Blogimaailman kummallisuuksia ja kurjuus
Kirjoitan itse blogia, jolla on ihan kohtuullisesti lukijoita, muutama sata kirjautunut mutta ei kuitenkaan tuhansissa.
Alussa seurasin monia blogeja ja blogistit laittoivat minunkin blogini sivubanneriinsa, olivat seuraajia kuten minä heidän. Mielenkiintoinen juttu tapahtuu kuitenkin siinä vaiheessa, kun seuraamani blogi on paisunut isoksi ja alkanut pärjätä: mun blogi poistetaan sieltä sivubannerista, seuraaminen lopetetaan.
Ikävä kyllä on täytynyt todeta, että en ole riittävän ”in” mahtuakseni näiden kuuluisien joukkoon. En in, enkä varmaankaan mielenkiintoinen. Näitä tapauksia on nyt yhteensä jo sen verran, että voi puhua trendistä. Esimerkkeinä mm. Fab 40 something, lumo, business woman, sally...
Kommentit (2)
Se on blogimaailman "kuka kukin on" -juttua. Jotkut on in, jotkut on out ja jotkut on unknown. Mun blogillani ei ole juurikaan edes lukijoita, omaksi ilokseni kirjoittelen.
Ihmekös tuo. Kun seuraajia tulee runsaasti muutenkin, niin ei ole enää tarvetta noudattaa "seuraaja seuraajasta" -menetelmää.