Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tottuuko sinkkuuteen?

Vierailija
15.04.2018 |

?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu. Lopulta et ketään kaipaakaan.

N

Vierailija
2/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kyllä ainakin helpottaa.

Se tottuuko itse sinkkuuteen riippuu yksilöstä. Ihmisillä on erilaiset sosiaaliset tarpeet. Jotkut ei totu koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkäisin ihan hitosti olla parisuhteessa mutta minkäs teet kun ei kelpaa naisille..

Vierailija
4/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen totu, mutta kyllähän se ajan kanssa helpottuu.

Vierailija
5/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan yksilöllistä. Itse olen kai melko poikkeus, kun koen sinkkuna olon paljon helpommaksi kuin parisuhteessa olon. Ehkä vaan olen törmännyt itselleni huonosti sopiviin tyyppeihin. Nyt lähes nelikymppisenä miettii, että ehkäpä sitä ei jaksakaan alkaa ottaa kenestäkään selvää. Yhteen en enää ainakaan muuta. Toki hyvä parisuhde on mukava silloin kun asiat sujuvat pääasiassa hyvin.

Vierailija
6/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuupa hyvinkin, muutaman vuoden päästä on kiitollinen että ei ole ketään riesaa tullut hankittua/saatua elätettäväksi ja huolehdittavaksi.. Jää rahat omaan käyttöön ja saa käyttää aikansa miten itse ikinä haluaakaan.

Vierailija
7/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkäisin ihan hitosti olla parisuhteessa mutta minkäs teet kun ei kelpaa naisille..

Naiset eivät näköjään tykkää olla kanssasi parisuhteessa. Et siis taida olla kummoinen kumppani, eli käsityksesi parisuhteesta ei ole realistinen.

Jos taas et ole koskaan kelvannut "naisille", et todellakaan voi edes tietää, miten vaativaa parisuhteessa eläminen on.

Vierailija
8/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan parisuhdetaustasta ja odotuksista, joita elämälleen asettaa.

Oli aika, jolloin olisin ollut valmis "leikkimään kotista", vaimoilemaan ja ehkä (vain ehkä) äityilemään.

Jälkikäteen todeten oli vain hyvä, ettei kukaan tarttunut syöttiin.

Sen verran jäätäviä ihmissuhdehelvettitarinoita olen lähipiirissä joutunut sivusta todistamaan, että kiittäen siunaan tätä yksinelämistä joka päivä :)

Vierailija
9/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tää on ainakin jo ihan normaalia. Olis outoa ajatella että mulla olis joku. Ikisinkku N29

Vierailija
10/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottuu. Sinkkuudesta voi tulla uusi merkittävä ja tasapainoinen osa sen hetkistä identiteettiä.

Parhaimmillaan oppii ettei tarvitsekaan ketään samallailla kun ennen.

Vierailija
11/11 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?

Tavallaan se on omakin valinta usein, onko sinkku vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi