Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi riippuvia rintoja pidetään epäviehättävinä?

Vierailija
14.04.2018 |

Miten joku voi olla niin pinnallinen ja rajoittunut, että pitäisi naista vähemmän viehättävänä isojen, riippuvien rintojen vuoksi? Tarkoitan vieläpä sellaisia, jotka ovat aika litteät ja "tyhjät".

Pitäisi ajatella naista enemmänkin kokonaisuutena ja itse olisin kiitollinen siitä, että olisi edes muuten hyvä kumppani. Yksi kehon osa on vain pieni osa kokonaisuutta. Sitä paitsi omasta mielestäni voimakkaastikin riippuvat rinnat ovat äärimmäisen seksikkäätkin ja hypernaiselliset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole keneltäkään isorintaiselta tutultani kuullut että heitä olisi yksikään mies haukkunut heidän riippareistaan. Päinvastoin tuntemattomatkin miehet tuijottavat ja kehuvat. Mua taas on haukuttu laudaksi ties kuinka monta kertaa. T. Katkera aa-kuppinen lauta kenen yksi suurin haave on saada riipparit

Vierailija
2/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja iloitse pienistä rinnoistasi. Olet kaunis.

Minulla on isot ja painavat rinnat.

Vaatteet eivät sovi, juosta ei pysty, koska mikään rintaliivi ei tue riittävästi, joten rinnoista on pidettävä kiinni.

Isojen rintojen kanssa näytän 10 kg lihavammalta.

Niskakivut ovat aikamoiset ja painavat kumaraan.

Olen haaveillut rintojen pienennyksestä, mutta en uskalla.

Ole todella iloinen pienistä rinnoistasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä, että nyt on saatu miesten seksuaalinen halukin femspleinattua! Ei enää mitään nähtävää!

Vierailija
4/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liitetään vanhuuteen ja hedelmällisyyden heikkenemiseen. Evoluutio on muovannut miehet himoitsemaan hedelmällisiä naisia.

Vierailija
5/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet eivät sovi, juosta ei pysty, koska mikään rintaliivi ei tue riittävästi, joten rinnoista on pidettävä kiinni.

Reippaasti vaan lääkäriin, itse kävin tämän leikkauksen ja olen todella tyytyväinen.  Rinnat ovat vieläkin kokoa d, mutta silti paljon keveämmät ja toki terhakammatkin. Liikunta helppoa ja vaatteet sopivat nyt hyvin.

Vierailija
6/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reippaasti vaan lääkäriin, itse kävin tämän leikkauksen ja olen todella tyytyväinen.  Rinnat ovat vieläkin kokoa d, mutta silti paljon keveämmät ja toki terhakammatkin. Liikunta helppoa ja vaatteet sopivat nyt hyvin.

Mikä D? 65, 80, 95..? Noi on kaikki eri kokoisia. 65D on tosi pieni, sellainen minkä peittää omalla kädellä helposti.

Vierailija
7/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vähänkin isommista rinnoista tietty riippuu mutta jos tarkoitat sellaisia tyhjiä nahkaheilureita joiden päässä riippuu pienet pallot... Öh, no eihän ne nyt hirveän kauniitkaan ole. Mutta entäs sitten, on kropassa varmasti muutakin ihmeteltävää kuin tissit.

Vierailija
8/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan rinnat roikkuu, mutta pahasti roikkuvat sitten, kun naisella on sen verran ikää, että paikat alkavat muutenkin löpsähtämään. (Ellei ole paljoa ylipainoa.) Sen ikäinen nainen ei ole enää hedelmällinen, joten siihen ei tarvitse tuntea vetoa. 

Vierailija
9/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan sellaset tyhjät lätyt kaukana viehättävästä

Vierailija
10/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain rinnat riippuu jo 25v., vaikkei olisi edes synnyttänyt ja olisi hoikka.

Pienetkin rinnat voi riippua.

Eli todella yksilöllistä.

On pinnallista ja loukkaavaa, että ihmistä arvostellaan rintojen muodon tai koon mukaan.

Miehet syyllistyvät tähän, mutta närkästyvät jos naiset huomauttavat että heillä on pieni elin. Siitä on kuitenkin käytännön haittaa, kun taas rintojen toimivuus ei ole koosta kiinni.

Vierailija
11/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain rinnat riippuu jo 25v., vaikkei olisi edes synnyttänyt ja olisi hoikka.

On pinnallista ja loukkaavaa, että ihmistä arvostellaan rintojen muodon tai koon mukaan.

Miehet syyllistyvät tähän, mutta närkästyvät jos naiset huomauttavat että heillä on pieni elin. Siitä on kuitenkin käytännön haittaa, kun taas rintojen toimivuus ei ole koosta kiinni.

Käydäänkö oikeassa elämässä tällaisia keskusteluja missä ruoditaan rintojen ja penisten koot miesten ja naisten välillä useinkin? Omalle kohdalle ei ole osunut koskaan.

Vierailija
12/12 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä se sperma pienemmästäkin kullista lentää, kuten maito pienemmistä tisseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi