Tönäisin kuusivuotiaan seinään. Nyt kaduttaa ja paljon.
Menetin täysin hermoni, koska tyttö otti luvatta kaapista keksin, kun olin syöttämässä nirsoa yksivuotiasta. Nuoremman lapsen keskittyminen herpaantui ja poika alkoi itkemään, että hänkin tahtoo keksin. Kävelin raivoissani eskarilaisen luo, otin häntä hiuksista molemmilta puolilta päätä kiinni, ja työnsin lapsen seinään. Kaduin sitä välittömästi ja pyysin tytöltä anteeksi. Nyt tuntuu, että olen täysin kelvoton äiti.
Kommentit (28)
Eipä käy toiste ottamassa keksiä ilman lupaa.
Joidenkin ei vain kuuluisi hankkia lapsia...
Hauska stoori, 0/5. Tosin otsikko paljasti.
Sellasta sattuu, et ole kelvoton äiti, jokainen meistä menettää varmasti malttinsa joskus.
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko pykätä kersoja jos impulssikontrolli on noin onneton? Onhan ehkäisy kunnossa nyt ja jatkossa varmasti?
Olen uskovainen, ja minulla on seitsemän lasta. Olisi ollut kahdeksan, mutta yksi kuoli syntyessään.
Kannattaa hakea apua. Tuollainen on molemmista järkyttävää. Googlaa Maria Akatemia ja Avoin linja. Siellä muutamana päivänä viikossa koulutettu vapaaehtoinen vastaa. Äitien väkivaltaisuus on sellainen tabu että syyllistämistä tulee heti kun suunsa avaa ja se vaikeuttaa avun hakemista. Soita heti ensi viikolla ja kerro tapahtuneesta. Voimia ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko pykätä kersoja jos impulssikontrolli on noin onneton? Onhan ehkäisy kunnossa nyt ja jatkossa varmasti?
Olen uskovainen, ja minulla on seitsemän lasta. Olisi ollut kahdeksan, mutta yksi kuoli syntyessään.
Tämä Ap? Kannattaisikohan vaihtaa lahkoa tai vaikka alkaa ateistiksi kun uskovaisen elämä on noin paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Eipä käy toiste ottamassa keksiä ilman lupaa.
Lapsi on vilkas, joten enpä usko.
Ap
Heti tiistaina voi soittaa.
https://www.mariaakatemia.fi/toiminta/ehkaiseva-vakivaltatyo/avoin-linj…
Kyllä mäkin sekoisin jos olisi seitsemän kersaa. Todennäköisesti tappaisin itseni kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyysit anteeksi?
Koska tein väärin. Mutta en uskalla puuttua siihen, kun mieheni raahaa kyseistä lasta hiuksista, jos hän kiukuttelee ja on hankala. Olen kyllä sanonut siitä miehelleni, mutta ei hän kuuntele.
Ap
Suosittelen kirjoitti:
Hae apua.
En halua, koska tuntisin itseni epäonnistuneeksi.
Ap
Miksi kaapissa on keksejä, jos niiden syöminen on kielletty?
Jos haluat rajoittaa keksien kulutusta, mutta niitä on jostain syystä oltava, piilota ne.
Pidä niin terveellisiä keksejä saatavilla, että voi antaa 1-vuotiaallekin.
Voit leipoa niitä itse 6-vuotiaasi kanssa yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Sellasta sattuu, et ole kelvoton äiti, jokainen meistä menettää varmasti malttinsa joskus.
Ei tämä ole viimeinen kerta. Tiedän sen valitettavasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hakea apua. Tuollainen on molemmista järkyttävää. Googlaa Maria Akatemia ja Avoin linja. Siellä muutamana päivänä viikossa koulutettu vapaaehtoinen vastaa. Äitien väkivaltaisuus on sellainen tabu että syyllistämistä tulee heti kun suunsa avaa ja se vaikeuttaa avun hakemista. Soita heti ensi viikolla ja kerro tapahtuneesta. Voimia ap!
Haluaisin vain unohtaa tapahtuneen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä Ap? Kannattaisikohan vaihtaa lahkoa tai vaikka alkaa ateistiksi kun uskovaisen elämä on noin paskaa?
Jumala on ainut oikea tie minulle.
Ap