Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen naiselliset piirteet

Vierailija
15.04.2018 |

Kehtaisiko ottaa esille miehen kanssa että hänen jotkin naiselliset piirteensä häiritsevät enkä enää halua häntä seksuaalisesti muun muassa. Onko kukaan ollut tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa vaan suoraan, te ette sovi toisillenne. Joku muu voi pitää miehestä juuri niiden piirteiden takia.

Vierailija
2/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan uuden etsimiseen. Vähintään jokaisesta löytyy jotakin vastakkaisen sukupuolen piirteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista piirteistä puhutaan? Turha sitä on alkaa erittelemään miehelle ja turhaan loukata. Sano vain ettei enää kiinnosta.

Vierailija
4/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kävelee pylly pyörien niin se on kyllä liikaa.

Vierailija
5/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä ainakin miehenä järkyttyisin jos sä tulisit sanomaan jotain tollasta. Siis todella aivan kamalaa!

Vierailija
6/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nyt puhutaan, isoista tisseistä? leveestä perästä?

Vierailija
7/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä ihan niistä piirteistä. Paljonhan on vaan sanattomia sopimuksia ja steteotypioita siitä, mikä on naisellista ja mikä miehekästä. Itse en edes syty stereotyyppisesti pelkästään miehekkäästä miehestä.

Vierailija
8/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko itsesi vähemmän naiseksi vai missä vika? Ehkä kyse onkin omasta itsetunnon puutteestasi.

Vierailija
9/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä lailla naiselliset piirteet? Ihmiset tarkotta NIIN eri asioita noilla. Jollekin on naisellista kun on pitkät ripset ja toiselle on naisellinen vasta sitten kun pukeutuu ja käyttäytyy kuin stereotypinen nainen.

Mun miestä on sanottu ämmäksi. Se on sellanen nätti, vähän Kurt Cobain ja vähän River Phoenix. Mun silmään näyttää ihan mieheltä mutta kerran kun toin "kaverin" mukaan miehen keikalle, muikkeli vetäs kännit ja totes mulle ettei ikinä vois olla tollasen neidin kanssa. :D

Hänen miehet on aina kaljamahaisia kaljuja.

Vierailija
10/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaisia pieniä juttuja kuten vaikka pitää pikkusormea pystyssä ja vaikkapa kävelee joskus vähän naismaisesti.

No, ehkä tää(kin) menee ohi ja kohta mua ei ärsytä noi.

ap

Vierailija
11/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap itse vapaa miehekkäistä piirteistä?

Oletko siro, naisellisesti laittautunut, pehmeällä äänellä sävyisästi puhuva empaattinen kodin hengetär?

Ettet vain olisi yksi naisista jotka eivät voi sietää miehen naismaisia piirteitä koska ne muistuttavat omasta feminiinisyyden puutteesta?

Vierailija
12/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "My Little Pony"-lakanoissani joitain vikaa?

Vierailija
13/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on naisellinen ja itse olen miehekäs. Ei ongelmaa. En voisi olla minkään machomiehen kanssa, eikä machomies mun kanssa.

Vierailija
14/15 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäytyykö mies ns. "ämmämäisesti" vai mistä on kyse?

Vierailija
15/15 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä häntä viehättävänä, eroa. Ei se hänen vikansa ole.

Itse olen joskus seurustellut miehen kanssa, joka puhuessaan elehti käsillään jotenkin todella naisellisesti ja muistutti niin tehdessään erästä sukulaisnaista. Istui myös monesti jalat sellaisella naisellisella tavalla ristissä, muistuttaen jälleen tätä sukulaista. Jokin aika sitten tapasin treffien merkeissä aivan eri miehen, jossa kiinnitin huomiota täsmälleen samanlaiseen siroliikkeiseen käsielehdintään. Todennäköisesti en edes ajattelisi noita liikkeitä ja eleitä naisellisiksi tai häiritseviksi, elleivät ne muistuttaisi minua juuri siitä yhdestä tietystä sukulaisesta, josta minulla on ikäviä muistoja nuoruudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi