. Mikä voisi olla esteenä? Rumat, ujot, sairaat, oudot ja porilaiset kokevat asioita. Mikä on sinun tekosyysi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tapahdu, jos velloo itsesäälissä lukittujen ovien takana. Jos yrittää edes vähän niin varmasti tapahtuu. Mikä voisi olla esteenä? Rumat, ujot, sairaat, oudot ja porilaiqset kokevat asioita. Mikä on sinun tekosyysi?
Aivan. Näissä ketjuissa toistuu aina samat jutut: ei saada mitään, mutta ei myöskään tehdä kaikkea sen eteen.
Itse olen 42 vuotias joten vedin ainakin tässä pitemmän korren.