En uskalla käydä ostoksilla huonekaluliikkeessä, ei miestä.
Miten pieni nainen pärjää siellä nuorten seassa? En jaksa kantaa kovin painavaa, mutta pitäisi ostaa vähän puutarhakalusteita. Miestä ei ole.
Kommentit (13)
No jestas sentään. Tilaa kotiinkuljetus.
Vierailija kirjoitti:
No jestas sentään. Tilaa kotiinkuljetus.
Onkivan hidasta! Ei ehdi odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten seassa?
Nuorethan ne yleensä ostaa uusia kalusteita, kun taas vanhat pärjää vanhoilla. Minun pitää nyt ostaa uutta, koska muutin eron myötä rivitaloon.
Voi että näitä naisia jotka ei osaa ilman miestä tehdä mitään...huoh...
Miksette ole väleissä, eikö ex voi auttaa jos et yksin kykene?
Oletko aivan kunnossa? Olen ostanut noin kolmen vuoden välein uudet. Olen vanha ja pieni nainen. Mies on, mutta en ole häntä tarvinnut kertaakaan. Joskus on ollut mukana. Nyt vaan opettelet omatoimiseksi.
Katsele huonekaluliikkeen miehiä vähän sillä silmällä.. Löytyisikö uusi mies sieltä: ongelmat ratkaistu.
Eihän noin tyhmiä ihmisiä ole oikeasti olemassa, eihän?
Sellaista se on yksin asuvan naisen elämä. Sinun pitää opetella pärjäämään omillasi. Toinen vaihtoehto on ryhtyä parisuhteeseen ja tehdä selväksi haluamasi työnjako heti suhteen alussa.
Voisitko mennä sinne naispuolisen ystävän kanssa?
Menet rohkeasti sisään, katselet sopivia ja pyydät apua myyjältä, he auttavat kyllä. Mitään ei tarvitse itse nostella, ja kotiinkuljetus järjestyy varmasti. Saat iloa ja itsevarmuutta, kun vähitellen huomaat että pystyt näihin hommiin itsekin, ilman miestä. Tsemppiä uuden elämän alkuun!
Jätä se sika!