Pariskunnat! Nukutteko eri huoneissa?
Kommentit (15)
Miehen järkyttävä kuorsaus. Joka kuuluu jopa toiselle puolelle isoa asuntoa kahden suljetun oven läpi. En pysty nukkumaan minuuttiakaan samassa huoneessa.
Joskus nukutaan. Olen herkkuninen ja miehen kuorsaus valvottaa. Kun mies lähtee aamuyöllä töihin hän nukkuu toisessa huoneessa, jotta en herää hänen lähtöönsä.
Ei. Samassa sängyssä saman tuplapeiton alla, jo 24 vuotta.
Nukutaan, ei tule liian tutuksi.
Vieraillaan kyllä toistemme peittojen alla...
Nukutaan sillon eri huoneissa kun mies herää aikasin (4:30) töihin ja itse herään vasta seitsemältä.
Vaimo herkkäuninen, unensaanti hodasta, minä kuorsaan ja nkahdan minuutissa. Noin puolet öistä nukutaan eri puolilla taloa. Jos kuulen oman uneni läpi, että vaimo ähkii, kääntyile, haukottelee ja huokailee, alan varomaan kuorsausta. Lopputulos kaksi kiukkuista ja väsynyttä aamulla.
Ilman tätä järjestelyä olisimme jo aikapäivät sitten päätyneet eroon. Näin sujuu hyvin.
Nukutaan omissa huoneissa, koska tykätään unesta ja arvostetaan sitä.
Ei tarvis heräillä toisen kuorsaukseen, maiskutteluun, unissa puhumiseen. Ei tule kuuma, kun toinen ei hinkuta kyljessä. Ei tarvii heräillä toisen muksauksiin, kun kylkeä vaihtaa. Kukaan ei potki. Ja ennen kaikkea ei tarvii kärsiä herran naattimasta torkuttelusta. Torkuttelijat on raivostuttavia.
Avio-onni parani, kun tämä ratkaisu tehtiin reilu kymmenen vuotta sitten.
Omat huoneet on olleet jo vuosikausia. Mä olen huonouninen, ja herään pienimpäänkin äännähdykseen ja kyljenkääntämiseen. Mies taas ei voi nukkua jos on valot päällä, ja mä haluan lukea sängyssä joka ilta, ja myös öisin jos en saa unta. Mies myös haluaa pitää usein ikkunaa auki, ja mä en tykkää yhtään että vetää. Meillä on tarpeeksi tilaa, ja mahdollisuus omiin makuuhuoneisiin, joten miksi ei? Hyvät yöunet vaikuttaa niin paljon yleiseen jaksamiseen ja mielialaan päivisin.
Yritetään nukkua yhdessä koska ollaan rakastuneita, mutta mies menee joskus entiseen makuuhuoneeseensa nukkumaan sillä hänen on saatava ikkuna auki, talvellakin. Minä taas olen poikkeuksetta kipeänä jos nukun ikkuna auki. Olen joustavana ihmisenä sitä kokeillut hänen vuokseen, samoin kuin hän on nukkunut vieressäni isossa makkarissa ikkuna kiinni. Herää raukka ihan tukossa.
On siinä erillään nukkumisessa se hyvä puoli että minä en pidä miestä hereillä satunnaisella kuorsaamisella enkä myöskään itse herää kun kaksi metriä miestä kääntyy kylkihypyllä kuin kala aina tasaisin väliajoin.
Nyt nukutaan, koska minä huolehdin vauvan yöheräilyistä ja mies isommista lapsista. Makuuhuoneet (2 kpl) ovat talon äärimmäisissä päissä, toinen kellarikerroksessa ja toinen asuinkerroksen parvella), joten ei olisi turvallista jättää vauvaa eikä isompiakaan keskenään.
Kunhan lapset kasvavat ja muutetaan isompaan, aikomuksena on kyllä nukkua samassa sängyssä. Vaikka välillä kyllä houkuttaisi ajatus ihan omasta huoneesta, jonne ei kukaan tiputtele roiniaan...
Olemme jo vuosia nukkuneet eri huoneissa mekin. Kärsin huonounisuudesta,on pakko heittelehtiä
kyljeltä toiselle ja välillä nousta hiippailemaan ympäri asuntoa. Jos vielä joutuisin varomaan miehen
herättämistä pyöriskelylläni niin en saisi sitäkään vähää nukutuksi.
Kyllä. Saa kumpikin herätä ja mennä nukkumaan omana aikanaan.
Toinen haluaa nukkua viileässä, toinen lämpimässä, suorastaan kuumassa. Tarvitaanko siihen sen kummallisempaa syytä, jos asunnossa kerran tilaa on? Ei eri huoneissa nukkumisen perusteella kannata alkaa arvioida toisten ihmisten parisuhteen tilaa.
Nukutaan. Säilyy sopu parisuhteessa. 😂