Lue keskustelun säännöt.
Kaivoin vanhat painonvartijoiden vihkoni esille. Mutta en muista, mikä oli päivän pointsimäärä? Ja olin silloin laihempi.
16.04.2018 |
Mikä voisi olla 80 -kiloiselle, ylipainoiselle naiselle päivän pojot? En enää muista. Muistan kyllä että söin ihan hyvin eikä ollut nälkä. Samoin tykkäsin tienata liikkumalla pisteitä.
Olin silloin nuori joten viikonlopun juomisella ja sunnuntain syömisellä olin joka maanantain pisteissä jo jossain keskiviikon kohdalla. En ikinä päässyt kunnolliseen rytmiin siinä. Enkä ollut edes ylipainoinen todellakaan. Se paino, mihin nyt pyrin ja josta olisin iki onnellinen , on korkemapi paino jolla ilmottauduin paikkareihin liki 20 vuotta sitten...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No ne pisterajathan ovat ihan älyttömiä. Todennäköisesti sinulle suositeltu pistemäärä laihtumiseen on noin 20 pistettä päivässä. Minä aikoinani laihdutin 65 kilon lähtöpainosta niin, että söin 30-35 pistettä päivässä. Ruo on oikeasti aika sopiva määrä, kunhan ei käytä hyväkseen sääntöjä "syö yhdellä aterialla asiaa x niin paljon kuin jaksat kahdella pisteellä", vaan laskee kaikista ruuista oikeat pisteet.