Miten kannattaisi selvittää lapsen biologinen isä?
Nyt on päässyt käymään niin, että olen harrastanut suojaamatonta seksiä neljän eri miehen kanssa viimeisen muutaman kuukauden aikana. Olen raskaana. Pitäisi saada tietää, kuka lapsen biologinen isä on. Kukaan näistä miehistä ei ole valmiina isiksi, vaan halusivat yksinkertaisesti "tyhjentää säkit" minuun. Lapsen ajattelin pitää, sillä olen jo tehnyt elämäni aikana 3 aborttia ja ehkäpä se yksinhuoltajuus on loppukädessä ihan hyvä ratkaisu.
Kommentit (9)
ilmoitat kaikille miehille että olet raskaana. kun lapsi on syntynyt ja aletaan selvittämään asiaa, niin kerrot asiaa käsittelevälle viranomaiselle ne joitten kanssa olet seksiä harrastanut. sitten kaikilta asianomaisilta oetaan näytteet.
Vierailija kirjoitti:
ilmoitat kaikille miehille että olet raskaana. kun lapsi on syntynyt ja aletaan selvittämään asiaa, niin kerrot asiaa käsittelevälle viranomaiselle ne joitten kanssa olet seksiä harrastanut. sitten kaikilta asianomaisilta oetaan näytteet.
Tuo on varmaankin se paras tapa. Kiitos!
ap
Trolli. Tyhmän miehen kirjoittama. Vain mies kirjoittaa säkkien tyhjentämisestä.
Tiedoksesi: isyyden selvittäminen on pakollista. Sitä varten isäehdokkaat voidaan pakottaa antamaan dna-näyte valvotusti.
Se tarkoittaa, että poliisi hakee testiin.
Täytyy kyllä myöntää että en jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain ihan hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Trolli. Tyhmän miehen kirjoittama. Vain mies kirjoittaa säkkien tyhjentämisestä.
Tiedoksesi: isyyden selvittäminen on pakollista. Sitä varten isäehdokkaat voidaan pakottaa antamaan dna-näyte valvotusti.
Niin siis yksi näistä miehistä sanoi, että on kiimassa ja haluaa tyhjentää säkkinsä minuun. Siksi laitoin tuon lainausmerkkeihin ikään kuin häneen referoiden.
ap
kirjoitti:
Täytyy kyllä myöntää että en jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain ihan hevonvitunpaskaa.
Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Ei tässä mitään ongelmaa ole, kaikki on ihan hyvin.
ap
lapsen synnyttyä pyytä sterilointia, niin jatkossa ei tapahtu uusia vahinkoja.
Vierailija kirjoitti:
SMV? Onko asia todella näin? Että poliisin resursseja haaskataan tällaiseen? Miten monta työtuntia, miten monta lomaketta, laboratoriotyön kuluista en puhukaan! Ja meidän verorahoilla! Ja vain siksi että elämämkoululaisen aiheuttama ongelma voidaan selvittää. On niin helppoa levittää reikänsä mutta vastuuta ei kyetä kantamaan ei sitten mitenkään.
Minä olen niin nähnyt näitä wt-elämämkoululaisten edesottamuksia edellisen asuntomme (vuokra-asunto) naapureina. Oli kylläkin ihan toisenlaiset ongelmat kyseessä, häiriöksi muillekin mutta poliisin aikaa tärvättiin heihinkin. Tosin piru yksin tiesi kuka oli kenenkin isä, äiti oli kaikille tiedossa. Jälkikasvun toilailusta kärsivät naapureidenkin lapset. Homma loppui vasta kun saatiin isännöitsijä antamaan häätö.
1/5 hyvin kirjoitettu, mutta aihe on kulutettu