Zinzino-Suvi, 32, maksaa miehensä kanssa 2400 e vuokraa Kalasataman kattohuoneistosta
Suvi, 32, asuu vuokralla 800 000 euron kattohuoneistossa ja sijoittaa rahansa asuntoihin.
Suvi ja hänen miehensä Jarkko työskentelevät yrittäjinä ruotsalaiselle Zinzino-nimiselle suoramyyntiyritykselle. Suvin palkka on moninkertainen verrattuna aiempiin töihin, ja yhteiset tulot kattavat asumisen hyvin.
https://www.is.fi/asuminen/art-2000005640553.html
Oliko tää Zinzino joku huijausfirma?
Kommentit (43)
Nuorimman lapsen isä kuoli sairaskohtaukseen tänä vuonna. Elareita saa vain siis vanhemman lapsen isältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisetkohan verotulot oli tällä bisnesladyllä, verokoneesta ei ainakaan löytynyt? Tai muilla taloudellisesti riippumattomilla zinzinolaisilla?
Siis millä nämä ihmiset elävät jos tulot on tuollaiset? Itse ansaitsen duunarina sen noin 40 000 vuodessa ja kaikki menee asuntoon, elämiseen ja 4 lapsen harrastuksiin. Ei siinä sijoitusasuntoja ostella. Toki mies tienaa myös, mutta vain jonkin parikymppiä enemmän vuodessa.
Tätä itsekin miettinyt.. on sellaista highlife larppausta, mutta ei ilmaista kuitenkaan. Miten ne rahat riittää? Mä tienaan yksin enemmän kuin Suvi ja Jarkko yhteensä mutta ei mulla ole 2400 euron vuokraan, matkoihin yms varaa. Ainakaan jatkuvasti
Eiköhän he osaa laskea itse sen mikä kannattaa. Ei pankki anna lainaa ilman vakuuksia 6 sijoituskämpään.
Ihmetelkää vaan...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän he osaa laskea itse sen mikä kannattaa. Ei pankki anna lainaa ilman vakuuksia 6 sijoituskämpään.
Ihmetelkää vaan...
Eikös ne asunnot ole olleet aika halpoja? Syrjäisemmiltä seuduilta, ostettu pelkällä myyntihinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisetkohan verotulot oli tällä bisnesladyllä, verokoneesta ei ainakaan löytynyt? Tai muilla taloudellisesti riippumattomilla zinzinolaisilla?
Siis millä nämä ihmiset elävät jos tulot on tuollaiset? Itse ansaitsen duunarina sen noin 40 000 vuodessa ja kaikki menee asuntoon, elämiseen ja 4 lapsen harrastuksiin. Ei siinä sijoitusasuntoja ostella. Toki mies tienaa myös, mutta vain jonkin parikymppiä enemmän vuodessa.
Heillähän voi olla tilit esim. ruotsissa. Miten teitä voi noin paljon ärsyttää yksi pariskunta joita ette edes tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heillähän voi olla tilit esim. ruotsissa. Miten teitä voi noin paljon ärsyttää yksi pariskunta joita ette edes tunne?
No, Suvi on ainakin kirjoitellut vuosien varrella erinäisiä selityksiä mm sille miksi heillä ei kovin huimia tuloja näy, eikä hän ole keksinyt tuollaista selitystä ottaa mukaan.
Ja heidän firmat on Suomessa, ei ole liikevaihtokaan kummoinen. Ei sitä rahaa sinne ruotsalaiselle tilille saa maksamatta veroja suomeen, he kun asuvat ja toimivat täällä.
Suvi on bloggaaja ja viime vuosien aikana kyllä tunkenut itseään julkisuuteen, siksi ihmisiä kiinnostaa tämä pariskunta ja se kuinka heidän puheet ei kohtaa todellisuutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin takaa:
Jurvelius ansiotulot 7542,05 pääomatulot 2689,65
Huttunen ansiotulot 36990,98 pääomatulot 445,41
Sehän tekee melkein tonnin bruttona kuussa. Ei nyt ihan, mutta ehkä ensi vuonna sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ärsytä vaan enemmänkin ihmetyttää.
Firmojen taloustilanteen näkee Finderistä ihan ilmaiseksi. Ja ainakin niiden lukujen valossa Jarkon yritys on heikosti kannattava ja erittäin velkainen. En ymmärrä miten prameaa elämää ylläpidetään sellaisella yritystoiminnalla yllä. Itse olisin konkurssissa samantien.
Suvi on kertonut, että on zinzinossa johtajana ja tienaa mukavasti. Hänen liikevaihtonsa viime vuonna oli 49 000 eli ei mikään kummoinen. Tuollaisella liikevaihdolla ei voi mitenkään edes nostaa yrityksestä kovin paljon palkkaa.
Jotenkin se leveä elämäntyyli ja tulotaso on niin suuressa ristiriidassa keskenään, että se tässä ihmetyttää.
Omasta mielestäni Kalasatama on todella ankeaa aluetta mutta kukin tyylillään. Paljon ennemmin asuisin sitten vaikka ydinkeskustassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ruotsalaisella tilillä jotenkin kiertää veroja?
Itseä ainakin hieman ärsyttää tuo tyyli, että esitetään hyvin toimeentulevaa "leaderia" ja houkutellaan sillä ihmisiä myymään jotain käärmeöljyjä lupauksilla passiivisista tuloista, vaikka todellisuudessa tulot ovat keskimääräistä palkansaajaa paljon pienemmät.
Verkostomarkkinoinnin ongelma on se että siinä on liikaa välikäsia ja siksi tuotteiden hinta nousee liian suureksi laatuun nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostavat asuntoja 100% lainalla ja vuokraavat asuntoja, mutta eivät lyhennä velkoja.
Korttipaikka kaatuu, jos korot nousee, asunnot jää tyhjiksi , tulee ero.
Liikaa liikkuvia tekijöitä.
Ei kiitos, yöunet ovat arvokkaita.
Toimii, jos vuokraat asunnon luottotiedottomalle, jolla ei ole vaihtoehtoja.
Valtio maksaa tämän vuokran. Varmaa rahantuloa , jos pokka kestää. Yleistä näillä on vuokratalojen maksimointi. Mitä enemmän vuokra on, sitä enemmän tuloja on.
Jos sijoittajia on enemmän, on mahdollista vuokralainen muuttaa.
Pääomatulot siis useamman kämpän omistuksella ( 4-5 ?) 2689,65€ ?
High risk, low reward ,tässä tapauksessa.
mittakaavaksi, saan saman rahan yhden kämpän pidolla Tampereella.
ilmainen vinkki, nyt kämpistä eroon ja back to basic-> oikeisiin töihin!
Pyramidin huipullehan se raha aina kertyykin. Kaikki muut portaat ovat tämän lystin maksajia.
Sijoitusasuntoja saa hankittua aika helposti pankkilainalla asettamalla asunnon vakuudeksi. Ns. tavallinenkin ihminen voi asuntoihin sijoittamalla hankkia itselleen miljoonalainat. Itseäni harmittaa etten tajunnut lähteä tähän sijoitusmekanismiin aiemmin mukaan. Hommaa ensin itselleen alkupääoman ja ostaa sillä omistusasunnon, ja sen jälkeen hakee lainaa sijoitusasuntoa varten ja antaa sen välitysfirman kautta vuokralle. Sijoituskohde tuottaa helposti 200-400e kuussa tuloa, josta voi tehdä vähennykset ja käyttää osan lainanlyhennyksiin ja kun asuntoja on parikymmentä, niiden vuokratuottojen varaan voi heittäytyä elämään.
Iltalehdessä esitellään tätä lukaalia taas.
Netistä näin, että Suvin firmalla liikevaihto on ollut jotain 44k luokkaa, voitto 22k.
En edelleenkään ymmärrä millä tuloilla tää vuokra oikeasti maksetaan?
Huomioita tästä pariskunnasta:
J:n IG-seuraajat pompsahtaneet ykskaks muutamasta tuhannesta 85.000 seuraajaan. Kummallista. Onko sisältö niin kiinnostavaa, että tällainen nousu on mahdollinen?
S sensijaan ei usko koronan uhkaan ja todellisuuteen, vaan on menossa mielenosoitukseen, koska tässä maassa poljetaan ihmisoikeuksia ja puututaan yksilön itsemääräämisoikeuteen. Ei ole saanut nukuttua, kun miettii näitä vääryyksiä.
Onko nämä ostanut kymmeniä sijoitusasuntoja vuodessa kuten jutussa ”luvattiin”?
Eiköhän nuo nostele jonkin verran verottomia päivärahoja ja kilometrikorvauksia. Ainakin Suvisvillan blogissa joskus luki näin. Tosin ei näitä muutamaa tonnia vuodessa enempää pysty käsittääkseni nostamaan, mutta ainakin jotain. Lisäksi tulee lapsilisät ja elatusmaksut.
Joka tapauksessa aika hulppeaa elämää elävät, maksavat kovaa vuokraa ja matkustelevat. Olisi oikeasti mielenkiintoista tietää, kuinka sen tekevät. Mä haluun kans.