Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen introvertti ei pärjää millään yliopiston sosiaalisessa ympäristössä

Vierailija
15.04.2018 |

Puhun ihmisille kun on jotain asiaa ja vastaan kun minulle puhutaan, ja tervehdin muita ihan normaalien käytöstapojen mukaan. Mutta ensimmäisen vuoden talvena useimmat lakkasi puhumasta ja vastaamasta minulle yhtäaikaa, aivan kun ne olisi sopinut sen yhdessä. En tiedä syytä siihen, sillä mitään ei esimerkiksi tapahtunut. Useimmat samaan aikaan minun kanssa aloittaneista ei ole puhunut minulle halaistua sanaakaan sen jälkeen koska ne liikkuu samoissa piireissä.
Nyt jään vain ulkopuoliseksi kaikesta. En saa mitään tietoja esimerkiksi tulevista juhlista enkä edes tiedä kenen puoleen kääntyä jos haluan ainejärjestöön. En ole mukana missään FB- tai Whatsapp-ryhmässä vaikka niihin on lisätty ihmisiä muiden toimesta.
Periaatteessa kohtelen muita kun ilmaa mutta en minä aloittanut tätä tilannetta. Voiko sille enää mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen tuo on mun unelma. Toivon, että en joudu olemaan ihmisten kanssa tekemisissä koulun ulkopuolella kun pääsen yliopistoon. Tämän introvertin unelma

Vierailija
2/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kohdeltiin noin, tosin olin mukana muutamalla sitsillä kun sain tietää niistä muuta kautta. Ainakin yhden alfanaaraan ei olisi kannattanut kohdella minua kun ilmaa sillä hän lähti yhden miehen kanssa joka oli aiemmin yrittänyt raiskata minut. Olisin kertonut hänelle jos hän olisi kohdellut minua paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et ole sosiaalisempi, jos ulkopuolelle jääminen harmittaa?

Vierailija
4/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun minä opiskelin, ainejärjestöt tiedottivat tapahtumista ilmoitustauluilla, nettisivuilla ja avoimella sähköpostilistalla, jonne piti tietysti liittyä.

Vierailija
5/5 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin, kun minä opiskelin, ainejärjestöt tiedottivat tapahtumista ilmoitustauluilla, nettisivuilla ja avoimella sähköpostilistalla, jonne piti tietysti liittyä.

Nykyään kaikki on Facebookissa ja ilmeisesti Whatsapissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan