En käsitä ihmisiä ilman ajokorttia, jotka asuu hesojen ulkopuolella
Ajokortti on vain must. Muutenkin se kannattaa alkaa ajamaan 17-vuotiaana eikä +30 vuotiaana, kun asia ei enää niin kiinnosta. Itse menin 17,5 vuotiaana ja varmasti nyt jos pitäs mennä ajmaan se ahdistais summat ja koko ajaminen itsessään.
Miksi ihmiset ei pistä lapsiaan autokouluun tai opeta itse ns. itseopetuksella?
Kommentit (21)
Toivottavasti olet provo.
Vain hyvin yksinkertainen tuottaa noin surkeaa tekstiä.
Autokoulun sijaan sinunkin olisi kannattanut käydä peruskoulu loppuun.
Siis tarvitset ajokortin käsittääksesi ihmisiä, jotka asuvat Helsinkien ulkopuolella? Aika jännä. En minä sellaiseen ajokorttia tarvitse...
Kysy vanhemmiltasi miksi he eivät kannustaneet sinua suorittamaan peruskoulua loppuun.
Linja auto kulkee 15-20 min välein, täällä "hesan ulkopuolellakin". Myöhään illalla ja yöllä puolen tunnin välein.
Sanotaanko jossain, että hesat? MIksi? Eikö se ole monikko? Montako Helsinkiä on olemassa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä hesat ovat?
Hesa = genetiivi mon hesojen
Mun ajokortti asuu mun lompakossa. Ei tarvikaan käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä hesat ovat?
Hesa = genetiivi mon hesojen
Montako Helsinkiä on olemassa?
En asu hesassa. Omistan ajokortin. En ole ajanut autoa sitten ajokortin kakkosvaiheen, kuljen talvellakin pyörällä, ja pidemmät matkat julkisilla.
Aika moni asia menettää hohtonsa, kun huomaa, että pärjää ilmankin. Sitten enää ne, ketkä ovat menneet sen tuotteen hätäpäissään ostamaan, markkinoivat sen puolesta kuin pyramidihuijaukseen osallistuneet konsanaan.
Katsos kun se ajokortti ei tule ,eikä sitä saa suorittaa ilmaiseksi vieläkään ja sitten jos pitäisi vielä ostaa se autokin ihan itse omilla rahoillaan ja vain omilla ansioillaan, niin ihan kaikilta 17 -vuotiailta se sellaisten rahojen tienaaminen ei ihan 'tosta vaan' onnistu niin hyvin ja kitkattomasti...
(...kuin se sinulta kaiketikin on onnistunut ???)
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko jossain, että hesat? MIksi? Eikö se ole monikko? Montako Helsinkiä on olemassa?
Hesalaiset on omineen itselleen kaikki kehä III sisäpuoliset kunnat. Siksi he puhuu Helsingistä monikkona pääkaupunkiseutuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesalaiset on omineen itselleen kaikki kehä III sisäpuoliset kunnat. Siksi he puhuu Helsingistä monikkona pääkaupunkiseutuna.
Ok, en ollut koskaan kuullut sanottavan noin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesanseutu = hesat
Kävin hesoissa. Tarkoittaa = kävin hesassa tai pks-seudulla. Ja ei, en ole hesalainen ja ei hesalaiset todellakaan mitään slummivantaata halua omia. Se on muualta tulleiden juttuja taa tää "hesoissa"
Enpä ole vielä kuulutkaan, että ajokortti toisi valmiuksia tai sitä tarvittaisiin ymmärtääkseen ihmisiä.
Olen aina luulut ajokortin antavan oikeuden ajaa autoa.
Vierailija kirjoitti:
Kävin hesoissa. Tarkoittaa = kävin hesassa tai pks-seudulla. Ja ei, en ole hesalainen ja ei hesalaiset todellakaan mitään slummivantaata halua omia. Se on muualta tulleiden juttuja taa tää "hesoissa"
No sitä vähän arvelinkin. :D
Miksi ihmiset eivät mene äidinkielentunneille?