Sillon kun olen väsyneenä ja ihan paskana fyysisesti
Faijani ei huomaa ulkonäössäni mtn muutosta. Vaikka olisin nukkunut vkon 4-5h yöunia, ja olen siis täysin paskana. Onko hänellä joku neurologinen ongelma? Muut ihmiset kyllä huomaavat ja sanovat, jos vaikka sanon nukkuneeni huonosti/kysyn näytänkö väsyneeltä. Tai miksi ei voi sanoa faktoja? :D
Kommentit (10)
Miksi sinulle pitäisi sanoa, että näytät väsyneeltä, olitpa väsynyt tai et? Miksi haluat sen kuulla? Johan sinä tiedät olevasi väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulle pitäisi sanoa, että näytät väsyneeltä, olitpa väsynyt tai et? Miksi haluat sen kuulla? Johan sinä tiedät olevasi väsynyt.
No en vaan tajua, että miksei voi sanoa, kun kysyn/mainitsen. Että en oo parhaimmillani. Niin miksi pitää valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en vaan tajua, että miksei voi sanoa, kun kysyn/mainitsen. Että en oo parhaimmillani. Niin miksi pitää valehdella.
Sinä itse siis kerrot, että nyt on kurja olla, mutta isäsi ei sano siihen mitään tai ala voivotella samaa? No, voisihan hän tietysti olla empaattinen, mutta jos sinä et hänen mielestään näytä mitenkään huonovointiselta, niin valehdellako hänen pitäisi?
Isäsi ei vaan huomaa sitä. Mieheni on samanlainen. Ei koskaan huomaa lapsissa mittään ihmeellistä. Minä olen se joka vaistoaa huonon olon, sairauden alkamisen, alakulon lapsissa. Sitten kun otan puheeksi, ei mies ole huomannut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse siis kerrot, että nyt on kurja olla, mutta isäsi ei sano siihen mitään tai ala voivotella samaa? No, voisihan hän tietysti olla empaattinen, mutta jos sinä et hänen mielestään näytä mitenkään huonovointiselta, niin valehdellako hänen pitäisi?
Näytän ihan järkyttävän väsyneeltä omaan silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Isäsi ei vaan huomaa sitä. Mieheni on samanlainen. Ei koskaan huomaa lapsissa mittään ihmeellistä. Minä olen se joka vaistoaa huonon olon, sairauden alkamisen, alakulon lapsissa. Sitten kun otan puheeksi, ei mies ole huomannut mitään.
Aivan puusilmä ihminen. Äitini huomasi, isoisäni kävi tänään, sanoi, että "Juu, hieman väsyneeltä kyllä näytät", ja hänkään ei usein sano, mutta nyt huomautti. Äiti huomasi heti, että ihan väsähtänyt. Tuo ei huomaa mitään. Ei varmaan valehtele, mutta ei vaan huomaa.
UP