Täällä lasten sisäleikkipuistossa 90% äideistä on todella lihavia
Suht nuoriakin ovat. Aika surullista katsottavaa.
Kommentit (19)
Aika noloa. Kun niihin putkiin pitäisi niiden lasten perässä mahtua kömpimään.
Niin no, varmaan ne normaalipainoiset ovatkin olleet tänään lasten kanssa ulkona leikkimässä. Lihavammat ei jaksa juosta ulkona.
Mikä on todella lihava? Se miksi minä sen kuvittelen, niin väitän että näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on todella lihava? Se miksi minä sen kuvittelen, niin väitän että näin ei ole.
Kuten Jenny +
Ei ole 90% todella lihavia. Ihan varmasti.
Sanoo naiset joiden painoindeksit on yli 25.
Ne on näitä lähiövalaita. Paremmilla alueilla ei ole lihavia mammoja.
Sinne oli sitten sattunu jopa kolme mammaa tänään... Kattava otanta ja silleen.e
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa. Kun niihin putkiin pitäisi niiden lasten perässä mahtua kömpimään.
Miksi niihin pitäisi lapsen perässään mennä?
Eksyit sitten peilitaloon ihmettelemään itseäsi.
Miksi miehille kelpaa nykyään vain lihavat naiset? :( Hoikkana ei ole mitään mahdollisuuksia.
-ikisinkku 30v
Joo onhan se aika moitittavaa ja hävettävää, että ylipainoinen äiti haluaa osoittaa lapsilleen, että liikkuminen on kivaa.
Ihme taas mitä vihapuhetta täällä. Itse olen hoikka, mutta ei tulisi mielenkään aloittaa keskustelua siitä kuinka lihavia jotkut ovat. Pitäkää huoli omista asioistanne niin elämä on paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo naiset joiden painoindeksit on yli 25.
Jos on alle, ei ole hormonitoimintaa. Ei ole nainen vaan lapsi.
Mitäs välilä sillä on onko äidit lihavia, hoikkia jne. Meistä jokainen on ainutlaatuinen ihminen koosta riippumatta. Ärsyttää todella paljon pinnalliset ihmiset jotka tuijottavat ja arvostelevat toisten ihmisten ulkonäköä, kertoo paljon ihmisestä , itse en välitä tälläisten ihmisten seurasta pätkääkään!
Jostain syystä alhainen älykkyysosamäärä häiritsee muissa enemmän kuin normaali tai hitusen pulska kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Suht nuoriakin ovat. Aika surullista katsottavaa.
Entäs isät? Teepä tilasto niistäkin. Moniko edes vaivautuu viettämään aikaa omien lastensa kanssa?
Olisit röhkinyt ja nauranut niille. Röh röh röh, vi*un pystyynnostetut siat.
Niin