Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää milloin erota?

Epätietoinenäiti
16.04.2018 |

Niin, mistä sen tietää milloin erota? Minulla kohta 1-vuotias lapsi joka ei ole edes mieheni (tosin yhdessä oltiin raskauden alusta asti, en tiennyt vielä silloin olevani raskaana exälle).

Suhteessa on paljon hyvää mutta paljon huonoakin. Olen alkanut miettiä, olisiko parempi erota nyt kun lapsi on pieni.

Mies on ollut raha-asioissa vähän holtiton, tosin velat on viimein maksanut pois ja ensi vuonna saisi luottotiedot takaisin. Kuitenkin oma luottamus on aika alhainen tän suhteen.

Mies on paljon töissä (vuorotyö) ja meillä on ihan eri rytmi.

Minä hoidan kaikki kotityöt ja lapsen. Mies käy välillä kaupassa, mutta ei tee muuta. Meillä on omat huoneet, koska on niin eri rytmi. Seksiä on tosi harvoin.

Mies on varsinkin herätessään usein tosi vihainen ja saattaa huutaa mulle, vaikka ollaan puhuttu ettei lapsen edessä huutais. Tää on ehkä pahinta. Ei tosin koko ajan tapella ja yleensä nopeesti sovitaan. Mutta asioista on vaikea puhua, koska mies suuttuu.

Koen olevani yksinhuoltaja joka tapauksessa. Toisaalta lapsi on mieheen kiintynyt.

Asutaan paikkakunnalla jossa mulla ei ole mitään. Haluisin muuttaa lähemmäs omia opintoja ja kavereita. Mies ei halua muuttaa.

Eihän kukaan toki mun puolesta voi päätöstä tehdä tai sanoa mitä pitäs tehdä, mutta kiinnostais kuulla muiden kokemuksia ja ajatuksia, jos siitä heräisi itsellekin jotain mietittävää. Tää jahkailu ettei osaa päättää ja vatvoo vaan asiaa tuntuu pahimmalta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on kun kaikki tunteet ei ole kuolleet ja hyvääkin on.

Ensinnäkin miehelle on annettava arvostusta siitä, miten paljon hän on jo muuttunut minun ja lapsen vuoksi. Sillon kun alettiin seurustella niin pyöri ihmeellisissä hämäräpiireissä ja käytti paljon päihteitä, nämä kuviot on jättänyt kokonaan meidän vuoksi. Ja samaten saanut velat maksettua ja ryhdistäytynyt siinäkin mielessä. Käy kuitenkin töissä ahkerasti eikä siinä mielessä ole mikään lusmuileva pummi, vaikka kotitöitä ei oikein tee.

Nyt kun puhuttiin niin kuulemma olisi valmis muuttamaankin meidän kanssa.

Vaikeaa.

Ja kuten sanoin niin hyvää on kuitenkin, vaikka se että yhdessä on mukava olla ja juteltavaakin riittää. Leikkii paljon lapsen kanssa myös.

Vierailija
22/22 |
17.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me juteltiin miehen kanssa lisää. Nyt saatiin yllättävän hyvin juteltua kun yleensä tullut riita. Hän sanoi itse että oli päättänyt että yrittää jatkossa pystyä keskustelemaan paremmin. Sovittiin että minä annan hänen herätä rauhassa ja käytetään aikalisää jos jompaakumpaa ärsyttää niin ei tulis huutamista.

Tuntuu että palasi vähän usko tähän suhteeseen. Ehkä tää vois toimia, jos ollaan molemmat valmiita etsimään keinoja sitä varten.

Jos tän lisäks vielä päästäis muuttamaan kätevämmälle alueelle niin moni huoli olis poissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla