Auttakaa! Pää ihan sekaisin...
Olen tutustunut netissä ihanaan mieheen. Ongelma on vain se, että minä olen varattu, hän ei :(
En tiedä, mitä ajatella, paitsi tuota ihmistä....
Neuvoja?
Niin, siis minulla on myös lapsia...
Toivoton tilanne :(
Kommentit (3)
Avioeron jälkeen chattailin huvikseni aina iltaisin. Kohtasin mielestäni siellä elämäni miehen, sitten toisen, kolmannen ja vielä neljännenkin, kunnes luovutin. Tapasin noi kaikki livenä, kaks oli mukavaa ja kaks ihan uunoa. Yhdestä en meinannut päästä millään eroon. Vielä vuosia jälkeenpäin otti yhteyttä. Halusin vaan sanoa, että chatissa kaikki on niin paljon ihanampaa kuin todellisuudessa. Mutta se hyvä puoli on, että vaikutelma tulee kirjoittelusta, ei ulkonäöstä, mikä kylläkin myös on suurimmalle osalle tärkeää.
Lopulta tapasin elämäni miehen livenä, ja häneen en olis koskaan ihastunut chatissa, koska ei osaa kirjoitella =)
Sitä saa mitä tilaa...tässä tapauksessa vapaita vieraita miehiä!
Yllätyin kuitenkin kuinka monien mukavien miesten kanssa keskustelin, ja tuli mielkein sellainen olo, että olisi tehnyt mieli mennä pidemmälle joidenkin heidän kanssaan (tutustua, lähettää kuvia, jutella kaikkea). Tuli pitkästä aikaa se jännittävä tunne, kuin silloin joskus kun meni treffeille ja sai flirttailla ja tuntea kuinka mies ihastui..
Kerroin kuitenkin omalle miehelleni naureskellen, että juttelinpa kivojen miesten kanssa ja sain heiltä jopa kuvia yms, ja mieheni vain sanoi että senkun chattailet, sanoi jopa että voin avata oman messengerin eri s-postille jos tahdon etsiä jotain mese-cam-kavereita.
Heh! Pidän kuitenkin fiksumpana olla menemättä sinne kiusauksiin...! Ehkä joskus....