Jääkö mies loppuiäksi yksin jos ei käy viihteellä, ei tee aloitteita harrastuksissa tai netissä eikä ole Tinderissä?
Parisuhde voi toteutua lähinnä jos nainen on aktiivinen.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei tajua, että nainen on samanlainen ihminen kuin hän? Onko pillu pakkomielle? Tilttaako aivo, jos toisella on tissit? Voi hyvä tavaton näitä kieroon kasvaneita ressukoita.
Lääkäriajan voisi varata ekaksi ja pyytää lähetteen latvuksen tutkimukseen.
Ihmissuhdetaidot oppii jokainen, jos haluaa, mutta ensin pitää selvittää, mikä vuorovaikutuksessa tökkii.
Naisille tuntuu tuottavan vaikeuksia ymmärtää, ettei näin todellakaan ole. Etkö huomaa, että jo retoriikkasi itsessään on ristiriidassa ensimmäisen lauseen väittämän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies ei tajua, että nainen on samanlainen ihminen kuin hän? Onko pillu pakkomielle? Tilttaako aivo, jos toisella on tissit? Voi hyvä tavaton näitä kieroon kasvaneita ressukoita.
Ihmissuhdetaidot oppii jokainen, jos haluaa, mutta ensin pitää selvittää, mikä vuorovaikutuksessa tökkii.Naisille tuntuu tuottavan vaikeuksia ymmärtää, ettei näin todellakaan ole. Etkö huomaa, että jo retoriikkasi itsessään on ristiriidassa ensimmäisen lauseen väittämän kanssa?
Nainen ehkä tyypillisimmin eroaa miehestä siinä kohtaa, ettei se seksi ole ensimmäisenä ja koko ajan mielessä. Toisaalta kyllä itselläkin on miespuolisia kavereita, joille olen ensisijaisesti kaveri enkä sukupuoleni edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niille naisille voi jutella kuten ihmisille yleensä jutellaan? Siitä se kiinnostus lähtee, jos on lähteäkseen.
Tämä on ihan toimiva keino, jos haluaa kavereita
Toimivampi on ostaa vaimo jotain toisesta maasta. Saa kotiinsa jonkun joka ei ole edes kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niille naisille voi jutella kuten ihmisille yleensä jutellaan? Siitä se kiinnostus lähtee, jos on lähteäkseen.
Joo kyllä ne naiset kiinnostuu kun puhut niille kuin vaikka koirille. "Tänne. Paikka. Kieri."
Toinen hyvä on lehmät. "Mustikkiii! Mansikiii! Helunaaa! Lypsylle!"
Ja saanti on taattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdetaidot oppii jokainen, jos haluaa, mutta ensin pitää selvittää, mikä vuorovaikutuksessa tökkii.Ahaa. Montakos aloitekyvytöntä naista tutkimuksiin on menossa? Kun siis ilmeisesti miehen muna lamaannuttaa nämä naiset täysin eivätkä naiset näe heitä samanlaisina ihmisinä kuin naiset itse joita voisi vaan lähestyä.
Nanen lähestyy kun naista kiinnostaa. Niin toimii myös mies. Tässä apn tapauksessa ilmeisesti ei?
Itse jäisin varmaankin, mutta kun teen noita kaikkia, niin ihan hyvin on riittänyt seuraa. Pisin jakso ilman mitään sutinaa on ollut varmaan neljä kuukautta. Ja olen sellainen perusruma suomijöllikkä.
Minä jäin. Tosin kävin joskus viihteellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse jäisin varmaankin, mutta kun teen noita kaikkia, niin ihan hyvin on riittänyt seuraa. Pisin jakso ilman mitään sutinaa on ollut varmaan neljä kuukautta. Ja olen sellainen perusruma suomijöllikkä.
Jooh, parempi sekin kuin komea, epäsosiaalinen suomijöllikkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä ne naiset kiinnostuu kun puhut niille kuin vaikka koirille. "Tänne. Paikka. Kieri."
Toinen hyvä on lehmät. "Mustikkiii! Mansikiii! Helunaaa! Lypsylle!"
Ja saanti on taattu.
Kiitos vinkistä. Kokeilen seuraavan kerran kun lähden laitumelle.
Vierailija kirjoitti:
Jää. Ja niin jää nainenkin.
t. se nainen
Onko se liian iso vaiva sitten vaikkapa ladata se Tinder puhelimeen vai mikä mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhdetaidot oppii jokainen, jos haluaa, mutta ensin pitää selvittää, mikä vuorovaikutuksessa tökkii.Ahaa. Montakos aloitekyvytöntä naista tutkimuksiin on menossa? Kun siis ilmeisesti miehen muna lamaannuttaa nämä naiset täysin eivätkä naiset näe heitä samanlaisina ihmisinä kuin naiset itse joita voisi vaan lähestyä.
Nanen lähestyy kun naista kiinnostaa. Niin toimii myös mies. Tässä apn tapauksessa ilmeisesti ei?
Nainen ei todellakaan aina lähesty jos naista kiinnostaa. Kun naista kiinnostaa, nainen usein tuijottelee ja toivoo että mies tajuaisi tämän kiinnostuksen merkiksi ja lähestyisi naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan ulkonäöstä. Komea mies ei varmastikaan jää yksin ja ruma mies voi hyvin jäädäkin, vaikka tekisi noita kaikkia
Voi se komeakin jäädä yksin, jos ei arjessa naisia tapaa.
Ja sikäli hassu juttu että mitä komeampi mies niin sen vaikeampaa niiden harvojen lähestyvien naistenkaan on tehdä mitään kun olettavat että kyllähän nyt noin komealla miehellä pitäisi olla itsetuntoa lähestyä naisia, kun saisi kenet vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei tee aloitteita eikä vastaa niihin harvoihin naisten tekemiin aloitteisiin (olettaen että mies on siis muuten ulospäinsuuntautunut ja ok näköinen, että nainen edes osaa kiinnostua - ei tuppisuusta osaa kiinnostua), niin taitaapi jäädä yksin.
Onneksi on Viro, Venäjä ja viimekädessä Thaimaa.
Miten Viro liittyy asiaan? Jos siis parisuhteita puhuaan eikä maksullisen seksin ostamisesta (jota saa kyllä Suomestakin ihan laillisesti)? Ei virolaisten naisten tarvitse enää suomalaisten miesten kanssa pariutua voidakseen muuttaa Suomeen. Ne, joita Suomeen muutto kiinnostaa, pääsevät tänne muutenkin ja tallinnalaiset puolestaan eivät tänne edes halua kuin korkeintaan töihin, koska Tallinna on kaupunkina trendikkäämpi mutta vielä toistaiseksi edullisempi kuin Helsinki.
Sama logiikka tässä on kuin suomalaisten naisten (länsimaisten) ulkomaalaisten miesten ihailussakin. Tälläkin foorumilla saa jatkuvasti kuulla, miten suomimies ei pärjää vertailussa, muiden kehittyneiden maiden miesten kanssa. Aika omituista sinänsä, että se jotenkin ei pätisi ulkomaalaisten naisten kohdalla, vaikka tasoero ulkomaalaisten naisten silmin katsottuna on suurempi, Virostakin puhuttaessa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei todellakaan aina lähesty jos naista kiinnostaa. Kun naista kiinnostaa, nainen usein tuijottelee ja toivoo että mies tajuaisi tämän kiinnostuksen merkiksi ja lähestyisi naista.
Jos olet nainen niin se on sinun ongelmasi jos toimit noin (samat voi sanoa apn kuvailemalle henkilölle).
Jos olet mies niin mihin perustat väitteesi? (Tämä palsta on todella huono vastaus ja kertoo miten vähän tiedät oikesti naisista joten suosittelen jättämään sen pois.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jooh, parempi sekin kuin komea, epäsosiaalinen suomijöllikkä.
Jep, kyllä nämä pariutumisasiat pitkälti sosiaalisiin taitoihin ratkeavat. Itse olen supliikilla siunattu ja tunneälykäs, ja se on vienyt pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet nainen niin se on sinun ongelmasi jos toimit noin (samat voi sanoa apn kuvailemalle henkilölle).
Jos olet mies niin mihin perustat väitteesi? (Tämä palsta on todella huono vastaus ja kertoo miten vähän tiedät oikesti naisista joten suosittelen jättämään sen pois.)
Mm. se, että varattuna tai varattujen naisten toimesta suoria aloitteita tulee huomattavasti enemmän, ainakin minun kohdallani. Sama homma muissa tilanteissa, joissa silmäily ei riittäisi rohkaisuksi. Ja silmäilykin saattaa muuttua puhuttelevammaksi, jos esimerkiksi nainen on toisen miehen seurassa, saattaa hän voimakkaammalla katseellaan kertoa, että ei tässä ole niin vakavasta jutusta kyse...
Joskus naiset myös selkeästi ottavat itseensä, jos flirrailuun ei vastaa ajoissa, hymyily loppuu kuin seinään.
Ja toisaalta, naisten suoratkaan "aloitteet" eivät ole niin läpinäkyviä kuin miesten, koska naiset ovat muutenkin sosiaalisesti aktiivisempia. Siinä missä miehellä yleensä oletetaan vähintään olevan pillu mielessä, niin nainen saattaa vain jutella mukavia. Aina ei ole helppo sanoa, onko nainen oikeasti kiinnostunut.
T. (eri) epävarma, aloitekyvytön mies
Miksi muuten ap ei tee aloitteita?
Sekin auttaa todella paljon, jos puhuu naisten kanssa.
Jos murjottaa yksin tuppisuuna, ei ole harrastuksia, ei käy missään, niin harvoin tullaan kotoa hakemaan.
Koska huono-osaisten ja ihmiskaupan uhrien hyväksikäyttö on niin mukavaa ja charmikasta.