Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väkisin kylään tunkevat tuttavat

Vierailija
15.04.2018 |

Meille tulee tänään kyläön ihminen, josta on pääsemättömissä. Kun hän haluaa tulla kylään, hän jankkaa ja jankkaa. Jokin päivä on pakko sopia, kun hän ottaa yhteyttä.

Kerran sanoin, että me ei sinä viikonloppuna olla kotona. Oltiin itse kylässä, kun hän oli tullut oven taakse tarkastamaan, että ei olla kotona. Viitsi ajaa sitä varten toisesta kaupungista. Yritti soittaa (en kuullut soittoa) ja oli laittanut tekstiviestin, että ette sitten ole kotona.

Mitä tämä on?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on melkeen vainoamista jo jos ajaa toisesta kaupungista tarkistamaan ootko kotona.

Vierailija
22/29 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku nostanut ketjua. Ei ole anoppi, on vanha tuttava, joka pari vuotta sitten pitkän tauon jälkeen otti uudelleen yhteyttä.

Hänen on tosi vaikea ymmärtää, jos minulla on jotain menoa ajankohtana, jolloin hän ehdottaa tapaamista. Hän on useasti sanonut, että siirrä sitä toista menoa tai tapaamista, että voin olla hänen kanssaan. No, sehän ei tietenkään käy. En sellaiseen ryhdy.

Kyseessä on periaatteessa ihan mukava tyyppi. Mutta hän on aina ollut sellainen, että asioiden pitäisi mennä juuri, kuten hän haluaa.

Muistuipa mieleen, miksi hänestä ei muutamaan vuoteen kuulunut. Olimme ravintolassa ja hän ei pitänyt ruoastaan. Paikka oli vielä hänen valitsemansa. Hän alkoi vaatia, että ostan häneltä hänen jo osaksi syömänsä annoksen ja vien sen kotiin, jotta hän voi ostaa uuden. En suostunut, hän suuttui, enkä kuullut hänestä muutamaan vuoteen mitään.

Ehkä hän tosiaan on rajaton ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerro osoitettani juuri kenellekään tutulle.

Jos joku haluaa nähdä, näen ennemmin jossain kahvilassa tms enkä koskaan sovi tapaamisia kotiini.

Joskus nuorena katselin ihan tarpeeksi kyläilijöitä, jotka söivät ja joivat ja sotkivat, jäivät yöksi, eivätkä tajunneet edes aamulla lähteä vaan vetkuttelivat iltapäivään...

Vierailija
24/29 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku nostanut ketjua. Ei ole anoppi, on vanha tuttava, joka pari vuotta sitten pitkän tauon jälkeen otti uudelleen yhteyttä.

Hänen on tosi vaikea ymmärtää, jos minulla on jotain menoa ajankohtana, jolloin hän ehdottaa tapaamista. Hän on useasti sanonut, että siirrä sitä toista menoa tai tapaamista, että voin olla hänen kanssaan. No, sehän ei tietenkään käy. En sellaiseen ryhdy.

Kyseessä on periaatteessa ihan mukava tyyppi. Mutta hän on aina ollut sellainen, että asioiden pitäisi mennä juuri, kuten hän haluaa.

Muistuipa mieleen, miksi hänestä ei muutamaan vuoteen kuulunut. Olimme ravintolassa ja hän ei pitänyt ruoastaan. Paikka oli vielä hänen valitsemansa. Hän alkoi vaatia, että ostan häneltä hänen jo osaksi syömänsä annoksen ja vien sen kotiin, jotta hän voi ostaa uuden. En suostunut, hän suuttui, enkä kuullut hänestä muutamaan vuoteen mitään.

Ehkä hän tosiaan on rajaton ihminen.

Tuon ravintolakäytöksen ja siitä välien poikki laittamisen vuosiksi perusteella kehotan, että pysyisit kaukana tuosta ihmisestä. Ei selvästi käy ihan täysillä.

Vierailija
25/29 |
21.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös yksi kaveri, joka tykkää kutsua itsensä kylään, teki tätä varsinkin nuorempana. "Mä tuun teille sit saunomaan ens torstaina." Minä: "Aha." Ja muuten ilmaantui paikalle ilmoittamanaan aikana. Joskus en vaan jaksanut ja esitin, etten ole kotona kun hän soitteli ovikelloa. En ymmärrä mikä joitain ihmisiä vaivaa, nykyän olen tarkoituksella vähemmän tekemisissä.

Vierailija
26/29 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en väkisellä tunge minnekään,mutta älkööt sitten minuakaan pitäkö minään pankkina tai vara apuna mihinkään.

Vierailija
27/29 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä päätin etten mene enää,ei kukkaan pyydäkään. Lapsen lasta en oo saanu nähä. Niin so what.

Vierailija
28/29 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy ihan täysillä, otaksun.

Vierailija
29/29 |
07.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niihin puheluihin pakko vastata?