Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä esineellistetään

Huolestunut mies 48v
16.04.2018 |

Olen huomannut tässä viime vuosina, kuinka naisista on tullut sellaisia vamppeja, että miehet on täysin seksiobjekteja. Vanhemmat `puumat`pokaa nuoria miehiä ja vain seksileluikseen. olen miehenä täysin kyllästynyt tähän. Naisten vaatimukset miesten ulkonäköön on myös pinnallista ja miestä alistavaa. me miehet joudumme käymään kuntosaleilla ja ottamaan tatuointeja, parroista puhumattakaan. Vain siksi, että kelpaamme naisille.Lisäksi meidät pakoitetaan hyviin ammatteihin ja hankkimaan rahaa ja omaisuutta, koska muuten emme kelpaisi naisille. Maailma on naisten. naiset päättävät tässä yhteiskunnassa kaapin paikan. Miesasialiike pitäisi puuttua tähän asiaan ja pian. haluammeko alistua naisten pompoteltaviksi? olemmeko naisille vain se pelkkä mulkku? vaikka naiset joskus sanovatkin, ettei koolla ole merkitystä, niin onhan sillä. Ei naiset halua lihavia ja pienimunaisia miehiä. Haluamme varmasti oikeutta, tasa arvoa. Emme halua olla vain hyviä kroppia. Itse ole jo vuosien ajan joutunut näyttelemään kaikki orgasmini, koska se miestä alistava seksi ei ole vain minua kiihoittanut. Nyt olisi meidän miestenkin aika jo nousta barrikaadelle, onhan meistä jo yksi synnyttänytkin ja lisää on luvassa. Aletaan veljet samomaan ei tälle toiminnalle. Miestoo

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä nyt oot niin vanha, et sä kelpaat vain elättäjäksi. Seksiin et todellakaan, saati sitten parisuhteeseen.

N27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä