Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää, että mies on kiinnostunut?

Mökö
15.04.2018 |

Olen yh ja monta vuotta mennyt ilman mieskontakteja. Nyt yllätin itsenikin ihastumalla harrastuksen parissa erääseen mieheen.
Olen ihan ulalla, miten aikuiset toimivat ihastuessaan.
Tää mies usein pienillä harrastukseemme liittyvillä verukkeilla koskee mua. Lisäksi hän vaikuttaa sekoavan askelissaan, jos huomaa minun katsovan.
Olen itse yh-äidin kliseiden tiivistymä: aika pehmeä, tukka pörrössä ja hupsuja juttuja puhelin väsymyksen seurauksena.
Onkohan minulla mitään saumaa tähän mieheen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii ihastumisen tunne on parasta 😊

Reippaasti pyydät miestä vaikka kahville! Vaikuttaa ehkä vähän ujolta tyypiltä, mutta myös kiinnostuneelta.

Vierailija
2/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänellä on joku tasapainoon liittyvä tauti, mäkin otan aina välillä harha-askelia. Mun mielestä noi koskettelut olis niinq #metoo nöyryytyksen paikka, eiköhän viedä jätkältä duuni alta♤♡♧◇

On kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet harvoin kertovat tunteistaan suoraan.

Itse olen tilanteessa, että olen ihastunut erääseen mieheen, joka on vihjaillut pienin elkein, että hänelläkin jotain tunteita on.

Jos olemme viettäneet iltaa yhdessä, hän soittelee aamulla että nyt olisi krapularuokaa tarjolla.

Tuijottelee pitkään ja on esitellyt minut sisarelleen.

Voihan toki olla että hän on liikkeellä kanssani ihan kaveripohjaltakin, mutta kyllä ne kipinät vaan jotenkin tuntee.

Ap:lle sanon, että nauti ihanasta tunteesta ja nyt rohkeasti vaan lähestymään miestä ❤

Vierailija
4/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala pieneen jutusteluun eli kokeile kepillä jäätä. Sitä ei tarvitse arastella. Mies saattaa hybknkin olla ihastunut.

Vierailija
5/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna seisoo, siitä tietää että on kiinnostunut.

Vierailija
6/12 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Joko tulet petetyksi tai eroatte ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
7/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla samantyyppinen ongelma kun ei enää ole nuori ja oikein tiedä miten aikuiset miehet toimivat varsinkin kun kyseessä on hieman ujonpuoleinen mies. Olemme reilun puoli vuotta tunteneet ja tutustuimme harrastusten kautta. Yleensä muita on paikalla (myös hänen ystäviään) joten vaihdellen ollut ystävällinen ja välillä hyvin tylynkin oloinen. Ystävällisellä tuulella ollessaan hymyilee vienosti ja katsoo silmiin. Tylynä ollessaan olen yleensä itse jutellut muille harrastuskuvioissa oleville miehille ja naisille, nauranut muiden jutuille ja saattanut ystävällisesti kehua jonkun toisen miehen kehittymistä harrastuksessa. Ei laita viestiä yleensä kuin harrastusporukan yhteisessä ryhmässä kaikille yhteisesti mutta vastaa nopeasti jos itse henk.koht kysynyt häneltä aikatauluja tai kyytiä. Kuljetaan siis samalla kyydillä monesti. Nyt viime aikoina silmiin katsominen ja hymyily lisääntynyt ja porukan illanvietossa tuli juttelemaan ja pyysi tanssimaan vaikka sanoi ettei ikinä tanssi. Pyytänyt muutamaan otteeseen myös mukaan johonkin tapahtumaan/aktiviteettiin hänen ja hänen miespuolisen kaverin kanssa mutta ei koskaan niin että oltaisiin kaksin. Jotenkin vaan alusta asti on tuntunut tietynlainen kemia ja hänen katseestaan tulee olo että olisi kiinnostunut. Itse en saa häntä mielestäni, olen ollut ystävällinen ja salaa ja silmiinkin välillä katsonut mutta en ole itse tehnyt aloitetta kun en ole varma onko hän vain ystävällinen. Yleensä muistaa pienetkin kertomani asiat. Alkuun keljuili ja kiusoitteli jostakin asioista mutta ei enää niin paljon. En oikein ota hänestä selvää.

Vierailija
8/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep muna ei valehtele.

Vierailija
9/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei semmoista ehdi huomaamaan

Vierailija
10/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo koskettaminen kiinnostusta? Itsellä eräs tulee välillä siihen ihan lähelle niin että kädet tai jalat koskettavat. Monesti hakeutuu seuraan muttei esim kysele ylensä mitään niin kun kiinnostuneen luulisi tekevän.

Vierailija
11/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun äijä varmaan kiirehtisi etumustaan peitellen karkuun.

Vierailija
12/12 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin kun äijä varmaan kiirehtisi etumustaan peitellen karkuun.

Sitten siihen vois jopa kiinnittää huomiota :D Mutta ei mun tule normiarjessa katseltua miesten haaruksia. Ei edes sen josta olen kiinnostunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän